eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciężkowice › OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-22

Ogłoszenie nr 372785 - 2016 z dnia 2016-12-22 r.

Ciężkowice:
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 326095-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 332968-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Ciężkowicach, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Tysiąclecia  19, 33190   Ciężkowice, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 146 510 051, faks 146 510 944, e-mail ug@ciezkowice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.malopolska.pl/ugciezkowice
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.bip.malopolska.pl/ugciezkowice

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Projektowany chodnik zlokalizowany jest przy drodze powiatowej nr 1391K Ciężkowice- Staszkówka w miejscowości Ciezkowice. Zakres. Etap II realizacji zadania obejmuje wykonanie odcinka - 175 mb , w km 1 + 080 - 1+255 jak na załączonej dokumentacji. Szczegółowy zakres robót: Na całej długości chodnik zlokalizowany jest przy jezdni za projektowanym krawężnikiem. Projektowana szerokość chodnika wynosi 1,5m. Zakres opracowania obejmuje: a) budowę krawężnika na całej długości chodnika, b)budowę chodnika o nawierzchni z betonowej kostki brukowej,ograniczonego obrzeżem betonowym na ławie betonowej, c)poszerzenie jezdni do parametrówokreślonych w warunkach PZD, d) budowę kanalizacji deszczowej, e) budowę studni rewizyjnych i ściekowych, f) likwidację przepustów pod wjazdami w miejscu projektowanej kanalizacji deszczowej,g) odcinkowe podparcie skarp palisadą betonową, h) przebudowę istniejących rowów przydrożnych, i)przebudowę istniejących wjazdów indywidualnych i publicznych, j) utwardzenie pobocza kruszywem. W związku z budową chodnika zmieni się dotychczasowy sposób odwodnienia tego odcinka drogi. Zachodzi konieczność przebudowy istniejącego rowu przydrożnego polegającej na jego odsunięciu od krawędzi istniejącej jezdni w związku z poszerzeniem korpusu drogowego i nadaniu wymaganych spadków podłużnych. Z uwagi na ograniczenia terenowe, oraz skomplikowany układ terenu, odwodnienie terenów przyległych oraz częściowi jezdni, projektowane jest, przy pomocy betonowych elementów odwadniających tj. korytek typu trójkątnego, bezpośrednio przy jezdni oraz korytek trapezowych, głównie dla odwodnienia terenu. Przewidywany zakres robót: a) roboty pomiarowe b)zdjęcie humusu c) roboty rozbiórkowe d) roboty ziemne - wykopy i nasypy e) wykonanie kanalizacji deszczowej f) wykonanie studni rewizyjnych g) studni ściekowych i przykanalików h) odcinkowe umocnienie rowów płytami betonowymi ażurowymi i) wykonanie podbudowy chodnika i zjazdów j) ułożenie krawężnika i obrzeży chodnikowych k) ułożenie nawierzchni z kostki na chodniku i na zjazdach l) wykonanie poręczy ochronnych m) uporządkowanie przyległego terenu n) humusowanie przyległego terenu i obsiane trawą o)zamierzenie powykonawcze Roboty rozbiórkowe Roboty rozbiórkowe obejmują głównie rozbiórkę istniejących zjazdów do posesji, zdjęcie humusu, cięcie wyrównawcze nawierzchni jezdni oraz poszerzenie drogi. Roboty te należy prowadzić z pewnym wyprzedzeniem w stosunku do robót zasadniczych. Należy utrzymywać ciągłość komunikacyjną w dojazdach do posesji, każdorazową przerwę w dojeździe należy uzgodnić z właścicielem posesji a długości przerw skracać do niezbędnego minimum. Roboty ziemne Roboty ziemne obejmują: a) zdjęcie humusu i shałdowanie w miejscu nie kolidującym z prowadzonymi robotami b)wykopy pod konstrukcję nawierzchni chodnika ,wjazdów oraz kanalizację c) wykonanie nasypów wg normy PN-S- 02205 Przy wykonywaniu nasypów na istniejących skarpach należy je ze schodkować. Należy zapewnić prawidłowe odwodnienie wykopów. Odwodnienie Projekt przewiduje częściowe zachowanie istniejącego sposobu odwodnienia jezdni i chodnika. Odwodnienie jezdni i chodnika realizowane będzie przez projektowane studnie ściekowe z odprowadzeniem przykanalikami do projektowanej kanalizacji deszczowej natomiast w miejscu gdzie kanalizacja nie jest projektowana, bezpośrednio do rowu, który ze względu na ograniczenia terenowe oraz ukształtowanie terenu zostanie przebudowany i w miejsce rowu trawiastego projektowane są korytka ściekowe typu trapezowego. Na łuku gdzie wody z jezdni kierowane są w stronę projektowanego chodnika, zakłada się wykonanie odcinka kanalizacji deszczowej z rur betonowych O 400 długości 172m, ze studniami rewizyjnymi D-2 - D-7 oraz studnią ściekową K-2. Do kanału deszczowego włączone zostaną również wody opadowe z górnego odcinka rowu poprzez wlot WL-1. Rów na wlocie zostanie umocniony płytami ażurowymi 40x60x8 na długości 2,4m. Wylot kanału projektowany jest do naturalnego odbiornika - jaru. Odcinek wylotowy zostanie umocniony narzutem kamiennym wg szczegółu. Wody z projektowanego rowu trapezowego odprowadzone będą do istniejącego przepustu pod drogą powiatową poprzez studnię D-1. Na końcowym odcinku przed wlotem do studni rów zostanie zarurowany. Przepust należy oczyścić i przedłużyć o 1m ze względu na poszerzenie drogi. W obrębie przepustu projektowana jest studnia ściekowa K-1 z przykanalikiem dł. 6m. Ponadto projektowane są przyjezdniowe korytka typu trójkątnego dł. 49,5m - jak na planie sytuacyjnym. W miejscu projektowanej kanalizacji deszczowej likwidowane są przepusty pod wjazdami indywidualnymi, pozostałe wjazdy zostaną przebudowane ze względu na przebudowę istniejącego odwodnienia w obrębie inwestycji. Chodnik Projektowany chodnik bezpośrednio przy drodze szerokości 1,5m. Nawierzchnia chodnika z kostki betonowej szarej gr. 6cm koloru szarego. Kostka układana na podsypce cem.- piask. gr. 3 cm. Podbudowa dolna nawierzchni chodnika gr. 15 cm z kamienia naturalnego 0/63 stabilizowanego mechanicznie. Podbudowa górna z kamienia łamanego 0/31,5 gr. 12cm stabilizowanego mechanicznie. Całość konstrukcji posadowiona na podłożu o grupie nośności G1. Odsłonięcie krawężnika na ciągu chodnika w stosunku do istniejącej krawędzi jezdni wynosi 12cm. Wjazdy do posesji Wjazdy do posesji o nawierzchni z kostki betonowej czerwonej gr. 8cm na podsypce cem. - piask. gr. 3cm oraz obustronne skosy najazdowe szer. 2m każdy w obrębie projektowanego chodnika. Nawierzchnia na wjeździe WjL-3 bitumiczna, wyokrąglona łukami o promieniu 6m w krawężnikach. Odsłonięcie krawężnika na wjazdach - 4 cm. Podbudowa wjazdów: jako dolna warstwa - 20 cm pospółka stabilizowana mechanicznie jako górna warstwa -15 cm kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie. Lokalizacji wjazdów i ich parametry pozostają jak w stanie istniejącym. Krawężniki i obrzeża Projektowane są krawężniki 15x30x100 z odsłonięciem 12cm w stosunku do nawierzchni jezdni oraz z odsłonięciem ok. 4cm na wjazdach. Za chodnikiem należy ułożyć obrzeże betonowe o rozmiarach 8x30x100 na ławie betonowej z oporem gr. 10cm. Palisada betonowa Na odcinku pomiędzy przekrojami Pp-3 i Pp-4 projektowana jest palisada betonowa długości 34m podtrzymująca skarpę. Szczegół palisady - rys. nr 9. 3. Szczegółowy opis robót zawierają: Projekt budowlany, przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiące integralną część SIWZ. Przy odbiorze końcowym robót Zamawiający będzie wymagał wykonania odwiertów kontrolnych na koszt Wykonawcy. 4.Do wykonania robót należy użyć wyłącznie materiałów posiadającychwymagane atesty i certyfikaty, które będą wymagane przy odbiorze końcowym robót. Przy doborze materiałów należy kierować się wymaganiami sprecyzowanymi w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 5.Do realizacji zamówienia Zamawiający dopuszcza użycie materiałów równoważnych, lecz o parametrach nie gorszych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 6. UWAGA: W uzasadnionych ekonomicznie i technologicznie przypadkach, wyłącznie za zgodą Zamawiającego - na etapie realizacji zamówienia - w przypadku ukazania się na rynku materiałów nowocześniejszych, o lepszych właściwościach i parametrach, Zamawiający dopuszcza możliwość ich zastosowania w zamian za materiały zaproponowane w ofercie. Jednak zmiana ta nie może wpływać na zwiększenie ceny realizacji zamówienia, przyjętej przez Zamawiającego w wyniku rozstrzygnięcia przetargu. Zamówienie należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy, której istotne postanowienia stanowią załącznik nr 10 do SIWZ. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie zamówienia przyjmuje się jako kosztorysowe, a wysokość wynagrodzenia ustala się na podstawie złożonej przez niego oferty. Sposób obliczenia ceny oferty na podstawie zestawienia planowanych do wykonania prac opisano dalej. Zapłata przez Zamawiającego wynagrodzenia Wykonawcy nastąpi na wskazany rachunek bankowy Wykonawcy, w terminie określonym w umowie. W okresie trwania umowy cena oferty jest stała. Zamawiający nie przewiduje możliwości waloryzacji ceny ofertowej. 7. Wymagania o których mowa w art. 29 ust. 3a PZP: 1) Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę. W ramach przedmiotu świadczenia zamawiający wskazuje następujące czynności, których realizacja musi następować w ramach umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2015 r. poz. 1066, z późn. zm.) - roboty brukarskie. 2) Dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane w poprzednim pkt czynności będzie polegało na: a. Na etapie ofertowania - Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z treścią Załącznika 3 do SIWZ, b. Na etapie po zawarciu umowy, a przed przystąpieniem do realizacji robót - Wykonawca w terminie do 5 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia osób wykonujących powyższe czynności tj. oświadczenia osób wykonujących ww. czynności, potwierdzające że osoby te są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Nie przedstawienie we wskazanym terminie ww. oświadczeń, bądź przedstawienie oświadczeń niekompletnych, nie obejmujących wszystkich wyspecyfikowanych czynności może być podstawą do odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy oraz naliczenia kar umownych, zgodnie z treścią wzoru umowy stanowiącej załącznik do SIWZ. c. Na etapie realizacji umowy - Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych przedkładał będzie Zamawiającemu raport na temat stanu i sposobu zatrudnienia osób zaangażowanych w wykonywanie czynności wskazanych w SIWZ, tj. oświadczenia zatrudnionych osób o zatrudnieniu na umowę o pracę, oraz będzie przedkładał dowody odprowadzenia składek ZUS od umów o pracę zatrudnionych osób. d. Na każde żądanie Zamawiającego, w terminie do 2 dni roboczych i w formie przez Zamawiającego określonej, Wykonawca jest zobowiązany udzielić wyjaśnień w powyższym zakresie. e. W przypadku nie przedstawienia w terminie informacji, o których mowa w pkt. 7 ust. 2) lit b) SIWZ Wykonawca płacić będzie każdorazowo karę w wysokości 2 000,00 zł. W przypadku nie zatrudnienia przy realizacji wymaganych czynności osób na podstawie umowy o pracę, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej Zamawiającemu, w wysokości 1% całkowitego wynagrodzenia, za każdą osobę zatrudnioną w oparciu o inny stosunek prawny niż stosunek pracy. 3) Nie wypełnienie zobowiązań dotyczących zatrudniania osób może być podstawą do wypowiedzenia przez Zamawiającego umowy z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:


II.5) Główny Kod CPV: 45233220-7
Dodatkowe kody CPV: 45231300-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT187192.04
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych BUDOMAX Marian Kościsz,  ,  ul. Tłoki 34,  33-300 ,  Nowy Sącz,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 164 744,15
Oferta z najniższą ceną/kosztem 164 744,15
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 189 584,45
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.