Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-22
Ogłoszenie nr 372484 - 2016 z dnia 2016-12-22 r.
Warszawa:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 368098
Data: 15/12/2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Centralny Ośrodek Informatyki, Krajowy numer identyfikacyjny 100999489, ul.
Suwak
3,
02-676
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
+48222502883, e-mail
zamowienia.publiczne@coi.gov.pl, faks
+48222502987.
Adres strony internetowej (url): www.coi.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 1.3
W ogłoszeniu jest: Określenie warunków: 9.1.3.1 Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał a w przypadku świadczeń
okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej: 9.1.3.1.1 5 usług na rzecz różnych podmiotów obejmujących
swoim zakresem analizę stopnia dojrzałości l/lub modelu funkcjonowania organizacji IT oraz przygotowania
lub wsparcia realizacji zmian w zakresie organizacji IT obejmujących funkcje wytwarzania i utrzymania
działania systemów IT; z czego co najmniej usługi o wartości conajmniej 200 000,00 zł każde (dwieście
tysięcy złotych 00/100). 9.1.3.1.2 5 usług na rzecz różnych podmiotów obejmujących swoim zakresem
analizę stopnia dojrzałości l/lub modelu funkcjonowania organizacji IT oraz przygotowania lub wsparcia
realizacji zmian w zakresie organizacji IT obejmujących funkcje wytwarzania i utrzymania działania systemów
IT; z czego co najmniej usługi o wartości conajmniej 200 000,00 zł każde (dwieście tysięcy złotych 00/100).
9.1.3.1.3 Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 10 osobami skierowanymi do realizacji
zamówienia publicznego, odpowiedzialnymi za świadczenie usług, posiadającymi następujące kompetencje: a)
co najmniej 2 osoby posiadające minimum 10 letnie doświadczenie zawodowe z zakresu zarządzania
organizacjami IT w ramach którego realizowali zadania z zakresu zarządzania organizacja wytwórcza IT, b) co
najmniej 2 osoby posiadające minimum 10 letnie doświadczenie zawodowe z zakresu zarządzania
organizacjami IT w ramach których realizowali zadania z zakresu zarządzania organizacja utrzymania systemów IT, c) co najmniej 2 osoby certyfikowane z zakresu zarządzania usługami IT potwierdzonymi certyfikatami ITIL
(minimum Practitioner, jedna osoba z certyfikatem ITIL Expert), d) co najmniej 2 osoby certyfikowane w
zakresie zarządzania architektura korporacyjna (TOGAF lub równoważny), e) co najmniej 2 osoby
certyfikowane w zakresie zarządzania projektami (Prince2 Practitioner, PMP lub równoważny), f) co najmniej 2
osoby certyfikowane w zakresie zarządzania testami (ISTQB lub równoważny). Zamawiający dopuszcza
łączenie ról w stosunku do osób wskazanych do realizacji zamówienia z zastrzeżeniem, że łączna ilość osób
oddelegowanych do realizacji zamówienia nie będzie mniejsza niż 10. Zamawiający wymaga realizacji usługi
przez osoby wskazane w wykazie osób.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o
kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe:
III.2)
W ogłoszeniu powinno być: 9.1.3.1 Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej:
9.1.3.1.1 5 usług na rzecz różnych podmiotów obejmujących swoim zakresem analizę stopnia dojrzałości l/lub modelu funkcjonowania organizacji IT oraz przygotowania lub wsparcia realizacji zmian w zakresie organizacji IT obejmujących funkcje wytwarzania i utrzymania działania systemów IT; z czego co najmniej 2 usługi o wartości co najmniej 200 000,00 zł każda (dwieście tysięcy złotych 00/100).
9.1.3.1.2 5 usług na rzecz różnych podmiotów obejmujących swoim zakresem analizę i ocenę architektury IT z czego co najmniej 2 usługi dotyczyły podmiotów funkcjonujących w środowisku rozproszonych lokalizacji o wartości co najmniej 200 000,00 zł każda (dwieście tysięcy złotych 00/100).
9.1.3.2 Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 10 osobami skierowanymi do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnymi za świadczenie usług, posiadającymi następujące kompetencje:
a) co najmniej 2 osoby posiadające minimum 10 letnie doświadczenie zawodowe z zakresu zarządzania organizacjami IT w ramach którego realizowali zadania z zakresu zarządzania organizacja wytwórcza IT,
b) co najmniej 2 osoby posiadające minimum 10 letnie doświadczenie zawodowe z zakresu zarządzania organizacjami IT w ramach których realizowali zadania z zakresu zarządzania organizacja utrzymania systemów IT,
c) co najmniej 2 osoby certyfikowane z zakresu zarządzania usługami IT potwierdzonymi certyfikatami ITIL (minimum Practitioner, jedna osoba z certyfikatem ITIL Expert),
d) co najmniej 2 osoby certyfikowane w zakresie zarządzania architektura korporacyjna (TOGAF lub równoważny),
e) co najmniej 2 osoby certyfikowane w zakresie zarządzania projektami (Prince2 Practitioner, PMP lub równoważny),
f) co najmniej 2 osoby certyfikowane w zakresie zarządzania testami (ISTQB lub równoważny).
Zamawiający dopuszcza łączenie ról w stosunku do osób wskazanych do realizacji zamówienia z zastrzeżeniem, że łączna ilość osób oddelegowanych do realizacji zamówienia nie będzie mniejsza niż 10. Zamawiający wymaga realizacji usługi przez osoby wskazane w wykazie osób.Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o
kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe:
III.2)
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 5.1
W ogłoszeniu jest: W celu oceny spełniania warunków opisanych w pkt. 9.1.3 SIWZ Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć
następujące dokumenty: 11.2.2.1 wykaz wykonanych/wykonywanych usług określonych w pkt. 9.1.3.1.1 -
9.1.3.1.2 SIWZ w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy w
tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i
odbiorców - sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. 11.2.2.2 dowody, że usługi
wymienione w wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie, w tym: a) referencje wydane przez
odbiorcę usług wskazanych w wykazie o którym mowa w pkt. 11.2.2.1 SIWZ, w przypadku usług o
charakterze okresowym lub ciągłym, które na dzień upływu terminu składania ofert są nadal wykonywane
poświadczenie winno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b)
oświadczenie Wykonawcy składającego ofertę - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze
Wykonawca nie jest w stanie uzyskać referencji, o którym mowa w pkt. 11.2.2.2 lit. a) SIWZ Uwaga!!
Zamawiający nie uzna jako dowodu faktur itp. dokumentów, z uwagi na fakt, iż ich treść nie potwierdza należytego wykonania zamówienia. 11.2.2.3 wykaz osób określonych w pkt. 9.1.3.1.3 SIWZ, skierowanych
przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świdczenie usług, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych
do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie
do dysponowania tymi osobami, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. 11.2.2.4 W razie
konieczności, szczególnie gdy wykaz oświadczenia lub inne dokumenty o których mowa w pkt. 11.2.2.1 i
11.2.2.2 SIWZ będą budziły wątpliwości, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego
podmiotu, na rzecz którego zamówienie było wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych
wykonywane o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
W ogłoszeniu powinno być: W celu oceny spełniania warunków opisanych w pkt. 9.1.3 SIWZ Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty:
11.2.2.1 wykaz wykonanych/wykonywanych usług określonych w pkt. 9.1.3.1. SIWZ w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ.
11.2.2.2 dowody, że usługi wymienione w wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie, w tym:
a) referencje wydane przez odbiorcę usług wskazanych w wykazie o którym mowa w pkt. 11.2.2.1 SIWZ, w przypadku usług o charakterze okresowym
lub ciągłym, które na dzień upływu terminu składania ofert są nadal wykonywane poświadczenie winno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
b) oświadczenie Wykonawcy składającego ofertę - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać referencji, o którym mowa w pkt. 11.2.2.2 lit. a) SIWZ
Uwaga!! Zamawiający nie uzna jako dowodu faktur itp. dokumentów, z uwagi na fakt, iż ich treść nie potwierdza należytego wykonania zamówienia.
11.2.2.3 wykaz osób określonych w pkt. 9.1.3.2 SIWZ, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ.
11.2.2.4 W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz oświadczenia lub inne dokumenty o których mowa w pkt. 11.2.2.1 i 11.2.2.2 SIWZ będą budziły wątpliwości, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego zamówienie było wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywane o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest: Data: 23/12/2016, godzina: 09:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
W ogłoszeniu powinno być: Data: 27/12/2016, godzina: 09:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przetarg ustny nieograniczony na ustanowienie prawa odrębnej własności lokalu mieszkalnego nr 31 przy ul. Marymonckiej 147 w Warszawie.
- Przetarg ustny nieograniczony na ustanowienie prawa odrębnej własności lokalu mieszkalnego nr 49 przy ul. Z. Nałkowskiej 9 w Warszawie.
- Przetarg ustny nieograniczony na ustanowienie prawa odrębnej własności lokalu mieszkalnego nr 49 przy ul. Romaszewskiego 4 w Warszawie.
- Sukcesywne dostawy odczynników - rekombinowanych białek oraz peptydów firmy Biomol
- Prenumerata naukowych czasopism zagranicznych dla bibliotek Uniwersytetu Warszawskiego na rok 2026.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





