To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-11-13
Wrocław: USŁUGA PORTIERSKA I DOZORU W OBIEKTACH ASP WE WROCŁAWIU
znak sprawy ZP-8/09/2014
Numer ogłoszenia: 373296 - 2014; data zamieszczenia: 13.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 323380 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu, pl. Polski 3/4, 50-156 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3438031 w. 233, faks 071 3431558.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA PORTIERSKA I DOZORU W OBIEKTACH ASP WE WROCŁAWIU znak sprawy ZP-8/09/2014.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie z należytą starannością usługi portierskiej i dozoru w obiektach ASP we Wrocławiu usytuowanych przy: ADRES OBIEKTU-DNI I GODZINY ŚWIADCZENIA USŁUG: 1.pl. Polskim 3-4 -od poniedziałku do piątku w godzinach od 19:00 do 7:00 rano dnia następnego oraz całodobowo w soboty, niedziele i święta; 2.ul. Modrzewskiego 15-17-w soboty, niedziele i święta od godziny 7:00 rano do 22:00; 3.ul. Traugutta 21- I portiernia od poniedziałku do piątku w godzinach od 19:00 do 7:00 rano dnia następnego oraz całodobowo w soboty, niedziele i święta; 4.ul. Traugutta 21- II portiernia od poniedziałku do piątku w godzinach od 22:00 do 6:00 rano dnia następnego oraz całodobowo w soboty, niedziele i święta; 5.ul. Pobożnego 9-od poniedziałku do piątku w godzinach od 15:00 do 7:00 rano dnia następnego oraz całodobowo w soboty, niedziele i święta. Poza tym w okresie i w godzinach zastępstwa spowodowanego urlopami lub zwolnieniami lekarskimi pracowników Zamawiającego. ZAKRES USŁUG ŚWIADCZONYCH W POSZCZEGÓLNYCH OBIEKTACH ASP ZADANIA 1.Obowiązek dozorowania mienia uczelni na zasadzie należytej staranności. 2.Przyjęcie dyżuru poprzez dokonanie wpisu do zeszytu raportów zgodnie z instrukcją obowiązującą na portierni; portierów obowiązuje znajomość aktualnych zarządzeń porządkowych Rektora i Kanclerza uczelni przekazanych w formie pisemnej. 3.Właściwe i należyte kierowanie ruchem pracowników i interesantów zgłaszających się z zapytaniem na portiernię. 4.Sprawdzanie upoważnień i legitymowanie osób obcych wchodzących na teren uczelni. oraz odnotowywanie tego faktu wpisem do zeszytu raportów - przebieg dyżuru. 5.Kontrolowanie osób wychodzących z uczelni w momencie, gdy zachodzi podejrzenie o wynoszenie mienia. 6.Wezwanie osób do opuszczenia terenu uczelni, w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na jej terenie albo stwierdzenia zakłócania porządku i podjęcia odpowiednich działań zmierzających do opuszczenia siedziby ASP. 7.Zatrzymywanie osób wychodzących z uczelni w momencie, gdy zachodzi podejrzenie o wynoszenie mienia, w celu niezwłocznego oddania tych osób Policji. 8.Podejmowanie interwencji w zakresie zmierzającym do zminimalizowania szkód w przypadku dewastacji, pożaru, zakłócenia spokoju, kradzieży względnie innego przestępstwa oraz niezwłoczne informowanie o takim zdarzeniu władz uczelni, Policji i swojego przełożonego. 9.Dokonywanie stałych przeglądów - obchodów - całego terenu uczelni, a w szczególności w soboty niedziele i święta i po godzinie 22:00. Przeglądy po godzinie 22:00 należy dokonywać nie rzadziej niż co 60 minut. O dokonaniu przeglądu terenu obiektu i posesji należy dokonać wpis do zeszytu raportu dyżurów 10.Prowadzenie monitoringu poprzez obserwację obrazów przekazywanych na portiernię z kamer zainstalowanych przez Zamawiającego. 11.Prowadzenie ewidencji ruchu kluczy od pomieszczeń uczelni wg wzoru znajdującego się na portierni: -wydawanie kluczy upoważnionym pracownikom i studentom wyłącznie za pokwitowaniem tj. wpis do rejestru wydawania kluczy, -sporządzania meldunków odnośnie niezdawania kluczy po godzinie 20.00, -nie wydawanie kluczy po godz. 19:00 chyba, że za pisemną zgodą Rektora, Dziekana i Kanclerza. 12.Zamykanie bram wejściowych na teren uczelni o godz. 19:00 i otwieranie o godz. 6:50 rano w obiektach przy Pl. Polskim i ul. Traugutta, a w obiekcie przy ul. Modrzewskiego otwieranie bramy o godz. 7:30 rano. W obiekcie przy ul. Pobożnego 9 zamykanie drzwi wejściowych o 23:00 i otwieranie o 6:00 a także wpuszczanie mieszkańców wracających do akademika pomiędzy godz.23:00, a 6:00. 13.Obsługa central telefonicznych znajdujących się w pomieszczeniu portierni oraz zgłaszanie ich awarii. 14.Nie udostępnianie aparatu telefonicznego do przeprowadzania rozmów pracownikom uczelni, studentom i osobom obcym, w przypadku rozmów własnych muszą one być wpisane do zeszytu ewidencji rozmów, gdyż wykonawca będzie pokrywał koszty ich przeprowadzania. 15.Przestrzeganie zasad kulturalnego zachowania, dbania o swój wygląd zewnętrzny oraz utrzymanie porządku w pomieszczeniu portierni. 16.Nie opuszczanie miejsca pracy przed przybyciem zmiennika i bez przekazania dyżuru z poświadczeniem do książki raportów; w przypadku nie przybycia zmiennika należy niezwłocznie powiadomić o tym zdarzeniu swojego przełożonego. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia portierów i dozorców w sposób stały i przypisany do obiektu. Listę pracowników pełniących usługę portierską i dozoru w poszczególnych obiektach ASP Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej na trzy dni przed rozpoczęciem usługi. O każdorazowej zmianie obsady osobowej Wykonawca powiadomi Zamawiającego najpóźniej w tym samym dniu. Zamawiający wymaga, aby pracownicy Wykonawcy podczas pełnienia usługi portierskiej i dozoru wyposażeni byli w identyfikatory. Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia portierów w zakresie BHP, ochrony przeciwpożarowej i w zakresie funkcjonowania dźwigu osobowego. Zamawiający zobowiązany jest do udostępnienia Wykonawcy instruktażu ochrony p.poż., oświetlenia awaryjnego, dźwigu osobowego, regulaminu porządkowego ASP. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia zakresu świadczonych usług z odpowiednim zmniejszeniem wynagrodzenia Wykonawcy. Wykonawca nie będzie zgłaszał żadnych roszczeń z tego tytułu. Wykonawca zobowiązuje się w okresie realizacji umowy do świadczenia usługi portierskiej i dozoru w przypadku choroby, urlopu pracowników Zamawiającego-zastępstwo.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.34.11.20 - Usługi portierskie 98.34.11.40 - Usługi dozorowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NIXUS Sp. z o.o., ul. Wita Stwosza 16, 50-950 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 574716,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 484874,63
Oferta z najniższą ceną: 484874,63 / Oferta z najwyższą ceną: 1015548,52
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- budowa nowego systemu grzewczo-chłodniczo-wentylacyjnego w hali nr 1/2 w miejsce istniejącego systemu HOVAL
- SZP/243-104/2025 Usługa drukowania i dostawy książek, czasopism, broszur oraz akcydensów na potrzeby Politechniki Wrocławskiej.
- Dostawa napojów alkoholowych do punktów gastronomicznych przy Narodowym Forum Muzyki we Wrocławiu.
- DOSTAWA OBŁOŻENIA POLA OPERACYJNEGO - UZUPEŁNIENIE
- Remont drogi wojewódzkiej nr 384 w miejscowości Jodłownik od km 9+400 do km 9+800
- Świadczenie usług developerskich oraz usług serwisu informatycznego w zakresie posiadanych przez Zamawiającego narzędzi OncoReports, OncoIndi i MedStream Designer.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.