eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi EłkOdbiór i transport odpadów komunalnych z terenu gminy Ełk

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-22

Ogłoszenie nr 372736 - 2016 z dnia 2016-12-22 r.

Ełk: Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu gminy Ełk
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 344571


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ełk, krajowy numer identyfikacyjny 79067109900000, ul. ul. Kościuszki  , 19300   Ełk, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 619 45 00, faks 87 619 45 01, e-mail ug@elk.gmina.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.elk.gmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu gminy Ełk

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IZP.271.3.15.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług odbioru i transportu odpadów komunalnych z terenu gminy Ełk. Niniejsze postępowanie zostało podzielone na 3 części: Część 1 - Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Ełk oraz nieruchomości na których znajdują się domki letniskowe lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe, wykorzystywanych jedynie przez część roku, położonych na terenie gminy Ełk. Część 2 - Wywóz odpadów stałych z siedziby urzędu, świetlic, przystanków autobusowych, placów zabaw, terenów rekreacyjnych, cmentarzy i boisk gminnych. Część 3 - Likwidacja dzikich wysypisk zlokalizowanych na terenie gminy Ełk. Część 1 Przedmiotem zamówienia jest odbiór i transport odpadów komunalnych powstałych i zebranych na wszystkich nieruchomościach, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych w granicach administracyjnych gminy Ełk oraz terenów zabudowanych domkami letniskowymi lub innych nieruchomości wykorzystywanych w celach rekreacyjno-wypoczynkowych jedynie przez część roku. Na terenie gminy Ełk zameldowanych jest 11292 osób (stan na dzień 20.10.2016 r.). Zbiorcze zestawienie nieruchomości zamieszkałych stale objętych systemem gospodarowania odpadów stanowi Załacznik nr 10 do SIWZ natomiast zestawienie punktów odbioru odpadów z tzw. ,,gniazd´´ stanowi Załącznik nr 11 do SIWZ. W przypadku ujawnienia nieruchomości zamieszkałych, które nie są ujęte do odbioru odpadów zgodnie z Załacznikiem nr 10 do SIWZ, wykonawca ma obowiązek włączenia danej nieruchomości, do zakresu wykonywanej usługi oraz powiadomienia, o tym fakcie zamawiającego. Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby odbieranych pojemników z odpadami komunalnymi z punktów tzw. ,,gniazd´´ w danych miejscowościach, bez zmiany wysokości wynagrodzenia ryczałtowego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lokalizacji punktów odbioru tzw. "gniazd" bez zmiany wysokości wynagrodzenia ryczałtowego. Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru każdej ilości nagromadzonych odpadów dla poszczególnych frakcji, a także odpadów leżących luzem obok kontenerów i pojemników. Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny zobowiązany będzie do dostarczenia do punktów tzw. gniazd pojemników, o pojemności 1100 l, średnio 2 pojemniki 1100 l + 1 pojemnik na popiół na jeden punkt tzw. gniazdo, a w przypadku dużych skupisk możliwe będzie podstawienie kontenera KP-7 w ilości nie większej niż 10. Dostarczenie pojemników do wskazanych ,,gniazd´´ nastąpi w ciągu 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów komunalnych zgodnie z ustalonym harmonogramem, a w szczególnych przypadkach być dyspozycyjnym na ich odbiór poza ustalonym harmonogramem maksymalnie w następnym dniu roboczym po dniu zgłoszenia otrzymanego od zamawiającego w ramach umownego wynagrodzenia. Za dewastację lub kradzież pojemników bądź kontenerów, zamawiający nie ponosi odpowiedzialności. 1. Wszystkie odpady objęte niniejszym zamówieniem wykonawca jest obowiązany do przykazywania do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Siedliskach k/Ełku prowadzonej przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami ,,Eko-MAZURY´´ Sp. z o.o. Siedliska 77, 19-300 Ełk. 2. W przypadku zaistnienia przerwy w pracy Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Siedliskach k/Ełku w skutek awarii wkonawca zobowiązany jest dostarczać odbierane odpady do Zastępczej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Spytkowie k/Giżycka - zgodnie z Planem gospodarki odpadami dla województwa Warmińsko-Mazurskiego. Rozliczenie kosztów transportu nastąpi wg zasad ustalonych pomiędzy prowadzącymi RIPOK, a wykonawcą. 3. Wykonawca nie będzie regulował należności za dostarczone do PGO ,,Eko-MAZURY´´ Sp. z o. o. odpady. Faktury opłacać będzie Gmina Ełk na podstawie odrębnie zawartej umowy. 4. Charakterystyka Gminy Ełk: 1) powierzchnia 37 918 ha, 2) liczba osób zamieszkałych na dzień 20.10.2016 r. 11292 5. Na terenie gminy Ełku zbierane będą odpady komunalne z podziałem na: 1) odpady zmieszane, 2) odpady selektywne: a) frakcji suchej b) frakcji mokrej 3) żużel i popioły paleniskowe, 4) zużyty sprzęt elektroniczny i elektryczny, meble i inne odpady wielkogabarytowe w ramach tzw. wystawek. 6. Ilości odebranych odpadów komunalnych z terenu gminy Ełk w latach: 2012 - 860 Mg 2013 - 1268 Mg 2014 - 1092 Mg 2015 - 835,32 Mg 2016 - 1606,82 Mg (do września 2016 roku) Przewidywana ilość odpadów komunalnych do odbierania w okresie trwania umowy - ok. 2685 Mg. 7. Obowiązki wykonawcy przed rozpoczęciem i w trakcie realizacji zamówienia: 1) Na terenie gminy Ełk, na terenie zabudowy jednorodzinnej obowiązywać będzie system mieszany: workowo-pojemnikowy zbiórki odpadów komunalnych, natomiast dla zabudowy wielorodzinnej obowiązywać będzie system mieszany: workowo-pojemnikowy, a także pojemnikowo-kontenerowy, dla nieruchomości zabudowanych domkami letniskowymi lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe, wykorzystywanych jedynie przez część roku zostaną utworzone punkty odbioru odpadów tzw. ,,gniazda´´, w których obowiązywał będzie system pojemnikowy: pojemniki oznaczone na frakcje odpadów: suchych i frakcje odpadów mokrych zgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Ełk uchwalonym Uchwałą Rady Gminy Ełk Nr XXXIII/243/2016 z dnia 30 września 2016 roku. 2) Wykonawca powinien być przygotowany do ewentualnego odpłatnego zaopatrzenia mieszkańca danej nieruchomości w oznakowane worki przeznaczone do gromadzenia odpadów oraz umożliwienie właścicielom nieruchomości wynajmu, dzierżawy lub innej formy dysponowania pojemnikami do zbierania odpadów komunalnych, czyszczenia i dezynfekcji pojemników - jeżeli mieszkańcy zgłoszą taką potrzebę, na podstawie odrębnych umów (bez ponoszenia kosztów przez zamawiającego). Wykonawca zobowiązany jest przekazywać odebrane od właścicieli nieruchomości zmieszane odpady komunalne, odpady zielone oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych wynikających z wojewódzkiego planu gospodarki odpadami komunalnymi WPGO (Plan gospodarki odpadami dla województwa warmińsko-mazurskiego na lata 2011-2016). 3) Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania odebranych od właścicieli z terenu Gminy Ełk selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 ze zmianami). Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia kart ewidencji odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz przekazywania ich jako załącznik do wystawionej faktury dla zamawiającego. Częstotliwość odbierania odpadów - harmonogram: Wykonawca zobowiązany jest do odbierania z terenu gminy Ełk zamieszkałych odpadów komunalnych z częstotliwością: - dla zabudowy jednorodzinnej - co 14 dni w okresie od 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r., - dla zabudowy wielorodzinnej - co 7 dni w okresie od 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r., - z punktów odbioru odpadów tzw. ,,gniazd´´: - co 14 dni w okresie letnim, tj. od 15.04. do 30.09, w przypadku zaistnienia sytuacji, że ilość kontenerów i pojemników będzie niewystarczająca, wykonawca zobowiązany jest do odebrania z danego punktu odpady poza terminami ustalonymi w harmonogramie, - 1 raz w miesiącu w okresie zimowym, tj. od 01.10. do 14.04. - popioły i żużle - odbierane 1 raz w miesiącu w okresie zimowym, a w okresie letnim w miarę potrzeb mieszkańców, nie częściej niż 1 raz na dwa miesiące dla nieruchomości zamieszkałych stale oraz nieruchomości zabudowanych domkami letniskowymi lub innych nieruchomości wykorzystywanych w celach rekreacyjno-wypoczynkowych wykorzystywanych jedynie przez część roku. - odpady wielkogabarytowe i zużyty sprzęt RTV i AGD - nie rzadziej niż dwa razy do roku; Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy wykonawca powinien realizować w dni robocze (od poniedziałku do soboty w godz. 6.00-20.00, za wyjątkiem niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy). W przypadku gdy w ustalony dzień tygodnia lub miesiąca dla odbioru odpadów przypada w dniu ustawowo wolnym od pracy, wykonawca zapewni odbiór odpadów w następnym dniu nie będącym dniem ustawowo wolnym od pracy. Projekt harmonogramu powinien zostać opracowany przez wykonawcę i przedłożony zamawiającemu w terminie do 5 dni od dnia podpisania umowy. Harmonogram powinien odpowiadać następującym wytycznym: - wskazywać daty odbioru poszczególnych rodzajów odpadów z nieruchomości (w przypadku odpadów wielkogabarytowych oraz zużytego sprzętu RTV i AGD - wskazując miejsce oraz datę ich odbioru), - sformułowany w sposób przejrzysty, jasny, pozwalający na szybkie zorientowanie się co do konkretnych dat odbierania odpadów, jak też regularności i powtarzalności odbierania poszczególnych rodzajów odpadów, - powinien obejmować cały okres trwania umowy, - nie zawierać żadnych dodatkowych treści ponad informacje związane z wykonywaniem zamówienia, w szczególności reklam, informacji propagandowych, itp.; Projekt harmonogramu, co do treści i formy wymaga pisemnego zatwierdzenia przez zamawiającego. Wykonawca przekazuje zamawiającemu projekt harmonogramu w formie pisemnej i elektronicznej. W przypadku nieprzewidzianych okoliczności, za zgodą zamawiającego, dopuszcza się zmianę terminu odbioru odpadów. Wykonawca odpowiedzialny jest w takim przypadku za bieżące poinformowanie zamawiającego w sposób określony w umowie oraz właścicieli nieruchomości o każdej takiej zmianie. Zamawiający zaakceptuje projekt harmonogramu lub przedstawi uwagi do niego w terminie 3 dni od dnia jego otrzymania. Wykonawca w terminie do 3 dni wprowadza uwagi zamawiającego i ponownie przedstawia projekt harmonogramu celem akceptacji przez zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania zatwierdzonego harmonogramu wszystkim właścicielom nieruchomości w ciągu 3 dni od dnia otrzymania zatwierdzonego harmonogramu i każdej do niego wprowadzonej zmiany przez zamawiającego, w następujących formach: - dla zabudowy jednorodzinnej - l egzemplarz w formie papierowej dla każdego właściciela, - dla zabudowy wielorodzinnej - l egzemplarz w formie papierowej dla każdego zarządzającego nieruchomością, a w przypadku braku zarządcy nieruchomości dla każdego właściciela lokalu, - dla nieruchomości zabudowanych domkami letniskowymi lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe - 1 egzemplarz do przekazania Sołtysowi danego Sołectwa, w którym zlokalizowany jest punkt odbioru odpadów, tzw. "gniazdo". Wymagania dot. odbierania odpadów: Wykonawca zobowiązuje się do odbioru odpadów komunalnych: - w sposób ciągły, nie zakłócający spoczynku nocnego, - w terminach wynikających z przyjętego harmonogramu odbioru, - niezależnie od warunków atmosferycznych (w przypadku braku odbioru winę za zaistniałą sytuację ponosi wykonawca), - pojazdami przystosowanymi do odbierania poszczególnych rodzajów i frakcji odpadów w sposób wykluczający mieszanie odpadów, - w każdej ilości nagromadzonych odpadów, a także odpadów leżących luzem przy pojemnikach lub kontenerach, - zabezpieczenia odpadów przed wysypaniem w trakcie odbioru i transportu, - w przypadku wysypania wykonawca obowiązany jest do natychmiastowego uprzątnięcia odpadów oraz skutków ich wysypania (zabrudzeń, plam, itd.), - naprawy szkód wyrządzonych podczas wykonywania usługi odbioru i transportu odpadów komunalnych na terenie gminy (uszkodzenia chodników, punktów składowania odpadów, ogrodzeń, wjazdów, uszkodzeń mechanicznych drzew lub krzewów, itp.). W przypadku, gdy odpady nie są gromadzone w oznakowanych pojemnikach lub w workach, wykonawca obowiązany jest do weryfikacji rodzaju zebranych odpadów w celu uniknięcia mieszania poszczególnych rodzajów odpadów. Wykonawcę obowiązuje bezwzględny zakaz mieszania ze sobą poszczególnych rodzajów odpadów. Wykonawca ma możliwość łączenia tras przy odbiorze odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych, rekreacyjnych i nieruchomości i obiektów administrowanych przez gminę Ełk zlokalizowanych na terenie gminy Ełk. Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia wymagań określonych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122). Pojazdy przeznaczone przez wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia powinny być trwale i czytelnie oznakowane (nazwa firmy, dane adresowe i numery telefonów), zarejestrowane, dopuszczone do ruchu, posiadać aktualne badania techniczne i świadectwa dopuszczenia do ruchu). Wykonawca jest zobowiązany do ważenia ogólnej ilości odebranych odpadów komunalnych na legalizowanej wadze i przekazywania dokumentacji pomiarów zamawiającemu w okresach miesięcznych, jako załącznik, do wystawionej faktury. Dane pochodzące z systemu monitoringu powinny być przechowywane w siedzibie podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości przez okres 2 lat od dnia ich zapisania. Wykonawca powinien posiadać odpowiedni program umożliwiający odczyt, prezentację oraz weryfikację przechowywanych danych. Dane powinny być udostępnianie na każde żądanie zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia i przekazywania zamawiającemu sprawozdań miesięcznych wykazujących adresy danych nieruchomości, z których zostały odebrane odpady selektywnie zebrane w formie załącznika do wystawionej faktury po zakończeniu pełnego miesiąca świadczonej usługi dla zamawiającego. Wykonawca, zgodnie z art. 9n ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 250), zobowiązany jest do sporządzania kwartalnych sprawozdań oraz przekazywania ich zamawiającemu oraz właściwemu Związkowi Międzygminnemu Gospodarka Komunalna w Ełku. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji "reklamacji" zgodnie z zaoferowanym czasem, jednak, nie dłużej niż w przeciągu 48 h od otrzymania zawiadomienia w formie telefonicznej lub pisemnej od zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu umowy przy zachowaniu należytej staranności zgodnie z przepisami prawa w szczególności: - ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 250) wraz z przepisami wykonawczymi, - ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r poz. 21 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, - ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013 roku poz. 1232 z późn. zmianami) wraz z przepisami wykonawczymi, - ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2015 r. poz. 1688), - ustawy z dnia 24 kwietnia 2009 r. o bateriach i akumulatorach (Dz. U. z 2015 r., poz. 687), - Planu gospodarki odpadami dla województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2011-2016 wprowadzony Uchwałą Sejmiku Województwa Warmińsko-Mazurskiego Nr XVIII/333/12 z dnia 19 czerwca 2012 r., - Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Ełk uchwalony Uchwałą Rady Gminy Ełk Nr XXXIII/243/2016 z dnia 30 września 2016 roku. 8. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych KOD CPV 90500000-2 Usługi związane z odpadami 90511000-2 Usługi wywozu odpadów 90513100-7 Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90512000-9 Usługi transportu odpadów 90533000-2 Usługi gospodarki odpadami 9. Termin wykonania zamówienia - od dnia 1 stycznia 2017 roku do 31 grudnia 2017 roku. Część 2 Przedmiotem zamówienia jest wywóz odpadów stałych z siedziby urzędu, świetlic, przystanków autobusowych, placów zabaw, terenów rekreacyjnych, cmentarzy i boisk gminnych. Szczegółowy zakres zamawianej usługi obejmuje: 1. Odbiór i transport odpadów stałych z siedziby urzędu, świetlic gminnych, przystanków autobusowych, placów zabaw, cmentarzy, boisk gminnych oraz terenów rekreacyjnych. 2. Wyposażenie w kontenery i kosze uliczne: siedziby urzędu, przystanków autobusowych, cmentarzy, boisk gminnych oraz terenów rekreacyjnych. Zakres zamawianej usługi obejmuje odbiór odpadów stałych z następującą częstotliwością: 1. Z siedziby urzędu co 7 dni z kontener KP-7 oraz z byłej siedziby urzędu przy ul. Armii Krajowej 3, w sezonie jesiennym kontener KP-7 raz w miesiącu. 2. Ze świetlic gminnych co 14 dni w sezonie letnim, pozostałe miesiące jeden raz w miesiącu wyposażonych w pojemniki o pojemności 1100 l, zgodnie z Załącznikiem nr 12 do SIWZ, 3. Z przystanków autobusowych co 7 dni w sezonie letnim i co 14 dni w sezonie zimowym w ilości 80 sztuk wyposażonych w kosze uliczne, o pojemności 60l, lokalizacja podana w Załączniku nr 12 do SIWZ, 4. Z placów zabaw co 7 dni w sezonie letnim wyposażonych w kosze uliczne, o pojemności 60 l zgodnie z Załącznikiem nr 12 do SIWZ, 5. Z terenów rekreacyjnych co 7 dni w sezonie letnim, wyposażonych w pojemniki 1100 l zgodnie z Załącznikiem nr 12 do SIWZ, 6. Z cmentarzy gminnych wyposażone w pojemniki 1100 l zgodnie z Załącznikiem nr 12 do SIWZ, 7. Boiska gminne co 7 dni w sezonie letnim wyposażone w pojemniki 1100 l zgodnie z Załącznikiem nr 12 do SIWZ, Wykonawca zapewnia zebranie odpadów nagromadzonych wokół przystanku, uporządkowanie terenu oraz transport i zagospodarowanie do miejsca ich unieszkodliwienia; Wykonawca zapewnia zebranie odpadów nagromadzonych na terenach rekreacyjnych, uporządkowanie terenu oraz transport do miejsca ich unieszkodliwienia; Przystanki autobusowe, świetlice, place zabaw, cmentarze, boiska gminne, tereny rekreacyjne oraz odpady z siedziby urzędu będą rozliczane w formie ryczałtu; W celu prawidłowej realizacji niniejszej usługi Wykonawca musi zapewnić minimum: - pojemniki 1100 l, 60 l oraz kontenery KP-7 Wykonawca zapewnia wykwalifikowaną kadrę, niezbędny tabor specjalistyczny, urządzenia techniczne, niezbędne do wykonywania wyżej wymienionych prac; Sezon letni rozpoczyna się w okresie od 15.04. i trwa do 30.09. Kod CPV 90.51.10.00 - 2 - usługi wywozu odpadów 90.50.00.00 - 2 - usługi związane z odpadami 8. Termin wykonania zamówienia - od dnia 1 stycznia 2017 roku do 31 grudnia 2017 roku. Część 3 Przedmiotem zamówienia jest likwidacja dzikich wysypisk zlokalizowanych na terenie gminy Ełk. Zakres zamawianej usługi: 1) Wywóz odpadów stałych, a w szczególności: a) zebranie nagromadzonych odpadów stałych z dzikich wysypisk; b) uporządkowanie terenu; c) odbiór i transport do miejsca unieszkodliwienia + unieszkodliwienie 2. Wynagrodzenie za zebranie, wywóz i utylizację 1 tony odpadów. 3. Ustala się, że zlecenie usługi będzie odbywało się po telefonicznym zgłoszeniu pracownika, zamawiającego, przy czym czas realizacji nie dłuższy niż 48 h od zgłoszenia. 4. Potwierdzeniem ilości odebranych odpadów będzie dowód ważenia odpadu, stanowiący załącznik do faktury. 5. Termin wykonania zamówienia - od dnia 1 stycznia 2017 roku do 31 grudnia 2017 roku. Kod CPV 90.00.00.00 - 7 usługi usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV: 90511000-2, 90513100-7, 90512000-9, 90533000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: dotyczy odbioru i transportu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Ełk oraz nieruchomości na których znajdują się domki letniskowe lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe, wykorzystywanych jedynie przez część roku, położonych na terenie gminy Ełk.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT438000.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Ar-Tec Artur Kowalik,  ,  ul. E. Orzeszkowej 8b,  19-300,  Ełk,  kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 473040.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 473040.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 543024.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 33288.00
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: dotyczy wywozu odpadów stałych z siedziby Urzędu Gminy w Ełku, świetlic gminnych, przystanków autobusowych, placów zabaw, terenów rekreacyjnych, cmentarzy i boisk gminnych.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT132000.00
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Ar-Tec Artur Kowalik,  ,  ul. E.Orzeszkowej 8b,  19-300,  Ełk,  kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 142560.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 142560.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 157204.80
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 10032.00
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: dotyczy likwidacji dzikich wysypisk zlokalizowanych na terenie gminy Ełk
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT31125.00
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Ar-Tec Artur Kowalik,  ,  ul. E.Orzeszkowej 8b,  19-300,  Ełk,  kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 33615.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 33615.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 36045.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.