Ogłoszenie z dnia 2005-07-26
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy Gdynia: Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych na potrzeby Pomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR z siedzibą w Gdyni
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny, do kontaktów: Michał Stańczak tel.: (0-58) 668 60 11, ul. Kołłątaja, 81-332 Gdynia, woj. pomorskie, tel. (0-58) 668-60-00/01, fax (0-58) 669-68-44, e-mail: pomorski@arimr.gov.pl, www.arimr.gov.pl. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak. Nr 86 poz. 19665 z 04.05.2005 Szacunkowa wartość całkowita (bez VAT): 123554,41 EUR
II.1) Rodzaj zamówienia: dostawy. 2) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 3) Nomenklatura 3.1) Wspólny Słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Oryginalny kod CPV: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 4) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych na potrzeby Pomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR z siedzibą w Gdyni. 5) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia publicznego jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych na potrzeby Pomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR z siedzibą w Gdyni z podziałem na zadania: Zadanie Nr 1 - dostawa artykułów biurowych; Zadanie Nr 2 - dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych.
III.1) Udzielenie i wartość zamówienia 1.1) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Oznaczenie oferty częściowej: 1 P.H. KAS J. Kasperski Spółka Jawna, ul. Hutnicza 16, 81-061 Gdynia, woj. pomorskie, tel. (0-58) 669 85 85, fax (0-58) 669 85 80, e-mail: kas@kas.com.pl, www.kas.com.pl. 1.2) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o nie podlegających odrzuceniu ofertach z najniższą i najwyższą ceną (bez VAT): Cena: 90 958,90 zł netto Oferta z najniższą ceną: 90 958,90 zł netto / oferta z najwyższą ceną: 90 958,90 zł netto Waluta: PLN 1.1) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Oznaczenie oferty częściowej: 4 P.W. MULTIKOM Adam Papierski, ul. Markwarta 7, 85-015 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (0-52) 321 35 11, fax (0-52) 321 35 10. 1.2) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o nie podlegających odrzuceniu ofertach z najniższą i najwyższą ceną (bez VAT): Cena: 92 806,00 zł netto Oferta z najniższą ceną: 92 806,00 zł netto / oferta z najwyższą ceną: 139 790,00 zł netto Waluta: PLN
IV.1) Data udzielenia zamówienia: 19.07.2005 2) Liczba otrzymanych ofert: 9 3) Data wysłania ogłoszenia: 20.07.2005
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowy zadaszonego lodowiska na terenie położonym przy ul. Kazimierza Górskiego w Gdyni
- Dostawa paliwa żeglugowego MGO DMA wraz z usługą tankowania
- Dostawa 3 sztuk maszyn do rozwijania i naciągania siatek węzłowych projekt: "Ochrona gatunków oraz siedlisk przyrodniczych w obszarach administrowanych przez Dyrektora Urzędu Morskiego w Gdyni".
- Dostawa stołów laboratoryjnych na potrzeby Morskiego Instytutu Rybackiego - Państwowego Instytutu Badawczego- powtórka.
- Dostawa kalibratora i hydrofonu
- PRZEDŁUŻENIE SUBSKRYPCJI I GWARANCJI PRODUCENTA DLA URZĄDZEŃ ORAZ ŚWIADCZENIE USŁUGI WSPARCIA TECHNICZNEGO
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, atramentowych i igłowych, kopiarek oraz folii do faksów BL-I.272.9.2025
- Wkłady drukujące do drukarek laserowych i atramentowych
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych dla Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie (3W)
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla jednostek organizacyjnych UJ w Krakowie (z wyłączeniem UJ CM) /pakiet drugi/
- Zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych oraz bębnów do drukarek dla SPZOZ w Hajnówce
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.