Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-19
Łódź: Nr sprawy 09B/ECC/08. Dostawy zastawek mechanicznych, dwupłatkowych, mitralnych.
Numer ogłoszenia: 373265 - 2008; data zamieszczenia: 19.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny ZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny Nr 3 im. dr S. Sterlinga Uniwersytetu Medycznego w Łodzi , ul. dr. Seweryna Sterlinga 1/3/16, 91-425 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 63653 96, faks 042 6365396.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kardio-sterling.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nr sprawy 09B/ECC/08. Dostawy zastawek mechanicznych, dwupłatkowych, mitralnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego są dostawy zastawek mechanicznych, dwupłatkowych, mitralnych dla SP ZOZ Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr 3 w Łodzi. Warunki dostaw opisane zostały w projekcie umowy - załącznik nr 4. W załączniku nr 2 SIWZ, w określeniu szczegółowym przedmiotu zamówienia zawarte są kryteria, które muszą być bezwzględnie spełnione oraz parametr oceniany w kryterium Jakości..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.20 - Zastawki serca .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 09.04.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający dopuszcza do udziału w postępowaniu Wykonawców, którzy spełniają następujące warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Pzp: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Na potwierdzenie Zamawiający żąda: - Oświadczenia - załącznik 3.1 i 3.2; - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym w SIWZ Zamawiający żąda: - Deklarację zgodności CE na przedmiot zamówienia. Deklaracja zgodności musi zawierać stwierdzenie, że proponowany przedmiot zamówienia jest wykonany zgodnie z Dyrektywą UE nr 93/42 z 14.06.1993. Deklarację należy przedstawić w postaci potwierdzonej kserokopii oryginału oraz przetłumaczoną na język polski. - Zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania prowadzonego przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych - zgodnie z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 896). - Opisów - (np. instrukcje dostarczone wraz z zastawkami, katalogi, foldery), z których wynika, że oferowany produkt spełnia postawiony w SIWZ warunek. W przypadku braku takich materiałów dopuszcza się przedstawienie oświadczenia producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta o spełnieniu żądanego warunku. Dokumenty muszą być przetłumaczone na język polski, w oryginale lub kopii potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. (np. instrukcje dostarczone wraz z zastawkami, katalogi, foldery), z których wynika, że oferowany produkt spełnia postawiony w SIWZ warunek. W przypadku braku takich materiałów dopuszcza się przedstawienie oświadczenia producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta o spełnieniu żądanego warunku. Dokumenty muszą być przetłumaczone na język polski, w oryginale lub kopii potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 3. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne 3.1 Zamawiający wyklucza wykonawców z ubiegania się o zamówienie publiczne, którzy: 3.1.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych opisanych w pkt.1-4 Pzp, 3.1.2 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, 3.2 Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: 3.2.1 gdy jest ona niezgodna z ustawą, 3.2.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 Pzp, 3.2.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 3.2.4 zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.2.5 została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert, 3.2.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 87 ust 2 pkt 2 i 3 Pzp, to znaczy nie są oczywiste i bezsporne, 3.2.7 gdy Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 2 Pzp, 3.2.8 nieważnej na podstawie odrębnych przepisów. 4. Warunki dodatkowe (określone szczegółowo w projekcie umowy - załącznik nr 4) 4.1. Dotyczące płatności: - termin płatności 30 dni od daty dostarczenia do Zamawiającego i potwierdzenia odbioru faktury 4.2. Odnoszące się do przedmiotu zamówienia: - fabrycznie nowy, - z terminem przydatności do wszczepienia - min. 3 lata od daty dostawy, - z termin produkcji - nie dłuższy niż 12 miesięcy od daty dostawy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz Oferty wg załącznika nr 1 SIWZ. 2. Wypełniony Przedmiot zamówienia - formularz cenowy wg załącznika nr 2 SIWZ. Prosimy o dołączenie formularza cenowego dodatkowo w formie elektronicznej zapisanego na dyskietce lub płycie CD. Forma papierowa jest bezwzględnie wymagana. 3. Upoważnienie do podpisania oferty, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1: (zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dn. 19 maja 2006r. Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.): 4.1. a) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne - art. 22 ust. 1 pkt. 1- 4 Pzp - załącznik nr 3.1 SIWZ; b) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 Pzp załącznik nr 3.2. SIWZ; c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4.1.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 4.1. c, składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4.1.2. Dokumenty, o których mowa w pkt. 4.1.1 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.1.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4.1.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4.2. Deklaracje zgodności CE na przedmiot zamówienia. Deklaracje zgodności muszą zawierać stwierdzenie, że proponowany przedmiot zamówienia jest wykonany zgodnie z Dyrektywą UE nr 93/42 z 14.06.1993. Deklarację należy przedstawić w postaci potwierdzonej kserokopii oryginału oraz przetłumaczoną na język polski. 4.3. Zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania prowadzonego przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych - zgodnie z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 896). 4.4. Opisów - (np. instrukcje dostarczone wraz z zastawkami, katalogi, foldery), z których wynika, że oferowany produkt spełnia postawiony w SIWZ warunek. W przypadku braku takich materiałów dopuszcza się przedstawienie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu żądanego warunku. Dokumenty muszą być przetłumaczone na język polski, w oryginale lub kopii potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 5. W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie - upoważnienie do: a) reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo b) reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia, - w oryginale bądź kopii potwierdzonej notarialnie dla wspólnego pełnomocnika (wynikające z art. 23 ustawy Pzp)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Jakość - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kardio-sterling.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację mozna uzyskać w siedzibie SP ZOZ Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr 3 w Łodzi, ul. Sterlinga 1/3, Sekretariat Dyrektora, pok. 16.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie SP ZOZ Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr 3 w Łodzi, ul. Sterlinga 1/3, Sekretariat Dyrektora, pok. 16.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu, wędlin do Przedszkola Miejskiego nr 218 w Łodzi
- Usługa rocznej subskrypcji sieciowego dostępu do bazy książek elektronicznych (podręczniki w jęz. polskim) dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
- Świadczenie usługi zapewnienia dostępu do zróżnicowanych obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych w ramach programu sportowo-rekreacyjnego.
- ZP/35/2025 "Dostawa zestawów do operacji ginekologicznych z podziałem na 2 części dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi"
- Sukcesywne dostawy leku stosowanego w leczeniu raka płuc i międzybłoniaka opłucnej dostępnego w ramach programu lekowego B6 do WZZOZ Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi
- Zakup jednorocznej subskrypcji Genetec Advantage Renewal dla Systemu Monitoringu Miejskiego w Łodzi (SMM)
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





