To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-11-18
Wyszków: Dostawa materiałów biurowych dla projektu Dobry zawód - dobra praca dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
Numer ogłoszenia: 373114 - 2010; data zamieszczenia: 18.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 312171 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kształcenia Praktycznego w Wyszkowie, Ul. I Armii Wojska Polskiego 82 A, 07-200 Wyszków, woj. mazowieckie, tel. 29 742 48 06, faks 29 742 48 06.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych dla projektu Dobry zawód - dobra praca dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów biurowych dla projektu Dobry zawód - dobra praca dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, wymienionych w załączniku nr 2.1 i 2.2 szczegółowa oferta cenowa- wykaz asortymentu, przy czym: a) w załączniku nr 2.1 określono materiały dydaktyczne dla uczestników Projektu Dobry zawód - dobra praca. b) w załączniku nr 2.2 określono materiały biurowe dla Biura Projektu Dobry zawód - dobra praca. 2. Zamawiający wymaga, aby przedmiot dostawy był produkowany jako fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu oraz dobrej jakości. 3. Okres ważności wszystkich dostarczonych artykułów powinien wynosić minimum 12 m-cy od dnia dostawy. 4. Zamawiający nie dopuszcza wskazania w ofercie regenerowanych wkładów drukujących, tj. takich, które wytworzono przez samo uzupełnienie środka drukującego lub z pominięciem procesu produkcyjnego. 5. Wykonawca posiada prawo przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego, tzn. innego niż podany w załączniku nr 2.1 i 2.2 do SIWZ, pod warunkiem że posiada on takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe, jak produkt oryginalny. Przez produkty równoważne rozumie się zamienniki charakteryzujące się pełną kompatybilnością z urządzeniami, w których mają być użytkowane jako materiały eksploatacyjne, a także posiadające nie gorsze niż produkt oryginalny parametry w zakresie jakości wydruku i wydajności. 6. W razie przedstawienia produktu równoważnego należy wpisać jego określenie w tabelce formularza szczegółowej oferty cenowej obok określonego przez Zamawiającego w załączniku nr 2.1 i 2.2. 7. Wszystkie wymienione w załączniku nr 2.1 i 2.2 artykuły powinny odpowiadać wymaganiom tam określonym i posiadać cechy pierwotnego opakowania. 8. Miejsce dostawy: siedziba Zamawiającego. 9. Czas realizacji: w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy. 10. Warunki dostawy. a) dostawa nastąpi jednorazowo na koszt i ryzyko Wykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 2.1 i 2.2 szczegółową ofertą cenową-wykaz asortymentu. b) Wykonawca we własnym zakresie zapewnia transport i rozładunek. 12. Inne warunki realizacji zamówienia: a) Ceny zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie przetargowej nie ulegną podwyższeniu przez cały okres obowiązywania umowy. b) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wystawił oddzielnie jedną fakturę według asortymentu przedstawionego w załączniku nr 2.2, tj. za materiały biurowe dla Biura Projektu zaś za asortyment z załącznika nr 2.1- materiały dydaktyczne dla uczestników Projektu, według podziału na poszczególne zadania projektowe wskazane w załączniku nr 5 (w sumie 12 faktur)- co przyspieszy i ułatwi rozliczenie poszczególnych zadań projektu Dobry zawód - dobra praca dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. c) płatność nastąpi w ciągi 30 dni po wystawieniu faktury, jednakże Zamawiający zastrzega, że w przypadku braku środków na koncie Projektu w wymaganym terminie płatności, zapłata nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu kolejnej transzy dotacji rozwojowej. d) Zamawiający zastrzega, że ceny jednostkowe za asortyment przedstawiony w załączniku nr 2.1 muszą być zgodne z cenami wskazanymi w załączniku nr 5 przy wystawianiu faktur z podziałem na poszczególne zadania projektowe. e) Zamawiający nie dopuszcza powierzenia wykonania zamówienia podwykonawcom..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: projekt Dobry zawód - dobra praca dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- HURT- DETAL Alicja Sikorska, ul. Jana Matejki 26, 07-200 Wyszków, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17088,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16232,11
Oferta z najniższą ceną: 16232,11 / Oferta z najwyższą ceną: 16232,11
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WYSZKOWA
- Konserwacja kanalizacji deszczowej na terenie miasta i gminy Wyszków.
- "Remonty cząstkowe dróg gminnych o nawierzchni nieutwardzonej na terenie gminy Wyszków."
- "Remonty cząstkowe dróg gminnych o nawierzchni utwardzonej na terenie gminy Wyszków."
więcej: przetargi w Wyszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- UTWORZENIE ŻŁOBKA NR 1 PRZY UL. PUŁASKIEGO 7A W MYSZKOWIE - ZAD. DOF. W RAMACH PROGR. AKTYWNY MALUCH +2022-2029: CZ. 1 - DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA ŻŁOBKA CZ. 2 - SPRZĘT AGD I SPRZĘT ELEKTRONICZNY
- Dostawa artykułów biurowych wraz z transportem i rozładunkiem dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej
- Dostawa materiałów biurowych - dogrywka
- Dostawa materiałów i pomocy dydaktycznych do oddziałów wychowania przedszkolnego prowadzonych przez Gminę Siemień
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Szkoły Podstawowej im. 11 Listopada w Rusi
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do przedszkola Puchatkowo w Międzybrodziu Bialskim w ramach projektu "Aktywne przedszkolaki"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





