eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olszanka › Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie dodatkowych zajęć wspierających indywidualizację nauczania i wychowania klas I - III Szkół Podstawowych Gminy Olszanka, realizowane w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-15

Olszanka: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie dodatkowych zajęć wspierających indywidualizację nauczania i wychowania klas I - III Szkół Podstawowych Gminy Olszanka, realizowane w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Numer ogłoszenia: 37293 - 2012; data zamieszczenia: 15.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olszanka , 49-332 Olszanka, woj. opolskie, tel. 077 4129683.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olszanka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie dodatkowych zajęć wspierających indywidualizację nauczania i wychowania klas I - III Szkół Podstawowych Gminy Olszanka, realizowane w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu dodatkowych zajęć wspierających indywidualizację nauczania i wychowania klas I - III Szkół Podstawowych Gminy Olszanka w ramach realizowanego projektu - Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I - III w Gminie Olszanka, współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.. - zakres zamówienia obejmuje w szczególności prowadzenie zajęć dodatkowych dla uczniów/uczennic Publicznego Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Jankowicach Wielkich, Olszance i Przylesiu w okresie od 01.03.2012 roku do 28.06.2013 roku z wyłączeniem miesięcy wakacyjnych tj. lipca i sierpnia. - Ilość i rodzaj zajęć w poszczególnych szkołach określają, niżej wymienione, szczegółowe zadania, stanowiące części zamówienia: Działanie 1. Zadania do realizacji w Publicznym Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Jankowicach Wielkich Zadanie nr 1 - zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu, pisaniu oraz zagrożonych dysleksją - 60 godz. zajęć, w tym w roku 2012 - 1 grupa x 50 godz. w roku 2013 - 1 grupa x 10 godz., Zadanie nr 2 - gimnastyka korekcyjna - 75 godz. zajęć, w tym w roku 2012 - 1 grupa x 45 godz. w roku 2012 - 1 grupa x 30 godz., Zadanie nr 3 - zajęcia logopedyczne - 60 godz. zajęć, w tym w roku 2012 - 1 grupa x 40 godz. w roku 2013 - 1 grupa x 20 godz., Zadanie nr 4 - zajęcia dla dzieci z trudnościami matematycznymi - 60 godz. zajęć, w tym w roku 2012 - 1 grupa x 40 godz. w roku 2013 - 1 grupa x 20 godz., Zadanie nr 5 - zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno - przyrodnicze - 30 godz. zajęć, w tym w roku 2012 - 1 grupa x 15 godz. w roku 2013 - 1 grupa x 15 godz., Zadanie nr 6 - zajęcia rekreacyjno - sportowe -80 godz. zajęć, w tym w roku 2012 - 1 grupa x 45 godz. w roku 2013 - 1 grupa x 35 godz., Działanie 2. Zadania do realizacji w Publicznym Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Olszance Zadanie nr 1 - zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu, pisaniu oraz zagrożonych dysleksją - 180 godz. zajęć, w tym w 2012 roku - 3 grupy x 42 godz. w 2013 roku - 3 grupy x 18 godz., Zadanie nr 2 - gimnastyka korekcyjna - 60 godz. zajęć, w tym w 2012 roku - 1 grupa x 42 godz. w 2013 roku - 1 grupa x 18 godz., Zadanie nr 3 - zajęcia logopedyczne - 30 godz. zajęć, w tym w 2012 roku - 1 grupa x 12 godz. w 2013 roku - 1 grupa x 18 godz., Zadanie nr 4 - oligfrenopedagogika - 30 godz. zajęć, w tym w 2012 roku - 1 grupa x 12 godz. w 2013 roku - 1 grupa x 18 godz., Działanie 3. Zadania do realizacji w Publicznym Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Przylesiu Zadanie nr 1 - zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu, pisaniu oraz zagrożonych dysleksją - 100 godz. zajęć, w tym w 2012 roku - 1 grupa x 74 godz. w 2013 roku - 1 grupa x 26 godz., Zadanie nr 2 - gimnastyka korekcyjna - 100 godz. zajęć, w tym w 2012 roku - 1 grupa x 74 godz. w 2013 roku - 1 grupa x 26 godz., Zadanie nr 3 - zajęcia dla dzieci z trudnościami matematycznymi - 60 godz. zajęć, w tym w 2012 roku - 1 grupa x 42 godz. w 2013 roku - 1 grupa x 18 godz., Zadanie nr 4 - zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno - przyrodnicze - 60 godz. zajęć, w tym w 2012 roku - 1 grupa x 42 godz. w 2013 roku -1 grupa x 18 godz., Zadanie nr 5 - zajęcia teatralno - recytatorskie - 60 godz. zajęć, w tym w 2012 roku - 1 grupa x 42 godz. w 2013 roku -1 grupa x 18 godz., Wymagania szczegółowe przedmiotu zamówienia 1) Czas trwania jednej godziny zajęć wynosi - godzinę lekcyjną (45 minut) 2) Liczba uczniów / uczennic w grupach - zgodna z Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 roku w sprawie zasad organizacji pomocy psychologiczno - pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228 poz. 1487 z późn. zm.) 3) Do obowiązków prowadzących zajęcia dodatkowe będzie należało - Prowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem zajęć - Bieżące informowanie Zamawiającego na piśmie o przypadkach rezygnacji uczestników/czek z uczestnictwa w zajęciach w trakcie ich trwania. - Prowadzenia listy obecności uczestników/czek zajęć. - Prowadzenia dziennika zajęć. - Prowadzenia karty czasu pracy. - Informowania uczestników/czek, że zajęcia finansowane są ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. - Przekazania Zamawiającemu po zakończonych zajęciach następujących dokumentów - kartę czasu pracy z zajęć zawierającą wymiar godzin oraz tematy zajęć; - listy obecności uczestników zajęć; - dzienniki zajęć, - inne dokumenty (sprawdziany, testy itp. dot. realizacji zadania). Zamawiający zakupi pomoce dydaktyczne niezbędne do prowadzenia zajęć w ramach środków zaplanowanych w budżecie projektu. Wszystkie załączniki do niniejszej specyfikacji od nr 1 do nr 5 stanowią jej integralną część..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.03.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy na zał. nr 2 do SIWZ oraz aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, - w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych - oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik Nr 3 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik Nr 3 do SIWZ - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik Nr 3 do SIWZ - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik Nr 3 do SIWZ Uwagi: W sytuacji, gdy Wykonawca przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu polegał będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku wykazywania spełniania warunku udziału w postępowaniu poprzez odwoływanie się do potencjału podmiotów trzecich w zakresie dotyczącym wiedzy i doświadczenia, Wykonawca winien wykazać, że podmiot taki, uczestniczył będzie w realizacji części zamówienia (podwykonawstwo) oraz winien wskazać część zamówienia, której wykonanie powierza podwykonawcom. W przypadku wykazywania spełniania warunków udziału w postępowaniu poprzez odwoływanie się do potencjału podmiotów trzecich w zakresie dotyczącym sytuacji finansowej, potencjału technicznego (np. sprzętu) czy też osób zdolnych do realizacji zamówienia, Wykonawca nie ma obowiązku wykazywać uczestnictwa tych podmiotów w realizacji zamówienia. Stosunek Wykonawcy z podmiotem trzecim może ograniczać się do zobowiązania udzielenia Wykonawcy np. pożyczki, wydzierżawienia określonego sprzętu czy też udostępnienia pracownika, co dla wykazania spełnienia odpowiednich warunków i z punktu widzenia zapewnienia gwarancji należytego wykonania zamówienia jest wystarczające. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, określonym powyżej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - ( załącznik nr 1- druk do SIWZ). Dokument (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, itp.) potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Powołując się na art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy w następującym zakresie: - aktualizacja danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp., - zmiany terminów realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować, pod warunkiem, że takiej zgody udzieli instytucja dofinansowująca i że Zamawiający nie straci dofinansowania - jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, - ze względu na dofinansowane zadania możliwa jest zmiana umowy w zakresie konieczności dostosowania umowy z Wykonawcą do postanowień umowy o dofinansowanie - zmiany harmonogramu realizacji zadania. 2. Harmonogram zajęć może ulec zmianie w trakcie jego realizacji z inicjatywy Wykonawcy lub Zamawiającego, po uzgodnieniu przez strony zakresu tych zmian. Dotyczy to w szczególności przypadku, gdy Wykonawca nie zrealizuje zajęć z przyczyn przez siebie niezawinionych (np. choroba). W takim przypadku niezrealizowane zajęcia Wykonawca zobowiązuje się zrealizować w najbliższym możliwym terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 3. W przypadku opóźnienia związanego z realizacją założeń projektowych, wynikających z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub Instytucji Pośredniczącej albo z innych przyczyn, Strony dopuszczają przedłużenie terminu realizacji zadania, na podstawie aneksu do umowy. 4. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy chyba, że będą to zmiany wynikające z następujących przesłanek: - z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron; - wprowadzenie lub zmiana podwykonawcy; - przekształcenie którejkolwiek ze stron umowy; - dostosowanie umowy do zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, nie dotyczy wzrostu stawki VAT (wzrost stawki VAT, nie wpływa na wysokość wynagrodzenia - koszty związane ze wzrostem stawki obciążają sprzedawcę); 5. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. 6. Umowa zostanie zawarta wg załączonego do niniejszej SIWZ wzoru, który w przypadku realizacji zamówienia przy udziale podwykonawców zostanie uzupełniony o stosowne postanowienia w tej kwestii.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.olszanka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Olszanka, Olszanka 16, 49 - 332 Olszanka, pokój Nr 8B - I piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Olszanka, Olszanka 16, 49 - 332 Olszanka, pokój nr 6 ( Sekretariat Urzędu Gminy Olszanka).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych...

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Działanie 1. Zadania do realizacji w Publicznym Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Jankowicach Wielkich Zadanie nr 1 - zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu, pisaniu oraz zagrożonych dysleksją.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 60 godz. zajęć, w tym w roku 2012 - 1 grupa x 50 godz. w roku 2013 - 1 grupa x 10 godz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Działanie 1. Zadania do realizacji w Publicznym Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Jankowicach Wielkich Zadanie nr 2 - gimnastyka korekcyjna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 75 godz. zajęć, w tym w roku 2012 - 1 grupa x 45 godz. w roku 2012 - 1 grupa x 30 godz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Działanie 1. Zadania do realizacji w Publicznym Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Jankowicach Wielkich Zadanie nr 3 - zajęcia logopedyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 60 godz. zajęć, w tym w roku 2012 - 1 grupa x 40 godz. w roku 2013 - 1 grupa x 20 godz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Działanie 1. Zadania do realizacji w Publicznym Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Jankowicach Wielkich Zadanie nr 4 - zajęcia dla dzieci z trudnościami matematycznymi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 60 godz. zajęć, w tym w roku 2012 - 1 grupa x 40 godz. w roku 2013 - 1 grupa x 20 godz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Działanie 1. Zadania do realizacji w Publicznym Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Jankowicach Wielkich Zadanie nr 5 - zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno - przyrodnicze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 30 godz. zajęć, w tym w roku 2012 - 1 grupa x 15 godz. w roku 2013 - 1 grupa x 15 godz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Działanie 1. Zadania do realizacji w Publicznym Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Jankowicach Wielkich Zadanie nr 6 - zajęcia rekreacyjno - sportowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 80 godz. zajęć, w tym w roku 2012 - 1 grupa x 45 godz. w roku 2013 - 1 grupa x 35 godz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Działanie 2. Zadania do realizacji w Publicznym Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Olszance Zadanie nr 1 - zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu, pisaniu oraz zagrożonych dysleksją.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 180 godz. zajęć, w tym w 2012 roku - 3 grupy x 42 godz. w 2013 roku - 3 grupy x 18 godz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Działanie 2. Zadania do realizacji w Publicznym Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Olszance Zadanie nr 2 - gimnastyka korekcyjna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 60 godz. zajęć, w tym w 2012 roku - 1 grupa x 42 godz. w 2013 roku - 1 grupa x 18 godz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Działanie 2. Zadania do realizacji w Publicznym Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Olszance Zadanie nr 3 - zajęcia logopedyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 30 godz. zajęć, w tym w 2012 roku - 1 grupa x 12 godz. w 2013 roku - 1 grupa x 18 godz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Działanie 2. Zadania do realizacji w Publicznym Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Olszance Zadanie nr 4 - oligfrenopedagogika.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 30 godz. zajęć, w tym w 2012 roku - 1 grupa x 12 godz. w 2013 roku - 1 grupa x 18 godz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Działanie 3. Zadania do realizacji w Publicznym Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Przylesiu Zadanie nr 1 - zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu, pisaniu oraz zagrożonych dysleksją.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 100 godz. zajęć, w tym w 2012 roku - 1 grupa x 74 godz. w 2013 roku - 1 grupa x 26 godz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Działanie 3. Zadania do realizacji w Publicznym Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Przylesiu Zadanie nr 2 - gimnastyka korekcyjna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 100 godz. zajęć, w tym w 2012 roku - 1 grupa x 74 godz. w 2013 roku - 1 grupa x 26 godz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Działanie 3. Zadania do realizacji w Publicznym Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Przylesiu Zadanie nr 3 - zajęcia dla dzieci z trudnościami matematycznymi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 60 godz. zajęć, w tym w 2012 roku - 1 grupa x 42 godz. w 2013 roku - 1 grupa x 18 godz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Działanie 3. Zadania do realizacji w Publicznym Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Przylesiu Zadanie nr 4 - zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno - przyrodnicze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 60 godz. zajęć, w tym w 2012 roku - 1 grupa x 42 godz. w 2013 roku -1 grupa x 18 godz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Działanie 3. Zadania do realizacji w Publicznym Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Przylesiu Zadanie nr 5 - zajęcia teatralno - recytatorskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 60 godz. zajęć, w tym w 2012 roku - 1 grupa x 42 godz. w 2013 roku -1 grupa x 18 godz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.