Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-01-04
Warszawa: kontynuacja w 2011 r. wdrażania zakupionego w 2009 r. Zintegrowanego Systemu Informatycznego.
Numer ogłoszenia: 3733 - 2011; data zamieszczenia: 04.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, ul. gen. Józefa Bema 70, 01-225 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6323215, faks 022 6327242 , strona internetowa www.zgnwola.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: kontynuacja w 2011 r. wdrażania zakupionego w 2009 r. Zintegrowanego Systemu Informatycznego..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kontynuacja w 2011 r. wdrażania zakupionego w 2009 r. Zintegrowanego Systemu Informatycznego. Zakres usług objętych zamówieniem określa wzór umowy, stanowiący załącznik do zaproszenia do negocjacji.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
W dniu 17.11.2009 roku został ogłoszony przetarg nieograniczony na zakup i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego. Zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia system winien być w pełni zintegrowany i zawierać wszystkie moduły wymienione w przedmiocie zamówienia, pochodzące od jednego producenta oprogramowania. Z uwagi na szeroki zakres prac związanych z wdrożeniem nowego systemu, Zamawiający w punkcie II SIWZ (strona nr 4) określił, iż Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zaoferuje wdrażanie systemu przez okres nie dłuższy niż 24 miesięcy - minimum 1550 godzin (miesięcznie około 60 godz.). W dniu 25 listopada 2009 roku został wyłoniony wykonawca zamówienia firma Softhard S.A., z którą zostały podpisane odrębne umowy na zakup systemu oraz jego wdrożenie. W umowie wdrożeniowej, zawartej na okres od 01.01.2010 r. do 31.12.2010 r., w paragrafie 11 pkt. 2 zapisano, iż umowa będzie przedłużona na kolejny okres pod warunkiem zabezpieczenia środków w planie finansowym Zamawiającego. Do chwili obecnej, w ramach przedmiotowej umowy wdrożono następujące moduły: - Środki Trwałe - prace prowadzone były w okresie marzec - czerwiec 2010 r.; - Kasa - prace prowadzone były w okresie czerwiec - sierpień 2010 r.; - Czynsze i Media - migrowanie danych i uzgadnianie sald rozpoczęto od czerwca 2010 r.; od miesiąca września 2010 r. moduł pracuje na danych rzeczywistych, przy czym dopracowywane są kwestie związane z rozliczaniem mediów (m.in. przygotowywanie szablonów wydruków), co związane jest z modyfikacją kodu źródłowego zakupionego systemu; - Rejestr Faktur - prace prowadzone były w okresie od lutego 2010 r. do marca 2010 r.; obecnie rejestruje się wszystkie dokumenty księgowe, a docelowo planowane jest rejestrowanie pozostałych dokumentów wpływających do kancelarii ZGN, co związane będzie z dodatkowymi pracami programistycznymi w zakresie dostosowania niektórych funkcjonalności systemu do potrzeb zamawiającego. Do wdrożenia pozostały moduły: - Finansowo - księgowy - prace rozpoczęto we wrześniu 2010 r. - obecnie przegrane i uzgodnione są: BO 2010 i salda do września 2010r.; obecnie trwają pracę analityczo - programistyczne nad wyeliminowaniem problemu zakleszczania systemu, a po wyeliminowaniu problemu rozpoczniemy pracę na danych rzeczywistych. - Kontrolingu - planowane rozpoczęcie prac w lutym 2011r.; - Windykacji - planowane rozpoczęcie prac w lutym 2011 r. ; - Zasoby - planowane rozpoczęcie prac od marca 2011 r.; - WEB-lokator - planowane rozpoczęcie prac od września 2011 r. Zgodnie z możliwościami organizacyjno-technicznymi Zamawiający określił czasookres związany z wdrażaniem nowego systemu informatycznego docelowo na maksymalnie kolejne 24 miesiące. Realizację powyższego zadania w ramach jednego roku budżetowego uznano za niemożliwą z uwagi na konieczność dostosowania zakupionego systemu do potrzeb Zamawiającego oraz czasochłonność czynności migrowania i uzgadniania danych (wymagana zgodność zarówno z ustawą o rachunkowości i finansach publicznych jak również klasyfikacją budżetową obowiązującą w m.st. Warszawa). Mając powyższe na uwadze wniosek o zawarcie umowy w trybie z wolnej ręki w przedmiocie kontynuacji procesu wdrażania Zintegrowanego Systemu Informatycznego jest uzasadniony zarówno z uwagi na fakt, iż: - zamawiający przewidział taką okoliczność w specyfikacji istotnych warunków zamówienia udzielonego w 2009 roku w trybie przetargu nieograniczonego na zakup i wdrożenie powyższego systemu, - w niektórych polach funkcjonalności systemu zaawansowane a nieukończone są obecnie prace programistyczne, zmierzające do dostosowania zakupionego systemu do potrzeb zamawiającego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
SoftHard S.A., ul. Padlewskiego 18 c, 09-402 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług pocztowych dla Agencji Mienia Wojskowego Oddziału Regionalnego w Szczecinie
- Przebudowa pomieszczenia 147 w Gmachu Głównym Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy pl. Politechniki 1 na potrzeby Biura Komunikacji i Promocji, numer referencyjny ZP.RB.SE.8.2024.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW STOLARSKICH
- Dostawa materiałów popularyzacyjnych.
- Zakup i dostawa odzieży ratowniczej, odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz zakup i sukcesywna dostawa fartuchów lekarskich oraz bluz polar
- Dostawa produktów leczniczych określonych w 2 pakietach.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup narzędzi, wyposażenia pracowni, sprzętu fotograficznego i komputerowego, oprogramowania dla Zespołu Placówek Oświatowych nr 2 w Kielcach
- Dostawa oprogramowania PSIM (Physical Security Information Management) dla Wydziału Ekonomiczno-Informatycznego Uniwersytetu w Białymstoku w Wilnie
- Usługa nadzoru autorskiego oprogramowania aplikacyjnego AMMS i INFOMEDICA w Szpitalu Pediatrycznym w Bielsku-Białej
- "Usługa wdrożenia i utrzymania systemu contact centre Genesys Cloud lub systemu równoważnego dla NASK-PIB (dla projektu 116sos.pl")
- Świadczenie usługi Security Operation Center (SOC) dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie
- Odnowienie subskrypcji na system ochrony antywirusowej; Wsparcie techniczne syst. ochrony antywirusowej i środowiska sieciowego; Przeniesienie konsoli antywirusa do chmury; Certyfikat ssl wildcard;
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.