eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPrzegląd procesów IT

Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-22

Ogłoszenie nr 372484 - 2016 z dnia 2016-12-22 r.

Warszawa:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 368098
Data: 15/12/2016

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Centralny Ośrodek Informatyki, Krajowy numer identyfikacyjny 100999489, ul. Suwak  3, 02-676  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48222502883, e-mail zamowienia.publiczne@coi.gov.pl, faks +48222502987.
Adres strony internetowej (url): www.coi.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 1.3
W ogłoszeniu jest: Określenie warunków: 9.1.3.1 Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej: 9.1.3.1.1 5 usług na rzecz różnych podmiotów obejmujących swoim zakresem analizę stopnia dojrzałości l/lub modelu funkcjonowania organizacji IT oraz przygotowania lub wsparcia realizacji zmian w zakresie organizacji IT obejmujących funkcje wytwarzania i utrzymania działania systemów IT; z czego co najmniej usługi o wartości conajmniej 200 000,00 zł każde (dwieście tysięcy złotych 00/100). 9.1.3.1.2 5 usług na rzecz różnych podmiotów obejmujących swoim zakresem analizę stopnia dojrzałości l/lub modelu funkcjonowania organizacji IT oraz przygotowania lub wsparcia realizacji zmian w zakresie organizacji IT obejmujących funkcje wytwarzania i utrzymania działania systemów IT; z czego co najmniej usługi o wartości conajmniej 200 000,00 zł każde (dwieście tysięcy złotych 00/100). 9.1.3.1.3 Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 10 osobami skierowanymi do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnymi za świadczenie usług, posiadającymi następujące kompetencje: a) co najmniej 2 osoby posiadające minimum 10 letnie doświadczenie zawodowe z zakresu zarządzania organizacjami IT w ramach którego realizowali zadania z zakresu zarządzania organizacja wytwórcza IT, b) co najmniej 2 osoby posiadające minimum 10 letnie doświadczenie zawodowe z zakresu zarządzania organizacjami IT w ramach których realizowali zadania z zakresu zarządzania organizacja utrzymania systemów IT, c) co najmniej 2 osoby certyfikowane z zakresu zarządzania usługami IT potwierdzonymi certyfikatami ITIL (minimum Practitioner, jedna osoba z certyfikatem ITIL Expert), d) co najmniej 2 osoby certyfikowane w zakresie zarządzania architektura korporacyjna (TOGAF lub równoważny), e) co najmniej 2 osoby certyfikowane w zakresie zarządzania projektami (Prince2 Practitioner, PMP lub równoważny), f) co najmniej 2 osoby certyfikowane w zakresie zarządzania testami (ISTQB lub równoważny). Zamawiający dopuszcza łączenie ról w stosunku do osób wskazanych do realizacji zamówienia z zastrzeżeniem, że łączna ilość osób oddelegowanych do realizacji zamówienia nie będzie mniejsza niż 10. Zamawiający wymaga realizacji usługi przez osoby wskazane w wykazie osób. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak Informacje dodatkowe: III.2)
W ogłoszeniu powinno być: 9.1.3.1 Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej: 9.1.3.1.1 5 usług na rzecz różnych podmiotów obejmujących swoim zakresem analizę stopnia dojrzałości l/lub modelu funkcjonowania organizacji IT oraz przygotowania lub wsparcia realizacji zmian w zakresie organizacji IT obejmujących funkcje wytwarzania i utrzymania działania systemów IT; z czego co najmniej 2 usługi o wartości co najmniej 200 000,00 zł każda (dwieście tysięcy złotych 00/100). 9.1.3.1.2 5 usług na rzecz różnych podmiotów obejmujących swoim zakresem analizę i ocenę architektury IT z czego co najmniej 2 usługi dotyczyły podmiotów funkcjonujących w środowisku rozproszonych lokalizacji o wartości co najmniej 200 000,00 zł każda (dwieście tysięcy złotych 00/100). 9.1.3.2 Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 10 osobami skierowanymi do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnymi za świadczenie usług, posiadającymi następujące kompetencje: a) co najmniej 2 osoby posiadające minimum 10 letnie doświadczenie zawodowe z zakresu zarządzania organizacjami IT w ramach którego realizowali zadania z zakresu zarządzania organizacja wytwórcza IT, b) co najmniej 2 osoby posiadające minimum 10 letnie doświadczenie zawodowe z zakresu zarządzania organizacjami IT w ramach których realizowali zadania z zakresu zarządzania organizacja utrzymania systemów IT, c) co najmniej 2 osoby certyfikowane z zakresu zarządzania usługami IT potwierdzonymi certyfikatami ITIL (minimum Practitioner, jedna osoba z certyfikatem ITIL Expert), d) co najmniej 2 osoby certyfikowane w zakresie zarządzania architektura korporacyjna (TOGAF lub równoważny), e) co najmniej 2 osoby certyfikowane w zakresie zarządzania projektami (Prince2 Practitioner, PMP lub równoważny), f) co najmniej 2 osoby certyfikowane w zakresie zarządzania testami (ISTQB lub równoważny). Zamawiający dopuszcza łączenie ról w stosunku do osób wskazanych do realizacji zamówienia z zastrzeżeniem, że łączna ilość osób oddelegowanych do realizacji zamówienia nie będzie mniejsza niż 10. Zamawiający wymaga realizacji usługi przez osoby wskazane w wykazie osób.Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak Informacje dodatkowe: III.2)

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 5.1
W ogłoszeniu jest: W celu oceny spełniania warunków opisanych w pkt. 9.1.3 SIWZ Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: 11.2.2.1 wykaz wykonanych/wykonywanych usług określonych w pkt. 9.1.3.1.1 - 9.1.3.1.2 SIWZ w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. 11.2.2.2 dowody, że usługi wymienione w wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie, w tym: a) referencje wydane przez odbiorcę usług wskazanych w wykazie o którym mowa w pkt. 11.2.2.1 SIWZ, w przypadku usług o charakterze okresowym lub ciągłym, które na dzień upływu terminu składania ofert są nadal wykonywane poświadczenie winno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenie Wykonawcy składającego ofertę - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać referencji, o którym mowa w pkt. 11.2.2.2 lit. a) SIWZ Uwaga!! Zamawiający nie uzna jako dowodu faktur itp. dokumentów, z uwagi na fakt, iż ich treść nie potwierdza należytego wykonania zamówienia. 11.2.2.3 wykaz osób określonych w pkt. 9.1.3.1.3 SIWZ, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świdczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. 11.2.2.4 W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz oświadczenia lub inne dokumenty o których mowa w pkt. 11.2.2.1 i 11.2.2.2 SIWZ będą budziły wątpliwości, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego zamówienie było wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywane o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
W ogłoszeniu powinno być: W celu oceny spełniania warunków opisanych w pkt. 9.1.3 SIWZ Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: 11.2.2.1 wykaz wykonanych/wykonywanych usług określonych w pkt. 9.1.3.1. SIWZ w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. 11.2.2.2 dowody, że usługi wymienione w wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie, w tym: a) referencje wydane przez odbiorcę usług wskazanych w wykazie o którym mowa w pkt. 11.2.2.1 SIWZ, w przypadku usług o charakterze okresowym lub ciągłym, które na dzień upływu terminu składania ofert są nadal wykonywane poświadczenie winno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenie Wykonawcy składającego ofertę - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać referencji, o którym mowa w pkt. 11.2.2.2 lit. a) SIWZ Uwaga!! Zamawiający nie uzna jako dowodu faktur itp. dokumentów, z uwagi na fakt, iż ich treść nie potwierdza należytego wykonania zamówienia. 11.2.2.3 wykaz osób określonych w pkt. 9.1.3.2 SIWZ, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. 11.2.2.4 W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz oświadczenia lub inne dokumenty o których mowa w pkt. 11.2.2.1 i 11.2.2.2 SIWZ będą budziły wątpliwości, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego zamówienie było wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywane o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest: Data: 23/12/2016, godzina: 09:45, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): nie Wskazać powody: Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu >
W ogłoszeniu powinno być: Data: 27/12/2016, godzina: 09:45, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): nie Wskazać powody: Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu >

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.