eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › KONSERWACJA I NAPRAWA URZĄDZEŃ ZWIĄZANYCH Z SYSTEMEM BILETOWYM

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-19

Warszawa: KONSERWACJA I NAPRAWA URZĄDZEŃ ZWIĄZANYCH Z SYSTEMEM BILETOWYM
Numer ogłoszenia: 373247 - 2008; data zamieszczenia: 19.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Transportu Miejskiego , ul. Senatorska 37, 00-099 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8268211 w. 224, faks 022 8267006, 8272552.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztm.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KONSERWACJA I NAPRAWA URZĄDZEŃ ZWIĄZANYCH Z SYSTEMEM BILETOWYM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia 1.Właścicielem Systemu Pobierania Opłat za Przejazdy (SPOzP) jest Miasto Stołeczne Warszawa. 2.Zamówienia udziela Zarząd Transportu Miejskiego (ZTM). 3.Przedmiotem zamówienia jest utrzymywanie w sprawności urządzeń SPOzP wyprodukowanych przez Ascom Monetel S.A. dla komunikacji miejskiej w Warszawie. 4.Przedmiot zamówienia obejmuje urządzenia: będące własnością ZTM i jednocześnie użytkowane przez ZTM, będące własnością ZTM i użytkowane przez inne podmioty, które nie są zobowiązane do zapewnienia serwisu tych urządzeń. 5.Urządzenia Systemu, których dotyczy to zamówienie znajdują się w ZTM a także w firmach wykonujących na zlecenie ZTM sprzedaż biletów, kontrolę biletów lub przewozy pasażerskie. Przedmiot zamówienia obejmuje: konserwacje urządzeń - okresowe badania stanu technicznego, wykonywanie regulacji, wymiany podzespołów, czyszczenia i inne działania wynikające z dokumentacji technicznej urządzeń, naprawy bieżące - usuwanie wszelkich nieprawidłowości i awarii ujawniających się lub powstających w trakcie normalnej eksploatacji urządzeń, naprawy urządzeń uszkodzonych w wyniku niewłaściwego użytkowania, dewastacji, wandalizmu, inne prace zlecone przez ZTM dotyczące prawidłowo działających urządzeń objętych zamówieniem. Zamówienie nie obejmuje korekt i modyfikacji w kodzie źródłowym oprogramowania urządzeń. Informacja o Urządzeniach SPOzP objętych zamówieniem 1.Dostawca SPOzP Ascom Monetel S.A. (obecna nazwa ACS ) zwany będzie dalej w tekście Producentem. 2.Zamówienie obejmuje następujące urządzenia dostarczone przez Producenta: - Kasownik VPE 414 (wersja autobus/tramwaj) 14 sztuk, - Sterownik pokładowy CPE 014 (autobus/tramwaj) 8 sztuk, - Terminal do nagrywania biletów na kartach zbliżeniowych MGS 410 305 sztuk, - Zestaw MGS 414 do nagrywania biletów na kartach zbliżeniowych i na nośniku magnetycznym (terminal MGS 410 i kasownik VPE 414mgs- wersja dla MGS) 55 sztuk, - Kasownik VPE 414ar320 (wersja dla maszyny do zwrotów AR 320) 5 sztuk, - Terminal kontrolerski LDP 400 z podstawką i zasilaczem 310 sztuk, - Terminal przenośny TSP z podstawką, zasilaczem i kablami transmisyjnymi 4 sztuki. 3.Wyżej wymienione ilości poszczególnych elementów SPOzP są orientacyjne i mogą ulegać ilościowym zmianom w trakcie realizacji zamówienia bez konieczności zmiany umowy. 4.Używane do napraw części urządzeń muszą pochodzić od Producenta SPOzP. Zamontowanie zamienników wymaga pisemnej zgody Producenta. Nie mogą one być gorszej jakości niż zastosowane przez Producenta. 5.Konserwacje i naprawy muszą być wykonywane zgodnie z instrukcjami i dokumentacją techniczną Producenta. 6.Wykonawca zobowiązany będzie prowadzić szczegółową dokumentację przeprowadzonych konserwacji i napraw. 7.Użytkownicy urządzeń zobowiązani będą demontować zgłoszone do serwisu urządzenia a zwrócone z serwisu montować na swój koszt. 8.Wykonawca zobowiązany będzie odbierać z ZTM zgłoszone urządzenia i dostarczać je do ZTM na swój koszt po wykonaniu działań serwisowych. 9.Wykonawca zobowiązany będzie zwracać Zamawiającemu wymienione w ramach działań serwisowych podzespoły, części i elementy. 10.Wykonawca udzieli 3-miesięcznej gwarancji na wykonane usługi oraz 12-miesięcznej gwarancji na wymienione w ramach działań serwisowych podzespoły, części i elementy. 11.Wykonawca musi przed rozpoczęciem realizacji umowy będzie posiadał: niezbędny zapas części zamiennych konieczny do realizacji usług w terminach określonych w rozdziale VII, stanowiska testowe z oprogramowaniem diagnostycznym działające zgodnie z procedurami wymaganymi przez Producenta: - umożliwiające wykonanie przeglądów okresowych, - umożliwiające diagnozowanie uszkodzeń i sprawdzenie działania urządzeń po naprawach, personel techniczny przeszkolony przez Producenta w zakresie wymaganych usług. 12.Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia w/w przygotowania Wykonawcy do wykonywania przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.70.00 - Konserwacja i naprawa kasowników .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy, b)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, c)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, d)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodne w treści ze wzorem załącznika nr 2 do SIWZ), b) aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, c) aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, d) aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ztm.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, pok. nr 50.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2008 godzina 09:45, miejsce: Siedziba Zamawiającego pok. nr 50.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.