eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NamysłówCentrum Turystyki i Rekreacji w Namysłowie - II etap

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-19

Namysłów: Centrum Turystyki i Rekreacji w Namysłowie - II etap
Numer ogłoszenia: 373153 - 2008; data zamieszczenia: 19.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa , ul. Stanisława Dubois 3, 46-100 Namysłów, woj. opolskie, tel. 077 4190359, faks 077 4104841.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.namyslow.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Centrum Turystyki i Rekreacji w Namysłowie - II etap.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę i rozbudowę basenu odkrytego zlokalizowanego przy ulicy Konopnickiej 2 w Namysłowie, realizowaną jako drugi etap inwestycji objętej pozwoleniem na budowę nr AB-7351-35/39/04 z dnia 06.12.2004 r., zmienionym pozwoleniem nr AB-7351-3/3/2008 z dnia 06.02.2008r. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. NR. 156 poz. 1118 z późn. zm.), ustawy z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U z 2004 r. nr 992, poz. 881) oraz innymi obowiązującymi przepisami i normami w zakresie realizowanej inwestycji. Zakres obejmuje kompleksowe wykonanie robót budowlanych wszystkich branż, wykonanie próbnego rozruchu, uzyskanie w imieniu inwestora decyzji pozwolenia na użytkowanie, opracowanie i przekazanie użytkownikowi instrukcji obsługi obiektu, urządzeń, przeszkolenie załogi oraz przekazanie do eksploatacji obiektu. Zakres wykonany w I etapie określony jest na załączonej mapie powykonawczej przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego nr 3706/06 z dnia 30.04.2008r. Oferent winien wykonać wizję w terenie i zapoznać się szczegółowo z projektem budowlanym. W I etapie wyprowadzono poza nawierzchnie utwardzone instalacje wodociągowe, instalacje kanalizacji sanitarnej, deszczowej, elektrycznej, celem dalszej realizacji w obecnym II etapie. Za gotowość Wykonawcy do przekazania obiektu Zamawiającemu protokołem odbioru końcowego uważa się uzyskanie przez Wykonawcę ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie. Zamawiający udzieli Wykonawcy pełnomocnictwa do przeprowadzenia czynności formalno-prawnych niezbędnych do realizacji inwestycji i występowania przed organami do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu. Zakres robót budowlanych w szczególności obejmuje wykonanie: 1)niecki rekreacyjnej o lustrze wody 484,23 m 2 , głębokości 0,8m do 1,4 m, 2)niecki brodzika dla dzieci o lustrze wody 86,59 m2, głębokości 0,5 m, 3)budynku szatniowo - sanitarnego, jednokondygnacyjnego o parametrach: - powierzchnia użytkowa - 231,75 m2 - kubatura - 1.288,00 m3 4) budynku technicznego, jednokondygnacyjnego o parametrach: - powierzchnia użytkowa - 168,94 0 m2, - kubatura - 754,50 m3 z pompownią, śmietnikiem, chlorownią, dozownią i zbiornikiem przelewowym zagłębionym poniżej powierzchni terenu, 5) instalacji wodociągowych, instalacji kanalizacyjnych sanitarnych i kanalizacji deszczowej z oprzyrządowaniem, 6) instalacji elektrycznych zasilania i wewnętrznej instalacji elektrycznej obiektów, instalacji odgromowej i uziemiającej, instalacji oświetlenia terenu z oprzyrządowaniem, 7) wentylacji z oprzyrządowaniem, 8) wypełnienia istniejącej niecki basenowej podsypką piaskowo-cementową, wykonanie chodników i dróg dojazdowych, trawników na plażach, 9) zjeżdżalni i elementów małej architektury, 10) ogrodzenia. Niecki basenowe - płyty żelbetowe z betonu wodoszczelnego, na podłożu z zagęszczonej pospółki żwirowo - piaskowej stabilizowanej cementem. Okładziny niecek z basenowych, mrozoodpornych płytek ceramicznych na wodoszczelnych zaprawach. Platforma dla niepełnosprawnych umożliwiająca wchodzenie do wody. Brodziki do dezynfekcji stóp z natryskami. Balustrady ze stali nierdzewnej. Natryski zewnętrzne ze stali nierdzewnej. Budynek szatniowo - sanitarny: Budynek z dwiema szatniami, z pomieszczeniami sanitarnymi -damską i męską z osobnymi wejściami z zewnątrz. Szatnia damska z szafkami ubraniowymi dla 150 osób, 10 natrysków, 3 przebieralnie, 5 toalet w tym 1 przystosowana dla osób niepełnosprawnych. Szatnia męska z szafkami ubraniowymi dla 150 osób, 10 natrysków, 4 przebieralnie, 4 toalety w tym 1 przystosowana dla osób niepełnosprawnych, pomieszczenie porządkowe. Fundamenty - żelbetowe , ściany fundamentowe z bloczków betonowych, Ściany zewnętrzne z cegły wapienno - piaskowej, słupy i filary żelbetowe, ocieplenie styropianem. Ścianki działowe z cegły wapienno-piaskowej; w toaletach, w przebieralniach ścianki z płyt HPL z drzwiami, na konstrukcji aluminiowej. Nadproża - żelbetowe. Wieńce stropowe - żelbetowe. Stropodach - łukowe dźwigary klejone drewniane, dach pokryty blachą fałdową, ocieplenie wełną mineralną, kryty papą termozgrzewalną. Stolarka okienna typowa z PCV z nawiewnikami higroskopijnymi. Szyby zespolone , okucia obwiedniowe. Stolarka drzwiowa aluminiowa. Podokienniki z kształtek ceramicznych. Rynny i rury spustowe z PCV. Obróbki blacharskie z blachy ocynkowanej, powlekanej. Drzwi wewnętrzne pełne aluminiowe. Podokienniki wewnętrzne z płyt drewnopodobnych laminowanych. W pomieszczeniach mokrych podokienniki ceramiczne. Izolacje przeciwwilgociowe bitumiczne. Posadzki z mrozopodobnych płytek gres. Okładziny ścian - płytki ceramiczne. Malowanie farbami emulsyjnymi, zmywalnymi. Instalacje wewnętrzne wody zimnej i ciepłej, kanalizacyjne, elektryczne, wentylacyjne z przyborami i oprzyrządowaniem. Muszle podwieszane, spłuczki kryte z regulacją spuszczania wody. Wykonać kratki ściekowe w szatniach, przebieralniach, toaletach. Elewacje tynk akrylowy barwiony, okładziny z drewna merbau. Balustrady ze stali nierdzewnej. Budynek techniczny: w skład budynku wchodzi śmietnik, chlorownia, dozownia, pomieszczenie na filtry. Poniżej poziomu gruntu zlokalizowany jest zbiornik przelewowy z wejściem klatką schodową z budynku technicznego. Fundamenty - żelbetowe ławy i stopy, ściany fundamentowe betonowe. Ściany zewnętrzne w konstrukcji murowanej z bloczków wapienno - piaskowych z ociepleniem styropianem. Zbiornik przelewowy podziemny żelbetowy. Nadproża żelbetowe. Stropodach - łukowe dźwigary klejone drewniane, dach pokryty blachą fałdową, ocieplenie wełna mineralną, kryty papą termozgrzewalną. Stolarka okienna PCV z nawiewnikami z czujnikami higroskopijnymi, szyby zespolone. Okucia obwiedniowe. Stolarka drzwiowa aluminiowa. Podokienniki zewnętrzne z kształtek ceramicznych. Rynny i rury spustowe PCV. Obróbki blacharskie z blachy ocynkowanej, powlekanej. Posadzki cementowe, z płytek ceramicznych mrozoodpornych, z terakoty wodo- i chemoodpornej. Izolacje przeciwwilgociowe bitumiczne. Malowanie farbami emulsyjnymi. Elewacje tynk akrylowy barwiony, okładziny z drewna merbau. Instalacje: wykonać instalacje z oprzyrządowaniem, montażem urządzeń itp., przyborów sanitarnych dla sprawnego funkcjonowania obiektu. Instalacje wodociągowe z rur PE, PEHD podłączone do istniejącej instalacji krytej pływalni. Ciepła woda dostarczana rurami preizolowanymi do budynku szatniowo-sanitarnego z istniejącej kotłowni krytej pływalni. Instalacje kanalizacyjne sanitarne i deszczowe- rury i kształtki kanalizacyjne z tworzyw sztucznych PCV podłączone do istniejącej instalacji kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej. Instalacja przeciwpożarowa- nawodniona hydrantowa HP 25 wewnętrzna i hydranty podziemne HP 80 zewnętrzne. Wentylacja budynku szatniowo-sanitarnego-nawiew poprzez nawietrzaki zlokalizowane pod posadzką, wywiew poprzez wentylatory dachowe. W pomieszczeniach chlorowni i dozowni wentylacja mechaniczna. Należy zamontować podliczniki do pomiaru ilości wody i energii elektrycznej dla basenu odkrytego. Należy wykonać studzienki odwadniające i zapewnić możliwość spuszczenia i odcięcia wody z budynku szatniowo-sanitarnego i technicznego na okres zimowy. Lamę oświetlenia terenu przy ul. Konopnickiej zamontować na istniejącym słupie, na wysięgniku, typu OUSE- 70. Uzdatnianie wody: - koagulacja powierzchniowa, - filtracja przez żwirowe złoże wielowarstwowe , - korekta ph - dezynfekcja podchlorynem sodowym oraz rozcieńczaniem świeżą wodą dopuszczoną do obiegów. System uzdatniania wody w obiegu zamkniętym z czynnym przelewem na odprowadzanie wody do zbiornika przelewowego. Wlot wody do niecki dyszami napływowymi dennymi. Rurociągi i armatura z klejonego PCV-U odpornego na wodę zawierającą chlor. Atrakcje wodne: - masaż karku 3 dyszowy - 1szt., - gejzer masażu stóp - 5szt., - grzybek wodny - 1 szt., - kompakt masażowy ścienny 5 dyszowy - 1 szt., - zjeżdżalnia z laminatu poliestrowo - szklanego typu rynna długości 70,0 mb, wysokości 7,0 m na konstrukcji wsporczej stalowej, ocynkowanej ogniowo, konstrukcja zabetonowana w gruncie, - zjeżdżalnia dziecięca typu słonik - 2 szt. ze ślizgiem z laminatu poliestrowo- szklanego. Zagospodarowanie terenu: Chodniki z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce piaskowej. Drogi dojazdowe do budynku szatniowo-sanitarnego i technicznego z kostki betonowej gr. 8 cm na klińcu kamiennym i warstwie tłucznia kamiennego. Trejaż drewniany ażurowy. Kładka drewniana nad niecką. Trawniki na plażach z traw gazonowych na nawierzchnie sportowe. Ogrodzenia: Wykonać ogrodzenie panelowe systemowe h=2,0m z elementów stalowych ocynkowanych ogniowo (pręty 5,0mm) i cokołem betonowym 0,3m wg lokalizacji na załączonej mapie (ok. 330,0mb). Fragment wejściowy ogrodzenia , w tym bramę wjazdową i furtkę, wykonać z elementów maskujących podgląd osób postronnych na część letnią. Rozwiązanie uzgodnić z autorem projektu i zamawiającym. Istniejącą bramę i furtkę, istniejące ogrodzenie zdemontować i zamontować przy ogrodzeniu części technicznej. We fragmencie wejściowym ogrodzenia zamontować bramkę obrotową podwójną (o wysokości 2,25m, światło przejścia 2x 0,55m ) z elementów stalowych ocynkowanych, umożliwiającą wyłącznie wyjście z basenu pojedynczym osobom. Bramka o własnym napędzie uruchamianym przyłożeniem niewielkiej siły. Blokada na zamknięcie obiektu. Bramka ma uniemożliwiać przedostawanie się przez jej konstrukcję. Wykonać ogrodzenie systemowe h=1,7m z elementów stalowych ocynkowanych odgradzające część techniczną; zdemontować istniejące odgradzające basen kryty i zamontować wg lokalizacji na załączonej mapie (ok. 100,0mb). Przy wejściu na taras krytej pływalni wykonać ogrodzenie z furtką z zamknięciem przeciwpanicznym oraz kołowrót przejściowy z kodowym czytnikiem i otwieraniem wykupionym biletem wejścia na basen. Rozwiązania ogrodzeń uzgodnić z projektantem i zamawiającym. Obsługa klienta: Wykonać punkt sprzedaży biletów jako obiekt kubaturowy architektonicznie dopasowany w charakterze zabudowy z doprowadzeniem energii elektrycznej, z wygrodzeniem przejścia dla klientów z biletami wstępu. Zamontować dwa kołowroty 2- ramienne z automatyką bezdotykowego przejścia z czytnikiem kart zbliżeniowych oraz bramkę uchylną dla grup i niepełnosprawnych. Rozwiązanie uzgodnić z projektantem i zamawiającym i uzyskać wymagane pozwolenia. Kolektory słoneczne: Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt zaprojektuje, uzgodni rozwiązania z Zamawiającym i zamontuje kolektory słoneczne do podgrzewania wody użytkowanej w pomieszczeniach sanitarnych całego CTiR i niecce basenu odkrytego. Do obowiązków Wykonawcy należy także: -zakup i zainstalowanie podnośnika hydraulicznego do spuszczania osoby niepełnosprawnej do niecki basenowej, -zakup i montaż szafek ubraniowych dwudzielnych do szatni, z płyt termoutwardzalnych HPL gr.10mm, osadzonych w profilach aluminiowych malowanych proszkowo. Drzwi osadzone na zawiasach ze stali nierdzewnej o kącie otwarcia 240stopni. Zamek wrzutowy na 5zł. Całość odporna na wilgoć i korozję, -zakup i montaż suszarek o mocy 800W, jednobiegowych, uruchamianych automatycznie przez podniesienie węża - 4szt. Wykonawca jest obowiązany sporządzić i przedstawić inspektorowi nadzoru inwestorskiego: -plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, -projekt organizacji robót, -plan zapewnienia jakości, -harmonogram rzeczowo-finansowy robót. Wykonawca jest obowiązany przedstawiać Zamawiającemu, w ciągu 5 dni od zakończenia miesiąca, comiesięczny raport z realizacji inwestycji potwierdzony przez inspektora nadzoru za zgodność z założonym harmonogramem. Wykonawca uwzględnia we własnych kosztach niezbędne rozbiórki i wywóz gruzu na wysypisko odpadów komunalnych w Ziemiełowicach. Wykonawca zapewni własnym kosztem i staraniem prowadzenie robót budowlanych przez kierownika budowy i kierowników robót posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane. Wykonawca własnym staraniem i kosztem zamontuje przy obiekcie wolnostojącą kolorową planszę o wymiarach 2,0 x 3,0m reklamującą obiekt z podaniem nazwy inwestora, wykonawcy i roku budowy. Montaż w ciągu 2 tygodni od rozpoczęcia robót budowlanych. Wykonawca zapozna się szczegółowo z dokumentacją projektową sporządzoną przez Autorską Pracownię Architektury APA 97 arch. Anna Wsół, ul. Paderewskiego 23, 51-612 Wrocław. Wykonawca własnym kosztem i staraniem opracuje projekt wykonawczy i uzgodni rozwiązania z Zamawiającym przed ich wykonaniem. Wykonawca dokonywać będzie na własny koszt i we własnym zakresie uściślenia i uzupełnienia braków projektu budowlanego, opracowania rozwiązań określonych w przedmiocie zamówienia wraz z ich zatwierdzeniem w organie architektoniczno-budowlanym czy nadzoru budowlanego, dla uzyskania zgodności z obowiązującymi przepisami i normami budowlanymi, które zapewnią prawidłowe funkcjonowanie całego basenu odkrytego. Powyższe działania nie powodują wzrostu należności dla Wykonawcy w stosunku do ustalonej przetargiem. Wykonawca wykona próbę szczelności niecki basenowej przed wykonaniem okładziny ceramicznej i po wykonaniu okładziny ceramicznej. Minimalny okres gwarancji wymagany od wykonawcy - 3 lata..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 67.500,00 zł (słownie złotych: sześćdziesiąt siedem tysięcy pięćset 00/100).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, spełniają wymogi określone w siwz: -Wykonawca musi wykazać wykonanie co najmniej jednego publicznego basenu z zamkniętym obiegiem wody, do każdej pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia, -Wykonawca, musi wykazać, że osoby będące pełnić funkcję kierownika budowy i kierowników robót w danej specjalności posiadają kwalifikacje w zakresie pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie (należy załączyć uprawnienia oraz zaświadczenie z izby inżynierów budownictwa o przynależności do izby), - Wykonawca musi wykazać posiadanie rocznego przychodu brutto za ostatni rok obrotowy na poziomie co najmniej wartości brutto przedstawionej w ofercie. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych (przez Wykonawcę, podmioty występujące wspólnie) dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu według formuły spełnia - nie spełnia. Przy ocenie spełnienia warunków udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (Wykonawca musi wykazać wykonanie co najmniej jednego publicznego basenu z zamkniętym obiegiem wody, do każdej pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia); dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia: - Wykonawca, musi wykazać, że osoby będące pełnić funkcję kierownika budowy i kierowników robót w danej specjalności posiadają kwalifikacje w zakresie pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie (należy załączyć uprawnienia oraz zaświadczenie z izby inżynierów budownictwa o przynależności do izby); rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym rachunku zysków i strat a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres (Wykonawca musi wykazać posiadanie rocznego przychodu brutto za ostatni rok obrotowy na poziomie co najmniej wartości brutto przedstawionej w ofercie); aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.namyslow.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna będzie w siedzibie Zamawiającego, budynek B, pok. nr 26 lub za zaliczeniem pocztowym. Siwz jest odpłatna (122,00 zł)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.01.2009 godzina 10:00, miejsce: oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Namysłowie, ul. Dubois 3, budynek B, pokój nr 26..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.