To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-01-28
Ślesin: SUKCESYWNA DOSTAWA WARZYW, OWOCÓW DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO W ŚLESINIE
Numer ogłoszenia: 37302 - 2013; data zamieszczenia: 28.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 253665 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Ślesinie, ul. Żwirki i Wigury 55, 62-561 Ślesin, woj. wielkopolskie, tel. 0-63 2704 027, faks 0-63 2704 027.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNA DOSTAWA WARZYW, OWOCÓW DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO W ŚLESINIE.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa warzyw, owoców i innych produktów podobnych do stołówki szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Ślesinie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1. Ilości asortymentów podane w załączniku nr 1 stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres obowiązywania umowy. 3. Ilości podane w załączniku nr 1 są szacunkowe i mogą ulec zmianie, dotyczy to zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianego towaru. Faktyczne zapotrzebowanie uzależnione jest od liczby osób żywionych w placówce w okresie realizacji umowy. W związku z powyższym Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązuje się do zaopatrywania Zamawiającego w artykuły spożywcze w pierwszym gatunku, których termin ważności upływa nie wcześniej niż 5 dni po dacie dostawy. 5. Zamówienie do placówki Zamawiającego odbywać się będzie każdorazowo na podstawie zamówienia telefonicznego lub w formie faksu, najpóźniej do godz. 12:00 przed dniem dostawy. W zamówieniu zostanie określona każdorazowo ilość i asortyment danych produktów. 6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać towar do siedziby Zamawiającego własnym transportem, na własny koszt i własne ryzyko oraz do elastycznego reagowania na zwiększone lub zmniejszone potrzeby Zamawiającego w stosunku do danego asortymentu lub całości dostawy. 7. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru, reklamacja zostanie zgłoszona telefonicznie. Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na towar wolny od wad w ciągu 3 godzin, w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego. 8. Towar musi być przewożony zgodnie z wymaganiami HACCP . Wykonawca w transporcie zobowiązuje się do przestrzegania obowiązujących przepisów ze szczególnym uwzględnieniem przepisów sanitarno-epidemiologicznych. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania stosownego dokumentu w momencie dostawy produktów. 11. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Nazwy podane w załączniku nr 1 są tylko przykładowe. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie te same walory smakowe i właściwości co produkty podane przykładowo. W takim przypadku należy zaznaczyć jakiego produktu dotyczy oferta równoważna 12. Poszczególne dostawy będą realizowane w następujący sposób: 1) warzywa, owoce i podobne produkty - 3 razy w tygodniu (poniedziałek, środa i piątek) nie później niż do godz. 7:30;..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Hurtownia Warzyw Owoców i Cytrusów "CYTRUS" Magdalena Łopacińska
jakie przetargi wygrała firma
Hurtownia Warzyw Owoców i Cytrusów "CYTRUS" Magdalena Łopacińska
- Hurtownia Warzyw Owoców i Cytrusów Cytrus Magdalena Łopacińska, ul. Nowomiejska 1, 62-561 Ślesin, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9746,81 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6673,24
Oferta z najniższą ceną: 6673,24 / Oferta z najwyższą ceną: 6673,24
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa żywności dla potrzeb Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 9 w Piekarach Śląskich
- Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Gorlicach, ul. Sienkiewicza 30 w II półroczu 2025r.
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 13 w Chorzowie, ul. Styczyńskiego 32 - I/2025
- Dostawa warzyw i owoców (51)
- Dostawa produktów żywnościowych dla Zespołu Szkół Samorządowych w Rzykach
- Zakup oraz dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w (27-400) Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Grabowiecka 7 w drugim półroczu 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.