eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawaświadczenie usług związanych z zarządzaniem, kontrolą i nadzorem nad realizacją robót budowlanych podczas realizacji projektu pn Modernizacja nawierzchni ulicy Krakowskie Przedmieście

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-07-18

POZYCJA 37269

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: świadczenie usług związanych z zarządzaniem, kontrolą i nadzorem nad realizacją robót budowlanych podczas realizacji projektu pn Modernizacja nawierzchni ulicy Krakowskie Przedmieście Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miasto Stołeczne Warszawa, do kontaktów: Piotr Kasprzak, Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5953360, fax 022 5953368, e-mail: pkasprzak@warszawa.um.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.um.warszawa.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy - Biuro Zamówień Publicznych, Piotr Sobieraj, Ul. Canaletta 2 pok.4 II p., 00-099 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (22) 595-33-69, fax (22)595-33-69, e-mail: psobieraj@um.warszawa.pl, http://www.um.warszawa.pl./. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy - Biuro Zamówień Publicznych, Piotr Sobieraj, ul. Canaletta2 pok.4 IIp., 00-099 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (22)595-33-69, fax (22)595-33-69, e-mail: psobieraj@um.warszwa.pl, . 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:Administracja Publiczna. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług związanych z zarządzaniem, kontrolą i nadzorem nad realizacją robót budowlanych podczas realizacji projektu pn Modernizacja nawierzchni ulicy Krakowskie Przedmieście. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 12. Główne miejsce świadczenia usług: Warszawa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu, w tym pełnienie nadzoru nad realizacją robót w związku z przebudową nawierzchni ulicy Krakowskie Przedmieście w Warszawie (modernizacja nawierzchni ulicy Krakowskie Przedmieście), na odcinkach o długości około 1,174 km. Zakres prac obejmuje nadzór nad: 1.Wymianą nawierzchni ulicy Krakowskie Przedmieście, na odcinku od ulicy Świętokrzyskiej do Placu Zamkowego, połączoną z modernizacją / wymianą oświetlenia ulicy, wykonaniem nowego odwodnienia, przygotowaniem miejsc do nasadzenia zieleni i wykonaniem nasadzeń. 2.Wymianą nawierzchni placów przy pomniku Kopernika, przed kościołem ss. Wizytek i kościołem Karmelitów oraz parkingu przed Prokuraturą. 3.Wymianą nawierzchni ulic otaczający plac Hoovera. 4.Wykonaniem nowych ciągów pieszych pomiędzy Uniwersytetem Warszawskim i Akademią Sztuk Pięknych, na Osi Saskiej oraz przy Placu Zamkowym; 5.Przebudową urządzeń zlokalizowanych w pasie drogowym; 6.Budową odwodnienia pasa drogowego i zabezpieczeniem budynków przed zawilgoceniem od strony pasa drogowego. 7.Budową ronda na skrzyżowaniu ulic Świętokrzyska / Kopernika. 8.Ww. roboty wykonywane będą w obszarze uznanym za zabytkowy 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: . 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.31.31.30 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.63.13.00 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 tys. EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 25.000.00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1, a w szczególności, którzy dysponują odpowiednim: - Potencjał ekonomiczno - finansowy: 1. posiadanie polisy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 2 mln zł Warunek ten musi spełnić każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. - Potencjałem kadrowym. Wykonawca poda informacje dotyczące osób przewidzianych na niżej wymienione stanowiska - kluczowych ekspertów. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, warunek ten muszą spełniać oni łącznie. Kluczowi eksperci: a) Inżynier Kontraktu. Wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia do kierowania i nadzorowania robót drogowych lub mostowych albo konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń, przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. Co najmniej 10 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu lub nadzorze nad budową dróg lub mostów, w tym co najmniej 2 kontrakty realizowane wg zasad FIDIC na stanowisku Inżyniera Kontraktu, Inżyniera Rezydenta lub Zastępcy Inżyniera Rezydenta. b) Inspektor nadzoru robót drogowych. Wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia do kierowania i nadzorowania robót drogowych albo konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń, przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. Co najmniej 8 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu lub nadzorze nad budową dróg, w tym co najmniej 2 kontrakty realizowane wg zasad FIDIC na stanowisku Inspektora Nadzoru. c) Inspektor ds. materiałowych - technolog. Wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia do kierowania i nadzorowania robót drogowych albo konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń, przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. Co najmniej 8 letnie doświadczenie zawodowe przy realizacji robót drogowych, w tym co najmniej 5 lat doświadczenia w badaniu materiałów budowlanych. Dwuletnie doświadczenie w nadzorach na kontraktach realizowanych wg zasad FIDIC. d) Inspektor ds. rozliczeń. Wykształcenie wyższe techniczne. Co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe przy realizacji robót drogowych, w tym co najmniej 3 lata doświadczenia w obmiarach i wycenie robót. Co najmniej roczne doświadczenie przy rozliczaniu kontraktów wg zasad FIDIC. Pozostali eksperci będą podlegali zatwierdzeniu przez Kierownika Projektu. Muszą oni spełniać poniższe wymagania: 1) Inspektor Nadzoru robót elektrycznych. Wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia do kierowania robotami w danej specjalności. Co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami lub nadzorowaniu w danej specjalności. 2) Inspektor Nadzoru robót gazowych. Wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia do kierowania robotami w danej specjalności. Co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami lub nadzorowaniu w danej specjalności. 3) Inspektor Nadzoru robót telekomunikacyjnych. Wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia do kierowania robotami w danej specjalności. Co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami lub nadzorowaniu w danej specjalności. 4) Inspektor Nadzoru robót wod-kan. Wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia do kierowania robotami w danej specjalności. Co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami lub nadzorowaniu w danej specjalności. 5) Inspektor Nadzoru robót budowlanych. Wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia do kierowania robotami w danej specjalności. Co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami lub nadzorowaniu w danej specjalności. 6) Inspektor Nadzoru prac geodezyjnych. Wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia w zakresie geodezyjnej obsługi inwestycji lub geodezyjnych pomiarów wysokościowych realizacyjnych i inwestycyjnych. Co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami lub nadzorowaniu w danej specjalności. 7) Inspektor Nadzoru prac ogrodniczych. Wykształcenie wyższe techniczne. Co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami lub nadzorowaniu w danej specjalności. - Doświadczeniem. Wykonawca musi wykazać, że w okresie trzech lat (licząc od dnia składania wniosku), w sposób należyty wykonał co najmniej 2 nadzory nad robotami drogowymi lub mostowymi prowadzonymi wg zasad FIDIC. Wartość kontraktu na nadzór co najmniej 1,5 mln zł netto. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, warunek ten muszą spełniać oni łącznie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą złożyć następujące dokumenty: A.wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (wzór formularza dostępny w siedzibie Zamawiającego lub można otrzymać faksem albo drogą elektroniczną pod adresem psobieraj@um.warszawa.pl), B.oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy, C.dokumenty, wykazy i oświadczenia wymienione w niniejszym ogłoszeniu. Złożone przez Wykonawcę wraz z wnioskiem dokumenty, wykazy i oświadczenia, wymienione w niniejszym ogłoszeniu, będą stanowiły podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów, wykazów i oświadczeń czy Wykonawca spełnia wszystkie ww. warunki Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1)oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 3)Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 4)Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24. ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 5)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące od daty składania wniosku. 6)Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 2 mln zł. 7)Informację o kluczowych ekspertach na formularzu załącznika nr 2. Informacja ta musi zawierać dane na temat kwalifikacji i umiejętności oraz doświadczenia zawodowego (załącznik nr 3), potwierdzających spełnienie warunków określonych powyżej (pkt. 11). Do informacji, jeśli są wymagane należy dołączyć uprawnienia budowlane oraz zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 8)Informację o posiadanym potencjale technicznym wymaganym do realizacji zamówienia - załącznik nr 4. 9)Informację o doświadczeniu Wykonawcy na formularzu załącznika nr 5, potwierdzającą spełnienie warunków niniejszej instrukcji. Do informacji należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia zostały wykonane należycie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 20 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena brutto 60 2. metodologia i organizacja nadzoru 40 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2006 godzina 15:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Kryteria wyboru Wykonawców do dalszego udziału w postępowaniu, tj. zaproszenia do złożenia oferty przez Wykonawców niewykluczonych z postępowania, którzy złożyli ważne wnioski. Wykonawca za każde zamówienie ujęte w wykazie przedstawionym przez Wykonawcę, przy czym pod uwagę będą brane tylko zamówienia o wartości min. 1,5 mln zł. Netto, oraz których należyte wykonanie potwierdzone jest stosownymi dokumentami (np. referencjami), otrzyma jeden punkt. Zamawiający zaprosi do złożenia oferty maksimum 20 Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz otrzymali w kolejności najwyższą ilość punktów przyznawanych wg wyżej wymienionych zasad. W przypadku równej ilości punktów o kolejności decydować będzie łączna wartość ww. zamówień. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 12.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.