eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PułtuskPrzygotowywanie i dostarczanie transportem Wykonawcy ciepłych posiłków dla pensjonariuszy Dziennego Domu "Senior- WIGOR" Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pułtusku w 2017r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-22

Ogłoszenie nr 372509 - 2016 z dnia 2016-12-22 r.

Pułtusk: Przygotowywanie i dostarczanie transportem Wykonawcy ciepłych posiłków dla pensjonariuszy Dziennego Domu "Senior- WIGOR" Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pułtusku w 2017r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 350071-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, krajowy numer identyfikacyjny 271061600000, ul. ul. 17 Sierpnia  58, 06-100   Pułtusk, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 23 6925265, faks 23 6925265, e-mail sekretariat@mops.pultusk.pl
Adres strony internetowej (URL): bip.mops.pultusk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przygotowywanie i dostarczanie transportem Wykonawcy ciepłych posiłków dla pensjonariuszy Dziennego Domu "Senior- WIGOR" Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pułtusku w 2017r.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

MOPS.3300.3.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowywania i dostarczania transportem Wykonawcy ciepłych posiłków dla pensjonariuszy Dziennego Domu "Senior - WIGOR" Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pułtusku w 2017r. 2. Zamówienie przewiduje przygotowywanie około 30 porcji posiłków dziennie przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem sobót, niedziel i świąt w ilości wskazanej poprzedniego dnia przez Zamawiającego telefonicznie do godziny 14:00. Przewiduje się, że w czasie realizacji zamówienia tj. od 02.01.2017 r. do 31.12.2017r. wydanych zostanie około 7 530 sztuk posiłków. Podana przez Zamawiającego przewidywana ilość przygotowywanych i dostarczanych posiłków będąca przedmiotem niniejszego postępowania jest liczbą szacunkową i w trakcie realizacji umowy może ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w zależności od bieżących rzeczywistych potrzeb Zamawiającego wynikających z ilości osób korzystających z tej formy pomocy. 3. Posiłki objęte zamówieniem winny być skomponowane w następujących proporcjach: 2 razy w tygodniu zupa z wkładką mięsną (podana z chlebem, makaronem, ryżem lub ziemniakami) i 3 razy w tygodniu drugie danie z surówką. Minimalna wartość kaloryczna posiłku - 850 kcal. Jedna porcja zupy powinna mieć pojemność nie mniejszą niż 500 ml (w tym wkładka mięsna nie mniej niż 150g), drugiego dania - 600 gram (mięso/ryba - 150 gram, ziemniaki/kasza/ryż/makaron - 300 gram, surówka - 150 gram ). Posiłek powinien być przygotowany wg. zasad racjonalnego żywienia. 4. Gramatura wskazana powyżej dotyczy posiłków gotowych, w tym gotowych ich poszczególnych składników. 5. Wymagane jest dostarczanie posiłków transportem Wykonawcy do Dziennego Domu Senior- WIGOR Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pułtusku, przy ul. Zaułek 1 w Pułtusku codziennie przez 5 dni w tygodniu, tj. od poniedziałku do piątku (oprócz sobót, niedziel i świąt) pomiędzy godziną 12:45 a 13:00. 6. Wykonawca winien komponować jadłospisy, w sposób zapewniający zachowanie kaloryczności posiłków z zastrzeżeniem, że wartość kaloryczna posiłku powinna być zgodna z normami obiadowymi oraz powinna uwzględniać rację pokarmową dla osób powyżej 60 roku życia. 7. Wykonawca podawał będzie jadłospis na dekadę (10 dni) do wiadomości Zamawiającego. 8. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania posiłków przygotowywanych ze świeżych produktów. Zakazane jest wykorzystywanie do przygotowywania posiłków, posiłków lub elementów posiłków z dnia poprzedniego. 9. Posiłki nie mogą być wykonane z produktów typu instant (np. zupy w proszku, sosy, itp.) oraz produktów gotowych (np. mrożone pierogi itp.). 10. Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami dobrej praktyki higienicznej oraz przestrzegał norm na składniki pokarmowe i produkty spożywcze określone przez Instytut Żywienia i Żywności. Wykonawca przygotowywał będzie posiłki zachowując wymogi sanitarno- epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz weźmie odpowiedzialność za ich przestrzeganie. 11. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za przestrzeganie zasad wynikających z systemu HACCP oraz zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej żywności. 12. Wykonawca będzie pobierał i przechowywał próbki każdej składowej części potrawy z dostarczonej partii żywności w ilościach niezbędnych do przeprowadzenia badań laboratoryjnych - zgodnie z obowiązującymi przepisami. 13. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia posiłków własnym transportem i na własny koszt we własnych termosach. Naczynia transportowe (termosy) muszą być przeznaczone tylko do tego celu, muszą być szczelnie zamknięte, nieuszkodzone, zapewniające utrzymanie właściwej jakości i temperatury potraw. Termosy będą zabierane przez Wykonawcę tego samego dnia po godz. 14:00. 14. Posiłki powinny być przewożone środkiem transportu przystosowanym i dopuszczonym przez Sanepid do przewozu żywności. 15. W przypadku awarii lub innych nieprzewidzianych zdarzeń Wykonawca zobowiązany jest zapewnić posiłki o nie gorszej jakości na swój koszt z innych źródeł. 16. Wynagrodzenie należne Wykonawcy obejmować będzie tylko rzeczywistą liczbę dostarczonych posiłków w danym okresie rozliczeniowym. Ustala się miesięczny okres rozliczeniowy (miesiąc kalendarzowy). Po upływie każdego miesiąca kalendarzowego Wykonawca przedstawi fakturę, która będzie stanowić podstawę wypłaty wynagrodzenia. Wykonawcy będzie przysługiwało prawo do wynagrodzenia wyłącznie za faktycznie dostarczone posiłki. 17. Wykonawca musi umożliwić Zamawiającemu przeprowadzenie kontroli w zakresie przygotowywania posiłków. 18. Wykonawca w ramach świadczonej usługi zobowiązany jest do współpracy z dyrektorem Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pułtusku, w razie jego nieobecności z zastępcą dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pułtusku.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 55321000-6
Dodatkowe kody CPV: 55520000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT48926.18
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
VENDI SERVIS Sp. z o.o. ,  przetargi@naprzod.pl,  ul. Traktorowa 126,  91-204,  Łódź,  kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 51234.12
Oferta z najniższą ceną/kosztem 51234.12
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 51234.12
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: transport posiłków
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.