eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rokietnica › Bieżące utrzymanie dróg gminnych w 2017 roku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-03-06

Ogłoszenie nr 37327 - 2017 z dnia 2017-03-06 r.

Rokietnica: Bieżące utrzymanie dróg gminnych w 2017 roku.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rokietnica, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Golęcińska  1, 62090   Rokietnica, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 8960-600, e-mail halina.wroniecka@rokietnica.pl, faks 61 8145-082.
Adres strony internetowej (URL): www.rokietnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

nie
bip.rokietnica.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
62-090 Rokietnica ul. Golęcińska 1, Urząd Gminy w Rokietnicy


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie dróg gminnych w 2017 roku.
Numer referencyjny: ZP.271.5.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w generalnym wykonawstwie, zgodnie ze sztuka budowlaną, Polskimi Normami, Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia oraz zasadami bezpieczeństwa dla korzystających z drogi, robót polegających na całorocznym bieżącym utrzymaniu dróg gminnych na terenie Gminy Rokietnica, które będą wykonywane jako zamówienie publiczne o wartości powyżej 30 000 EURO. Wymagania techniczne wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia określone zostały w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót budowlanych stanowiących załącznik nr 8 do SIWZ. Przed złożeniem oferty należy zapoznać się ze wszystkimi dostępnymi materiałami związanymi z tematem zamówienia. Zakresy szczegółowe robót dla poszczególnych zadań Zadanie 1 Równanie dróg gruntowych z zagęszczeniem - 90.000 m2 - wyrównanie za pomocą równiarki wybojów, kolein i wgłębień gruntem tego samego rodzaju co pozostała część nawierzchni, pochodzącym ze ścięcia wygórowań powstałych z materiału wyniesionego z wybojów przez koła pojazdów w czasie suchej pogody oraz z nierównomiernego zagęszczenia jezdni, przy zachowaniu istniejącego profilu poprzecznego i podłużnego drogi - zagęszczenie wyrównanego odcinka drogi walcem samojezdnym ogumionym lub stalowym Zadanie 2 Profilowanie dróg gruntowych z zagęszczeniem - 32.000 m2 - wytyczenie robót kierunkowo i wysokościowo oraz oznaczenie ich w terenie za pomocą palików - spulchnienie twardych gruntów zrywarką - wyrównanie drogi poprzez przemieszczenie gruntu w przekroju poprzecznym, jak i w przekroju podłużnym w celu nadanie jej prawidłowego kształtu w przekroju poprzecznym i podłużnym, zapewniającym szybki spływ wód opadowych i osuszenie części jezdnej drogi - zagęszczenie górnych warstw części jezdnej drogi walcem samojezdnym ogumionym lub stalowym Zadanie 3 Utwardzanie drogi gruntowej tłuczniem z materiału wykonawcy z korytowaniem, warstwą grubości 20cm- 500m2 - wytyczenie robót kierunkowo i wysokościowo oraz oznaczenie ich w terenie za pomocą palików - wykonanie koryta na głębokość 20 cm w stosunku do niwelety zjazdów i studni kanalizacyjnych z odwozem materiału - profilowanie i dogęszczenie podłoża - zakup, dowóz i ułożenie w-wy tłucznia z recyklingu gruzu betonowego sortowanego o uziarnieniu 40-80 mm warstwą grubości 15 cm - zagęszczenie tłucznia ciężkim walcem stalowym wibracyjnym o ciężarze min. 8 ton - ułożenie w-wy tłucznia z recyklingu gruzu betonowego sortowanego o uziarnieniu 10-40 mm warstwą grubości 5 cm - zagęszczenie tłucznia ciężkim walcem stalowym wibracyjnym o ciężarze min. 8 ton - uzupełnienie i profilowanie poboczy gruntem z koryta z zagęszczeniem Zadanie 4 Utwardzenie drogi gruntowej materiałem zleceniodawcy z korytowaniem, warstwą grubości 20 cm-450m2 Zakres robót do wykonania jak w zadaniu 3 bez kosztów zakupu tłucznia z załadunkiem i dowozem z odległości do 5km Zadanie 5 Utwardzenie drogi gruntowej tłuczniem - materiałem wykonawcy, z wyrównaniem podłoża, warstwą grubości 10 cm - 600m2 - profilowanie i dogęszczenie podłoża - zakup, dowóz i ułożenie warstwy tłucznia z recyklingu gruzu betonowego sortowanego o uziarnieniu 0-50mm warstwą grubości 10cm po zagęszczeniu - zagęszczenie tłucznia ciężkim walcem stalowym wibracyjnym o ciężarze 8t - uzupełnienie i wyprofilowanie poboczy gruntem uzyskanym z profilowania podłoża Zadanie 6 Utwardzenie drogi gruntowej tłuczniem - materiałem Zamawiającego, z wyrównaniem podłoża, warstwą grubości 10 cm - 550m2 - profilowanie i dogęszczenie podłoża - dowóz (z odległości do 5km) i ułożenie warstwy tłucznia z recyklingu gruzu betonowego sortowanego o uziarnieniu 0-50mm warstwą grubości 10cm po zagęszczeniu - zagęszczenie tłucznia ciężkim walcem stalowym wibracyjnym o ciężarze 8t - uzupełnienie i wyprofilowanie poboczy gruntem uzyskanym z profilowania podłoża Zadanie 7 Ułożenie nawierzchni tłucznia naturalnego łamanego o frakcji 0-31,5mm - z wyrównaniem podłoża, warstwą grubości 8 cm - 250m2 - profilowanie i dogęszczenie podłoża - zakup, dowóz i ułożenie warstwy tłucznia (granit/ gabro/ melafir) o uziarnieniu 0-31,5mm warstwą grubości 8cm po zagęszczeniu - zagęszczenie tłucznia ciężkim walcem stalowym wibracyjnym o ciężarze 8t - uzupełnienie i wyprofilowanie poboczy gruntem uzyskanym z profilowania podłoża Zadanie 8 Naprawa drogi gruntowej materiałem kamiennym - 3.700m2 - wypełnienie ubytków w nawierzchni gruntowej tłuczniem z recyklingu gruzu betonowego sortowanego o uziarnieniu 40-80mm do wysokości 5cm poniżej niwelety istniejącej nawierzchni gruntowej - ułożenie warstwy tłucznia z recyklingu gruzu betonowego sortowanego o uziarnieniu 10-40mm do poziomu niwelety istniejącej nawierzchni gruntowej - zagęszczenie tłucznia ciężkim walcem stalowym wibracyjnym o ciężarze 8t Zadanie 9 Naprawa nawierzchni tłuczniowej uszkodzonej w ponad 25% powierzchni odcinka wymagającego naprawy - głębokość ubytków do 15cm - 33.000m2 - rozłożenie na naprawianym odcinku nawierzchni mieszanki tłuczniowej w ilości gwarantującej wypełnienie wszystkich ubytków (rodzaj i uziarnienie mieszanki tłuczniowej jak w naprawianej górnej warstwie) - mechaniczne nagarnięcie mieszanki tłuczniowej w miejsca ubytków - usunięcie nadmiaru mieszanki tłuczniowej - zagęszczenie stalowym wibracyjnym o ciężarze 8 t Zadanie 10 Naprawa pojedynczych uszkodzeń nawierzchni tłuczniowej o powierzchni do 5 m2 - 300m2 - wyrównanie terenu przeznaczonego do remontu - mechanicznie - oczyszczenie naprawianego miejsca - mechanicznie - wypełnienie naprawianego miejsca kruszywem - mechanicznie zagęszczenie (zagęszczarką płytową lub walcem stalowym) Zadanie 11 Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych wykonywany mieszanką mineralno-asfaltową na gorąco z zacięciem krawędzi -250m2 - obcięcie krawędzi uszkodzenia na głębokości najgłębszego uszkodzenia umożliwiającą wyrównanie jego dna, nadając uszkodzeniu kształt prostej figury geometrycznej o pionowych kształtach - usunięcie (wyrównanie lub wyfrezowanie) uszkodzonych fragmentów nawierzchni - usuniecie wody, doprowadzając uszkodzone miejsca do stanu powierzchniowo-suchego - dokładne oczyszczenie dna i krawędzi uszkodzonego miejsca z luźnych ziaren grysu, żwiru, piasku i pyłu - spryskanie dna i boków naprawianego miejsca szybkorozpadową kationową emulsją asfaltową - rozłożenie mieszanki mineralno-asfaltowej przy pomocy łopat i listwowych ściągaczek oraz listew profilowych - dokładne zagęszczenie wbudowanego materiału walcem lub zagęszczarką płytową - uszczelnienie od góry starej i nowej nawierzchni emulsją asfaltową i zasypanie drobnym kruszywem bazaltowym - uprzątnięcie remontowanego miejsca z niewykorzystanego rumoszu oraz innych nieczystości Materiał Wykonawcy jest materiałem nowym, na który Wykonawca dostarcza świadectwa jakości - zabrania się pozyskiwania masy bitumicznej z recyklingu Zadanie 12 Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych wykonywany mieszanką mineralno-asfaltową na gorąco bez zacięcia krawędzi -150m2 - usuniecie wody, doprowadzając uszkodzone miejsca do stanu powierzchniowo-suchego - dokładne oczyszczenie dna i krawędzi uszkodzonego miejsca z luźnych ziaren grysu, żwiru, piasku i pyłu - spryskanie dna i boków naprawianego miejsca szybkorozpadową kationową emulsją asfaltową - rozłożenie mieszanki mineralno-asfaltowej przy pomocy łopat i listwowych ściągaczek oraz listew profilowych - dokładne zagęszczenie wbudowanego materiału walcem lub zagęszczarką płytową - uszczelnienie od góry starej i nowej nawierzchni emulsją asfaltową i zasypanie drobnym kruszywem bazaltowym - uprzątnięcie remontowanego miejsca z niewykorzystanego rumoszu oraz innych nieczystości Materiał Wykonawcy jest materiałem nowym, na który Wykonawca dostarcza świadectwa jakości - zabrania się pozyskiwania masy bitumicznej z recyklingu Zadanie 13 Remont cząstkowy pojedynczych głębokich wybojów o powierzchni do 5 m2 w nawierzchni z destruktu asfaltowego za pomocą destruktu asfaltowego ułożonego na spryskanym emulsją asfaltową podłożu z powierzchniowym zamknięciem emulsją asfaltową i grysem - 200m2 -oczyszczenie podłoża z luźnego kruszywa, piasku - skropienie podłoża emulsją asfaltową szybkorozpadową - ułożenie warstwy destruktu asfaltowego do poziomu nawierzchni - dokładne zagęszczenie wbudowanej warstwy walcem lub zagęszczarką płytową - wykonanie powierzchniowego utrwalenia naprawianego miejsca Zadanie 14 Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych wykonywany emulsją asfaltową i grysem bazaltowym 2-5 mm warstwą grubości 2-4cm - 250m2 - oczyszczenie naprawianego miejsca sprężonym powietrzem - spryskanie uszkodzeń warstwą emulsji asfaltowej - przy pomocy remontera, natryskującego pod ciśnieniem jednocześnie kruszywo wymieszane w dyszy urządzenia z modyfikowaną kationową emulsją asfaltową, uzupełnienie naprawianego miejsca otoczonym emulsją kruszywem - w końcowej fazie uzupełniania należy zastosować natrysk naprawianego miejsca suchym kruszywem W zależności od tekstury naprawianej nawierzchni należy zastosować odpowiednie uziarnienie grysu ( 2-5 mm) Zadanie 15 Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych wykonywany emulsją asfaltową i grysem bazaltowym 2-5 mm warstwą grubości do 2cm - 370m2 - oczyszczenie naprawianego miejsca sprężonym powietrzem - spryskanie uszkodzeń warstwą emulsji asfaltowej - przy pomocy remontera, natryskującego pod ciśnieniem jednocześnie kruszywo wymieszane w dyszy urządzenia z modyfikowaną kationową emulsją asfaltową, uzupełnienie naprawianego miejsca otoczonym emulsją kruszywem - w końcowej fazie uzupełniania należy zastosować natrysk naprawianego miejsca suchym kruszywem W zależności od tekstury naprawianej nawierzchni należy zastosować odpowiednie uziarnienie grysu ( 2-5 mm) Zadanie 16 Wykonanie koryta na głębokość 8cm z odwozem lub przemieszczeniem urobku oraz wyprofilowaniem i zagęszczeniem podłoża -350m2 - wytyczenie robót kierunkowo i wysokościowo oraz oznaczenie ich w terenie za pomocą palików, - wykonanie koryta na głębokość 8cm w stosunku do założonej niwelety przewidzianej do ułożenia nawierzchni - profilowanie i dogęszczenie podłoża Zadanie 17 Ułożenie nawierzchni asfaltowej na zjazdach warstwą o łącznej gr. 8 cm z przygotowaniem i spryskaniem emulsją asfaltową podłoża -100m2 - wyrównanie i dogęszczenie podłoża - spryskanie emulsją asfaltową kationową szybkorozpadową - mechaniczne (układarką) lub ręczne rozłożenie warstwy wiążącej gr. 4 cm z mieszanki asfaltowej o uziarnieniu 0-16 mm - zagęszczenie walcem stalowym wibracyjnym - skropienie w-wy wiążącej emulsją asfaltową kationową szybkorozpadową - mechaniczne (układarką) lub ręczne rozłożenie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z mieszanki asfaltowej o uziarnieniu 0-11 mm - zagęszczenie walcem stalowym wibracyjnym - zagęszczenie walcem samojezdnym Zadanie 18 Ułożenie nawierzchni z destruktu asfaltowego warstwą gr. 8 cm z przygotowaniem i spryskaniem emulsją asfaltową podłoża -300m2 - wyrównanie i dogęszczenie podłoża - spryskanie emulsją asfaltową kationową szybkorozpadową - mechaniczne rozłożenie destruktu asfaltowego warstwą gr. 8 cm - zagęszczenie walcem samojezdnym - przygotowanie powierzchni pod pojedyncze powierzchniowe utrwalenie nawierzchni z destruktu asfaltowego emulsją asfaltową i grysami Zadanie 19 Pojedyncze powierzchniowe utrwalenie nawierzchni bitumicznej i nawierzchni z destruktu asfaltowego emulsją asfaltową i grysami - 500m2 - oznakowanie robót - oczyszczenie starej nawierzchni bitumicznej lub wyrównanie i dogęszczenie nowej nawierzchni z destruktu asfaltowego - spryskanie powierzchni emulsja asfaltową - rozłożenie kruszywa - grysu bazaltowego płukanego o uziarnieniu 2-5mm - zagęszczenie walcem samojezdnym - pielęgnacja nawierzchni (uzupełnianie spadów kruszywa w dni słoneczne) Zadanie 20 Remont nawierzchni z destruktu asfaltowego z licznymi wybojami poprzez sfrezowanie całej uszkodzonej powierzchni, uzupełnienie górnej warstwy nowym destruktem asfaltowym warstwą gr. 4 cm, zagęszczenie ciężkim walcem stalowym i wykonanie powierzchniowego utrwalenia emulsją asfaltową i grysem - 500m2 - oznakowanie robót - frezowanie uszkodzonej nawierzchni - uzupełnienie warstwy nowym destruktem asfaltowym warstwą grubości 4cm - zagęszczenie ciężkim walcem stalowym - przygotowanie powierzchni i wykonanie pojedynczego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni emulsją asfaltową i grysami. Zadanie 21 Ścinka i profilowanie poboczy gruntowych warstwą gr 10cm w celu szybkiego odpływu wód deszczowych (załadunek, wywóz do 5km i utylizacja urobku) - 200m2 - oznakowanie robót - usunięcie z naprawianych miejsc zanieczyszczeń - wyznaczenie szerokości pobocza - odwodnienie naprawionych powierzchni - mechaniczne ścięcie pobocza z załadunkiem na środki transportowe - zagęszczenie gruntu walcem samojezdnym - oczyszczenie jezdni Zadanie 22 Ścinka i profilowanie poboczy gruntowych warstwą za każde dalsze 5cm grubości w celu szybkiego odpływu wód deszczowych (załadunek, wywóz do 5km i utylizacja urobku) - 200m2 - oznakowanie robót - usunięcie z naprawianych miejsc zanieczyszczeń - wyznaczenie szerokości pobocza - odwodnienie naprawionych powierzchni - mechaniczne ścięcie pobocza z załadunkiem na środki transportowe - zagęszczenie gruntu walcem samojezdnym - oczyszczenie jezdni Zadanie 23 Wykonanie rowków odpływowych w zawyżonych poboczach w miejscach pozwalających na szybki i skuteczny spływ wody z jezdni - przekrój trójkątny lub trapezowy - pow. 2-4m^2- 70 szt. - wyznaczenie miejsc w których istnieje doraźna potrzeba usunięcia lokalnych zastoisk wody - wykonanie rowka w zawyżonych poboczach o głębokości dna równym głębokości zastoiska w najniższym punkcie przy użyciu oskardów i łopat lub mechanicznie koparką Pochylenie minimum 1%. Przekrój poprzeczny rowka powinien być trójkątny lub trapezowy. Zadanie 24 Wykonanie nawierzchni betonowej grubości 20cm z betonu C30/37 z przygotowaniem podłoża na podbudowie z kruszywa stabilizowanego mechanicznie - 200m2 - wytyczenie robót kierunkowo i wysokościowo oraz oznaczenie ich w terenie za pomocą palików, - wykonanie koryta na głębokość 30 cm w stosunku do założonej niwelety nawierzchni betonowej - profilowanie i dogęszczenie podłoża - ułożenie kruszywa stabilizowanego mechanicznie warstwą grubości 10cm z zagęszczeniem walcem stalowym lub zagęszczarką płytową - ustawienie prowadnic przytwierdzonych do podłoża w sposób uniemożliwiający ich przemieszczenie i zapewniających ciągłość na złączach Ustawienie prowadnic winno być takie żeby zapewniało uzyskanie na nawierzchni wymaganej niwelety i spadków poprzecznych i podłużnych - dowóz betonomieszarką i wbudowanie mieszanki betonowej przy pomocy listwy wibracyjnej - zabezpieczenie świeżego betonu przez skutkami szybkiego odparowania wody przez spryskanie preparatami pielęgnacyjnymi lub przykrycie folią - wykonanie szczelin skurczowych pozornych przez nacięcie betonu piłami mechanicznymi do głębokości 1/3 grubości płyty - wypełnienie szczelin masą zalewową na zimno lub gorąco Zadanie 25 Roboty renowacyjne i utrzymaniowe w obrębie rowów przydrożnych - pogłębianie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp, z wywozem nadmiaru gruntu - 50m3 - ścięcie trawy i krzewów w obrębie planowanej renowacji rowu - wyznaczenie planowanego zarysu przebiegu rowu w celu uzyskania kształtu trapezowego i zakładanego pochylenia podłużnego - wykonanie robót ziemnych wg wskazanego zarysu z odwozem gruntu do miejsca utylizacji Zadanie 26 Wykonanie nawierzchni z prefabrykowanych płyt drogowych żelbetowych pełnych z odzysku z przygotowaniem podłoża i umocnieniem poboczy tłuczniem (szer. 1,0m) - materiał Zamawiającego - 90m2 - wykonanie koryta wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża na głębokość niezbędną do ułożenia płyt na podsypce cementowo - piaskowej gr 10cm na założonej niwelecie - wykonanie podsypki cementowo-piaskowej gr.10cm - załadunek, dowóz ze składowiska Zamawiającego (do 5km) i ułożenie płyt drogowych żelbetowych bezpośrednio ze środków transportowych - wypełnienie spoin piaskiem drobnoziarnistym (szerokość spoin nie większa niż 10mm) - obustronne umocnienie poboczy tłuczniem na szerokości 1m Zadanie 27 Remont cząstkowy /układanie nawierzchni z płyt betonowych - 20m2 - wyznaczenie powierzchni zapadnięć i wybojów/uszkodzeń w nawierzchni - rozebranie uszkodzonej/zapadniętej nawierzchni wraz z oczyszczeniem i posortowaniem materiału przeznaczonego do ponownego ułożenia - naprawa podbudowy lub podłoża gruntowego w celu jego wzmocnienia - ułożenie nawierzchni z płyt betonowych z wypełnieniem spoin zaprawą cementowa na głębokość nie mniejszą niż 2/3 wysokości płyty - pielęgnacja nawierzchni Zadanie 28 Budowa studzienki kanalizacji deszczowej z podłączeniem przykanalikiem fi 200 mm o długości do 10 m do studni na kolektorze kanalizacji deszczowej - 2 szt. - wykonanie wykopu pod studzienkę kanalizacji deszczowej i przykanalika - montaż studzienki wpustowej - ułożenie przykanalika wraz z włączeniem do istniejącej studni kanalizacji deszczowej - zasypanie i zagęszczenie wykopu - utwardzenie/ odtworzenie terenu wokół nowego wpustu Zadanie 29 Regulacja pionowa włazów studzienek kanalizacyjnych i kratek wpustów ulicznych - 10 szt. - zdjęcie przykrycia (pokrywy, włazu, kratki ściekowej, nasady z wlewem bocznym) urządzenia podziemnego, - rozebranie uszkodzonej nawierzchni wokół studzienki: o - ręczne (dłutami, haczykami z drutu, młotkami brukarskimi, ew. drągami stalowymi itp. - w przypadku nawierzchni typu kostkowego), o - mechaniczne (w przypadku nawierzchni typu monolitycznego, np. nawierzchni asfaltowej, betonowej) - z pionowym wycięciem krawędzi uszkodzenia piłą tarczową i rozebraniem konstrukcji jezdni przy pomocy młotów pneumatycznych, drągów stalowych itp., - rozebranie uszkodzonej górnej części studzienki (np. części żeliwnych, płyt żelbetowych pod studzienką, kręgów podporowych itp.), - zebranie i odwiezienie lub odrzucenie elementów nawierzchni i gruzu na pobocze, chodnik lub miejsce składowania, z posortowaniem i zabezpieczeniem materiału przydatnego do dalszych robót, - szczegółowe rozpoznanie przyczyn uszkodzenia i podjęcie końcowej decyzji o sposobie naprawy i wykorzystaniu istniejących materiałów, - sprawdzenie stanu konstrukcji studzienki i oczyszczenie górnej części studzienki (np. nasady wpustu, komina włazowego) z ew. uzupełnieniem ubytków, - w przypadku niewielkiego zapadnięcia - poziomowanie górnej części komina włazowego, nasady wpustu itp. przy użyciu zaprawy cementowo-piaskowej, a w przypadku uszkodzeń większych - wykonanie deskowania oraz ułożenie i zagęszczenie mieszanki betonowej klasy co najmniej B20, według wymiarów dostosowanych do rodzaju uszkodzenia i poziomu powierzchni (jezdni, chodnika, pasa dzielącego itp.), a także rozebranie deskowania, - osadzenie przykrycia studzienki lub kratki ściekowej z wykorzystaniem istniejących lub nowych materiałów oraz ew. wyrównaniem zaprawą cementową - odtworzenie nawierzchni wokół wyregulowanego włazu lub kratki Zadanie 30 Wymiana włazów studziennych i wpustów ulicznych - 5 szt. - zakres robót jak wyżej + zakup i osadzenie nowego przykrycia studzienki lub kratki ściekowej Zadanie 31 Czyszczenie studzienek kanalizacji deszczowej - 10 szt. - oznakowanie robót - oczyszczenie i zdjęcie kratek wpustowych - oczyszczenia studzienek ściekowych aż do spodu osadników - załadunku na środki transportowe namułu i nadmiaru gruntu pochodzącego z oczyszczenia urządzenia i wywóz do miejsca utylizacji opadów - zamontowanie kratek wpustowych

II.5) Główny kod CPV: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
Dodatkowe kody CPV:45233142-6
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 31/12/2017


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje w celu wykonania zamówienia min.1 szt. następującego sprzętu: - równiarka, - remonter napraw nawierzchni asfaltowych poprzez ciśnieniowy natrysk emulsji asfaltowej i kruszywa, - skrapiarka do emulsji asfaltowej i asfaltu 350 l, - walec stalowy wibracyjny 3 t. - walec stalowy wibracyjny 8t. - zagęszczarka płytowa, - piła do cięcia asfaltu, - frezarka do nawierzchni asfaltowej o szer.45 cm. - termos (pojemnik izolowany cieplnie) do transportu mieszanki bitumicznej na gorąco (9-15 ton) - listwa wibracyjna do zagęszczania mieszanki betonowej, - kopiarko-ładowarka, - samochód ciężarowy samowyładowczy o ładowności pow.8 t.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
- Wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. W przypadku wykonawców występujących wspólnie warunek dotyczący zdolności zawodowej musi spełnić min. jeden z wykonawców występujących wspólnie.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1.Formularz ofertowy. 2.Kosztorys ofertowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin płatności40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza przedłużenie terminu wykonania umowy, jeżeli niemożność dotrzymania pierwotnego terminu stanowi konsekwencję: 1) przyczyn zależnych od Zamawiającego, Organów Administracji, innych osób lub podmiotów za które nie odpowiada Wykonawca, 2) siły wyższej, 3) warunków atmosferycznych nie pozwalających na realizację robót, dla których określona odpowiednimi normami technologia wymaga właściwych warunków atmosferycznych, 4) zmian spowodowanych warunkami geologicznymi, terenowymi (w szczególności przebiegiem urządzeń podziemnych, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych), archeologicznymi, wodnymi itp., odmiennymi od przyjętych w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót tj. np.: wyższy poziom wody gruntowej, inny przebieg urządzenia podziemnego, podziemna komora, której nie ma w planach itp.,. W powyższych przypadkach termin wykonania umowy może ulec odpowiedniej zmianie - jeżeli przy zachowaniu należytej staranności z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy nie można było uniknąć takiej zmiany. 3. Roboty zamienne mogą być realizowane wyłącznie po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego pod rygorem nieważności, poprzedzonej uzasadnionym pisemnym zgłoszeniem przez wykonawcę zakresu robót zamiennych. Dopuszczalne są roboty zamienne w zakresie zmian materiałów, technologii, urządzeń na materiały, technologie i urządzenia spełniające parametry techniczne lub na o wyższych parametrach niż określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dokumentacji technicznej i ofercie Wykonawcy. Uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót. 4. Dopuszczalne są zmiany umowy w zakresie osób i adresów w niej wskazanych. 5. W przypadku zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy - jeżeli dotyczy ona podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się , w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 tej ustawy, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 21/03/2017, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.