Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-02-10
Białystok: OPRACOWANIE PROJEKTÓW PODZIAŁÓW NIERUCHOMOŚCI
NA TERENIE MIASTA BIAŁEGOSTOKU
Numer ogłoszenia: 37304 - 2010; data zamieszczenia: 10.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Białystok , ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 869 60 02, faks 085 869 62 65.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OPRACOWANIE PROJEKTÓW PODZIAŁÓW NIERUCHOMOŚCI NA TERENIE MIASTA BIAŁEGOSTOKU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektów podziałów nieruchomości w celu: 1.1. realizacji następujących inwestycji: CZĘŚĆ I Ścieżka rowerowa do Hryniewicz - 3 działki CZĘŚĆ II Budowa ulicy pomiędzy ul. Nowowarszawską a ul. Zaściańską - 2 działki CZĘŚĆ III Osiedle Bagnówka (rejon ul. Boruty ) - 5 działek CZĘŚĆ IV Ul. Mikołajczyka - 15 działek CZĘŚĆ V Ul. P. Łodzińskiego ( na odcinku od ul. Cementowej do ul. Oboźnej ), ul. Cementowa ( na odcinku od ul. Starosielce do ul. P. Łodzińskiego ) - 32 działki CZĘŚĆ VI Ul. Niska - 10 działek CZĘŚĆ VII Ul. Antoniukowska - 1 działka CZĘŚĆ VIII Ul. Suchowolca, ul. Zabłudowska - 10 działek CZĘŚĆ IX Ul. Antoniuk Fabryczny - 1 działka CZĘŚĆ X Budowa ulic w rejonie Białostockiego Parku Naukowo-Technologicznego - 2 działki CZĘŚĆ XI Ul. Kasztanowa - 4 działki 1.2. zbycia i nabycia CZĘŚĆ XII Ulice: B. Chrobrego obr.17 dz. nr 1110/14, Al. Konstytucji 3-go Maja obr.2 dz. nr 1363/7, Łagodna obr.2 dz. nr 1757, Z. Herberta obr.1 dz. nr 1463/22, Pogodna obr.8 dz. nr 184/55, Drewniana obr.10 dz. nr 34/14, Legionowa obr.11 dz. nr 1246/7, 1246/16, 1246/15, 1246/13, 1135/1, 1246/8, Kozłowa obr.12 dz. nr 683/1, 686/2, Jesienna obr.16 dz. nr 1230, Sandomierska obr.16 dz. nr 1226/7, Krańcowa obr.16 dz. nr 1226/11, Knyszyńska obr.3 dz. nr 532, 533, Poleska obr.11 dz. nr 231, Ks. Grzybowskiego obr.6 dz. nr 438, Wołyńska obr.19 dz. nr 316/1, 317/1, 318/1, 319/1, 342, Starobojarska obr.17 dz. nr 564/1, W. Pola obr.15 dz. nr 63/50 , A. Mickiewicza obr.21 dz. nr 762/31, Sosnowa obr.11 dz. nr 435/2 - 30 działek CZĘŚĆ XIII Ulice: Marjańskiego obr.11 dz. nr 1690/48, 1690/49, Mazowiecka obr.11 dz. nr 1019, Antoniuk Fabryczny obr.2 dz. nr 1201/4, 1201/9, J.K. Kluka obr.15 dz. nr 20/10, Zgoda obr.14 dz. nr 1215, Bacieczki obr.4 dz. nr 97/4, Ciołkowskiego obr.18 dz. nr 1552, 1553, 1554, 1555, 1556, 1557, 1558, 1559/2, 1560/2, 1561, 1562/2, 1563/2, Tuwima obr.3 dz. nr 401/14, Drewniana obr.10 dz. nr 359/2, 341/2, Baranowicka obr.20 dz. nr 15/2, Rybnika obr.6 dz. nr 1238/2, Św. A. Boboli obr.6 dz. nr 1290, 1292, 1293, Plażowa obr.20 dz. nr 1245/23, Hetmańska obr.6 dz. nr 204/2, Szwajcarska, Portugalska obr.6 dz. nr 994, 996, 3845/54, Marczukowska obr.4 dz. nr 794/3, Leńskiego obr.15 dz. nr 862/2, Wietnamska obr.6 dz. nr 2004, Zbożowa obr.19 dz. nr 1290/2, Skalna obr.15 dz. nr 10/16, Al. Piłsudskiego obr.11 dz. nr 1288/13, Białówny obr.11 dz. nr 1340/5, M. Skłodowskiej-Curie obr.11 dz. nr 1847, Mickiewicza obr.10 dz. nr 600/3, Radzymińska obr.12 dz. nr 678, Nowogródzka obr.17 dz. nr 33/2, Warszawska obr.17 dz. nr 364/2, Spacerowa obr.17 dz. nr 1076, Pułkowa obr.16 dz. nr 1498, Lipowa obr.11 dz. nr 1652/3, Skwer Armii Krajowej obr.11 dz. nr 1468/8, Krasińskiego obr.11 dz. nr 1848/7, Bema obr.11 dz. nr 845/3, Zacisze obr.18 dz. nr 36/20, Żeleńskiego obr.15 dz. nr 378/2, Chełmońskiego obr.15 dz. nr 835, Świętojańska obr.11 dz. nr 1774/11, Sobieskiego obr.17 dz. nr 522/10, Bagnówka obr.15 dz. nr 157/2, Komarowa, NMP Królowej Rodzin obr.1 dz. nr 876, Kawaleryjska obr.9 dz. nr 772/2, Sokólska obr.12 dz. nr 559/2, Kijowska obr.11 dz. nr 490/3, Sienkiewicza obr.11 dz. nr 1417/9, Św. Rocha obr.11 dz. nr 1521/1, M. Skłodowskiej-Curie obr.11 dz. nr 1248/2, Krasnoludków obr.14 dz. nr 1655/59, Niemeńska obr.15 dz. nr 1869, Bagnówka - kolonia obr.15 dz. nr 11/23, Dźwińska obr.15 dz. nr 1876, Malachitowa obr.15 dz. nr 28/6, Prypecka obr.15 dz. nr 1998, Poleska obr.17 dz. nr 39/8, H. Kołłątaja obr.2 dz. nr 1661/14, 1685/8, 1644/7, 1685/5, Gen. A. E. Fieldorfa obr.6 dz. nr 2025, Nadbużańska obr.15 dz. nr 1579/3, Warsztatowa obr.6 dz. nr 3823, Makowa obr.16 dz. nr 632, Polska obr.6 dz. nr 560, Fredry obr.16 dz. nr 597/1, Sienkiewicza obr.17 dz. nr 342, Bema obr.8 dz. nr 156/2, Warszawska obr.17 dz. nr 1110/120, Pułkowa, Kapralska obr.16 dz. nr 1498, Pułaskiego obr.9 dz. nr 341/2, 11-go Listopada obr.11 dz. nr 1995, M. Skłodowskiej-Curie obr.11 dz. nr 1821/2, Antoniuk Fabryczny obr.2 dz. nr 695/1, 699/8, Świętojańska obr.17 dz. nr 1114/9, 1114/11, 1114/8, 1120/2, 1120/3, Malmeda obr.11 dz. nr 1397, Borsucza obr.21 dz. nr 706/2, Plażowa obr.20 dz. nr 1245/20, 1245/21, J. K. Kluka obr.15 dz. nr 140/6, I Armii Wojska Polskiego obr.12 dz. nr 461/2, obr.18 dz. nr 93/23, 93/39, 93/37, 93/31, 93/114, 106/18, 106/19, obr.11 dz. nr 104/11, Ogrodowa obr.17 dz. nr 193, obr.21 dz. nr 767/13, 771/17, 771/18, 767/10, 762/47, 762/49 - 116 działek 2. Opracowanie projektu podziału należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 07.12.2004 r. (Dz. U z 2004 r. Nr 268 poz. 2663) w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości oraz z uwzględnieniem sposobu postępowania przy sporządzaniu dokumentów wymaganych w tym postępowaniu ich rodzaju i treści, ustawą o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004 r. Nr 261 poz.2603 z późn. zm.) z tym, że przyjęcie przebiegu granic powinno być przeprowadzone przy udziale właścicieli (władających) nieruchomości niezależnie od jej stanu prawnego. 3. Okazanie granic powinno odbywać się przy współudziale przedstawiciela Gminy Białystok i zainteresowanych stron niezależnie czyją własność stanowią nieruchomości. Wymagana jest trwała stabilizacja nowo powstałych punktów granicznych 4. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia prac określonych w rozdz. I pkt.1 SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca winien przedłożyć wykaz wykonanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, na wykonanie co najmniej dziesięciu podziałów działek z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - wzór Załącznik Nr 4 do SIWZ;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca winien przedłożyć wykaz minimum dwóch osób posiadających uprawnienia geodezyjne z zakresu 1, 2, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór Załącznik Nr 3 do SIWZ;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) formularz ofertowy wzór Załącznik Nr 4 do SIWZ, 2) pełnomocnictwo (w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialystok.pl ;
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Białymstoku , Departament Geodezji , Ul. Słonimska 2/2,
15-950 Białystok, pokój 151; faks 085/869 6317, e-mail: zorzelowska@um.bialystok.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2010 godzina 11:45, miejsce: Urząd Miejski w Białymstoku ul. Słonimska 1 pokój nr 501.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ścieżka rowerowa do Hryniewicz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ścieżka rowerowa do Hryniewicz -3 działki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa ulicy pomiędzy ul. Nowowarszawską a ul. Zaściańską.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa ulicy pomiędzy ul. Nowowarszawską a ul. Zaściańską -2 działki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Osiedle Bagnówka (rejon ul. Boruty ).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Osiedle Bagnówka (rejon ul. Boruty )-5 działek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Ul. Mikołajczyka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ul. Mikołajczyka -15 działek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Ul. P. Łodzińskiego ( na odcinku od ul. Cementowej do ul. Oboźnej ), ul. Cementowa ( na odcinku od ul. Starosielce do ul. P. Łodzińskiego ).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ul. P. Łodzińskiego ( na odcinku od ul. Cementowej do ul. Oboźnej ), ul. Cementowa ( na odcinku od ul. Starosielce do ul. P. Łodzińskiego )-32 działki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Ul. Niska.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ul. Niska -10 działek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Ul. Antoniukowska.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ul. Antoniukowska -1 działka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Ul. Suchowolca, ul. Zabłudowska.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ul. Suchowolca, ul. Zabłudowska -10 działek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Ul. Antoniuk Fabryczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ul. Antoniuk Fabryczny -1 działka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Budowa ulic w rejonie Białostockiego Parku Naukowo-Technologicznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa ulic w rejonie Białostockiego Parku Naukowo-Technologicznego -2 działki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Ul. Kasztanowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ul. Kasztanowa -4 działki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: zbycia i nabycia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ulice: B. Chrobrego obr.17 dz. nr 1110/14, Al. Konstytucji 3-go Maja obr.2 dz. nr 1363/7, Łagodna obr.2 dz. nr 1757, Z. Herberta obr.1 dz. nr 1463/22, Pogodna obr.8 dz. nr 184/55, Drewniana obr.10 dz. nr 34/14, Legionowa obr.11 dz. nr 1246/7, 1246/16, 1246/15, 1246/13, 1135/1, 1246/8, Kozłowa obr.12 dz. nr 683/1, 686/2, Jesienna obr.16 dz. nr 1230, Sandomierska obr.16 dz. nr 1226/7, Krańcowa obr.16 dz. nr 1226/11, Knyszyńska obr.3 dz. nr 532, 533, Poleska obr.11 dz. nr 231, Ks. Grzybowskiego obr.6 dz. nr 438, Wołyńska obr.19 dz. nr 316/1, 317/1, 318/1, 319/1, 342, Starobojarska obr.17 dz. nr 564/1, W. Pola obr.15 dz. nr 63/50 , A. Mickiewicza obr.21 dz. nr 762/31, Sosnowa obr.11 dz. nr 435/2 - 30 działek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: zbycia i nabycia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ulice: Marjańskiego obr.11 dz. nr 1690/48, 1690/49, Mazowiecka obr.11 dz. nr 1019, Antoniuk Fabryczny obr.2 dz. nr 1201/4, 1201/9, J.K. Kluka obr.15 dz. nr 20/10, Zgoda obr.14 dz. nr 1215, Bacieczki obr.4 dz. nr 97/4, Ciołkowskiego obr.18 dz. nr 1552, 1553, 1554, 1555, 1556, 1557, 1558, 1559/2, 1560/2, 1561, 1562/2, 1563/2, Tuwima obr.3 dz. nr 401/14, Drewniana obr.10 dz. nr 359/2, 341/2, Baranowicka obr.20 dz. nr 15/2, Rybnika obr.6 dz. nr 1238/2, Św. A. Boboli obr.6 dz. nr 1290, 1292, 1293, Plażowa obr.20 dz. nr 1245/23, Hetmańska obr.6 dz. nr 204/2, Szwajcarska, Portugalska obr.6 dz. nr 994, 996, 3845/54, Marczukowska obr.4 dz. nr 794/3, Leńskiego obr.15 dz. nr 862/2, Wietnamska obr.6 dz. nr 2004, Zbożowa obr.19 dz. nr 1290/2, Skalna obr.15 dz. nr 10/16, Al. Piłsudskiego obr.11 dz. nr 1288/13, Białówny obr.11 dz. nr 1340/5, M. Skłodowskiej-Curie obr.11 dz. nr 1847, Mickiewicza obr.10 dz. nr 600/3, Radzymińska obr.12 dz. nr 678, Nowogródzka obr.17 dz. nr 33/2, Warszawska obr.17 dz. nr 364/2, Spacerowa obr.17 dz. nr 1076, Pułkowa obr.16 dz. nr 1498, Lipowa obr.11 dz. nr 1652/3, Skwer Armii Krajowej obr.11 dz. nr 1468/8, Krasińskiego obr.11 dz. nr 1848/7, Bema obr.11 dz. nr 845/3, Zacisze obr.18 dz. nr 36/20, Żeleńskiego obr.15 dz. nr 378/2, Chełmońskiego obr.15 dz. nr 835, Świętojańska obr.11 dz. nr 1774/11, Sobieskiego obr.17 dz. nr 522/10, Bagnówka obr.15 dz. nr 157/2, Komarowa, NMP Królowej Rodzin obr.1 dz. nr 876, Kawaleryjska obr.9 dz. nr 772/2, Sokólska obr.12 dz. nr 559/2, Kijowska obr.11 dz. nr 490/3, Sienkiewicza obr.11 dz. nr 1417/9, Św. Rocha obr.11 dz. nr 1521/1, M. Skłodowskiej-Curie obr.11 dz. nr 1248/2, Krasnoludków obr.14 dz. nr 1655/59, Niemeńska obr.15 dz. nr 1869, Bagnówka - kolonia obr.15 dz. nr 11/23, Dźwińska obr.15 dz. nr 1876, Malachitowa obr.15 dz. nr 28/6, Prypecka obr.15 dz. nr 1998, Poleska obr.17 dz. nr 39/8, H. Kołłątaja obr.2 dz. nr 1661/14, 1685/8, 1644/7, 1685/5, Gen. A. E. Fieldorfa obr.6 dz. nr 2025, Nadbużańska obr.15 dz. nr 1579/3, Warsztatowa obr.6 dz. nr 3823, Makowa obr.16 dz. nr 632, Polska obr.6 dz. nr 560, Fredry obr.16 dz. nr 597/1, Sienkiewicza obr.17 dz. nr 342, Bema obr.8 dz. nr 156/2, Warszawska obr.17 dz. nr 1110/120, Pułkowa, Kapralska obr.16 dz. nr 1498, Pułaskiego obr.9 dz. nr 341/2, 11-go Listopada obr.11 dz. nr 1995, M. Skłodowskiej-Curie obr.11 dz. nr 1821/2, Antoniuk Fabryczny obr.2 dz. nr 695/1, 699/8, Świętojańska obr.17 dz. nr 1114/9, 1114/11, 1114/8, 1120/2, 1120/3, Malmeda obr.11 dz. nr 1397, Borsucza obr.21 dz. nr 706/2, Plażowa obr.20 dz. nr 1245/20, 1245/21, J. K. Kluka obr.15 dz. nr 140/6, I Armii Wojska Polskiego obr.12 dz. nr 461/2, obr.18 dz. nr 93/23, 93/39, 93/37, 93/31, 93/114, 106/18, 106/19, obr.11 dz. nr 104/11, Ogrodowa obr.17 dz. nr 193, obr.21 dz. nr 767/13, 771/17, 771/18, 767/10, 762/47, 762/49 - 116 działek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Zakup wideotelefonów IP
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych oraz papierniczych do Oddziału Regionalnego KRUS w Białymstoku i Placówek Terenowych w Augustowie i Zambrowie.
- Sukcesywne dostawy foteli biurowych i krzeseł konferencyjnych do Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
- Dostawa artykułów promocyjnych oraz druków informacyjno-promocyjnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu w Białymstoku (II)
- Wymiana stolarki otworowej w budynku użytkowym przy ul. M. Curie-Skłodowskiej 15A będącym w zasobie Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku.
- POSTERUNEK POLICJI w ŚNIADOWIE - KONTYNUACJA BUDOWY NOWEJ SIEDZIBY - 2
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i zmiany sposobu użytkowania budynku D na potrzeby diagnostyki obrazowej oraz przebudowy pomieszczeń w budynku B wraz z instalacjami wewnętrznymi [...]
- BUDOWA WIEŻY WIDOKOWEJ Z INFRASTRUKTURĄ PRZY ŚCIEŻCE W KORONACH DRZEW W CIĘŻKOWICACH
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji technicznej dla wykonania instalacji elektrycznych, wentylacji i chłodzenia w budynku MSWiA przy ul. Batorego 5 w Warszawie
- Wykonanie inicjalnej bazy GESUT
- Modernizacja budynku byłego dworca kolejowego w Kargowej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.