eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › zakup 3 klimatyzatorów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-26

Przemyśl: zakup 3 klimatyzatorów
Numer ogłoszenia: 373002 - 2009; data zamieszczenia: 26.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Przemyślu , ul. Sielecka 9, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6764302, faks 016 6764444.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.ic.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup 3 klimatyzatorów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest zakup, dostawa wraz z montażem i uruchomieniem 3 szt. klimatyzatorów precyzyjnych typu split. 2. Klimatyzatory zamontowane zostaną w pomieszczeniach serwerowni w siedzibie Izby Celnej w Przemyślu przy ul. Sieleckiej 9 w Przemyślu. 3. W okresie gwarancji wykonawca przeprowadzi przeglądy konserwacyjne (na własny koszt) nie rzadziej niż co 6 miesięcy. 4. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ . 5. Wykonawca może zaoferować urządzenia o parametrach lepszych niż wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ . 6. Zamawiający dopuszcza możliwość oględzin pomieszczenia serwerowni , po uprzednim ustaleniu terminu oględzin..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.72.00 - Urządzenia klimatyzacyjne 45.33.12.20 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych 50.73.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust.1 uPzp, warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie poniższych warunków : a) posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ; c) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podleganie wykluczeniu z postępowania . 2. Zamawiający wymaga by oferowany produkt posiadał deklaracje zgodności CE . 3. Ponadto producent oferowanych produktów powinien posiadać poświadczenie zgodności jego działań z normami ISO 9001:2000 w zakresie produkcji oferowanych produktów . 4. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są do dostarczenia : a) oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 uPzp / załącznik nr 1 do oferty / . b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Dla potwierdzenia , że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w pkt. V. 3. - 4 SIWZ Wykonawcy zobowiązani są do dostarczenia : a) deklaracji zgodności CE dla oferowanego produktu ; b) zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań producenta oferowanego produktu z normami ISO 9001:2000 w zakresie produkcji oferowanych produktów . 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej , zamiast dokumentów , o których mowa w punkcie V. 2b SIWZ , przedkłada odpowiednio dokumenty wymienione w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów , jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form , w jakich te dokumenty mogą być składane . Zamawiający dopuszcza by dokumenty wymienione w pkt. V.5 SIWZ były sporządzone w jednym z oficjalnych języków Unii Europejskiej bez tłumaczenia na język polski . 4. Wykonawca może zamiast zaświadczeń , o których mowa w pkt. V. 5 b SIWZ złożyć równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego . 5. Dokumenty wymienione w V. 2b i 5 SIWZ mogą być złożone w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ( adnotację takiej treści należy umieścić na dokumencie i podpisać przez Wykonawcę )..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.ic.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Celna w Przemyślu , ul. Sielecka 9 , 37-700 Przemyśl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2009 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Izby Celnej w Przemyślu , ul. Sielecka 9 , 37-700 Przemyśl.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.