eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Boguchwała › Montaż opraw oświetlenia ulicznego na istniejących słupach sieci nn w Gminie Boguchwała 1. Lutoryż- słup nr19/4/A 2. Zgłobień- słup nr 31/1/B; 18/1/B; 25/1/B; 22/1/B; 21/1/B; 15/2/BC; 13/2/BC; 19/2/B - słup nr 9/3/0 - słup nr 16/5/A; 28/5/A - słup nr 35/6/C; 30/6/C - słup nr 55/5/C - słup nr 50/1/D; 56/1/D - słup nr 6/2/A - słup nr 21/6/B

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-22

Ogłoszenie nr 372434 - 2016 z dnia 2016-12-22 r.

Boguchwała: Montaż opraw oświetlenia ulicznego na istniejących słupach sieci nn w Gminie Boguchwała 1. Lutoryż- słup nr19/4/A 2. Zgłobień- słup nr 31/1/B; 18/1/B; 25/1/B; 22/1/B; 21/1/B; 15/2/BC; 13/2/BC; 19/2/B - słup nr 9/3/0 - słup nr 16/5/A; 28/5/A - słup nr 35/6/C; 30/6/C - słup nr 55/5/C - słup nr 50/1/D; 56/1/D - słup nr 6/2/A - słup nr 21/6/B
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 350381-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Boguchwała, krajowy numer identyfikacyjny 69058200000000, ul. ul. Tkaczowa  134, 36040   Boguchwała, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 017 8755201, faks 017 8755209, e-mail ug@boguchwala.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.boguchwala.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Montaż opraw oświetlenia ulicznego na istniejących słupach sieci nn w Gminie Boguchwała 1. Lutoryż- słup nr19/4/A 2. Zgłobień- słup nr 31/1/B; 18/1/B; 25/1/B; 22/1/B; 21/1/B; 15/2/BC; 13/2/BC; 19/2/B - słup nr 9/3/0 - słup nr 16/5/A; 28/5/A - słup nr 35/6/C; 30/6/C - słup nr 55/5/C - słup nr 50/1/D; 56/1/D - słup nr 6/2/A - słup nr 21/6/B

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

WO-ZP.271.33.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Lutoryż- słup nr19/4/A Zgłobień- słup nr 31/1/B; 18/1/B; 25/1/B; 22/1/B; 21/1/B; 15/2/BC; 13/2/BC; 19/2/B - słup nr 9/3/0 - słup nr 16/5/A; 28/5/A - słup nr 35/6/C; 30/6/C - słup nr 55/5/C - słup nr 50/1/D; 56/1/D - słup nr 6/2/A - słup nr 21/6/B Lutoryż- słup nr19/4/A Montaż wysięgników rurowych W - 1,5m szt. 1 Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku - oprawa 100W, IP66, obudowa AL., klosz szklany szt. 1 Zgłobień- słup nr 31/1/B; 18/1/B; 25/1/B; 22/1/B; 21/1/B; 15/2/BC; 13/2/BC; 19/2/B Montaż wysięgników rurowych W - 1,5m szt. 8 Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku - oprawa 100W, IP66, obudowa AL., klosz szklany szt. 8 Zgłobień- słup nr 9/3/0 Montaż wysięgników rurowych W - 1,5m szt. 1 Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku - oprawa 100W, IP66, obudowa AL., klosz szklany szt. 1 Zgłobień- słup nr 16/5/A; 28/5/A Montaż wysięgników rurowych W - 1,5m, na słupie 28/5/A wysięgnik 2m szt. 2 Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku - oprawa 100W, IP66, obudowa AL., klosz szklany szt. 2 Zgłobień- słup nr 35/6/C; 30/6/C Montaż wysięgników rurowych W - 1,5m szt. 2 Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku - oprawa 100W, IP66, obudowa AL., klosz szklany szt. 2 Zgłobień- słup nr 55/5/C Montaż wysięgników rurowych W - 1,5m szt. 1 Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku - oprawa 100W, IP66, obudowa AL., klosz szklany szt. 1 Zgłobień- słup nr 50/1/D; 56/1/D Montaż wysięgników rurowych W - 1,5m szt. 2 Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku - oprawa 100W, IP66, obudowa AL., klosz szklany szt. 2 Zgłobień- słup nr 6/2/A Montaż wysięgników rurowych W - 1,5m szt. 1 Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku - oprawa 100W, IP66, obudowa AL., klosz szklany szt. 1 Zgłobień- słup nr 21/6/B Montaż wysięgników rurowych W - 1,5m szt. 1 Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku - oprawa 100W, IP66, obudowa AL., klosz szklany szt. 1

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45313110-9
Dodatkowe kody CPV: 45231400-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Montaż opraw oświetlenia ulicznego na istniejących słupach sieci nn w Gminie Boguchwała 1. Lutoryż- słup nr19/4/A 2. Zgłobień- słup nr 31/1/B; 18/1/B; 25/1/B; 22/1/B; 21/1/B; 15/2/BC; 13/2/BC; 19/2/B - słup nr 9/3/0 - słup nr 16/5/A; 28/5/A - słup nr 35/6/C; 30/6/C - słup nr 55/5/C - słup nr 50/1/D; 56/1/D - słup nr 6/2/A - słup nr 21/6/B
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
FHU Inside Elektryczne Systemy Instalacyjne Rafał Mulawa,  biuro@inside.rzeszow.pl,  ul. Wetlińska 3A,  35-082,  Rzeszów,  kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 25768.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 25768.50
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 25768.50
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie  z wolnej ręki  na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający dnia 27-10-2016 r. ogłosił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn. "Zadanie 1: Montaż opraw oświetlenia ulicznego na istniejących słupach sieci nn w Gminie Boguchwała 1. Lutoryż- słup nr19/4/A 2. Zgłobień- słup nr 31/1/B; 18/1/B; 25/1/B; 22/1/B; 21/1/B; 15/2/BC; 13/2/BC; 19/2/B - słup nr 9/3/0 - słup nr 16/5/A; 28/5/A - słup nr 35/6/C; 30/6/C - słup nr 55/5/C - słup nr 50/1/D; 56/1/D - słup nr 6/2/A - słup nr 21/6/B Zadanie 2: Budowa oświetlenia przy ulicy Kolejowej w Boguchwale - etap III". Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 14-11-2016 r. do godz. 9:30 wpłynęły do Zamawiającego dwie oferty. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia w Rozdziale III dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia w pkt 4 przewidywała możliwość złożenia oferty częściowej na jedno z zadań określonych w SIWZ. Podobnie ogłoszenie o zamówieniu nr 332030-2016 z dnia 27-10-2016 r. w Sekcji II pkt 3 stanowiło, że ww. zamówienie podzielone jest na części. Oferty można składać w odniesieniu do tylko jednej części, a maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy to 1. Wykonawcy złożyli oferty na oba zadania, co stoi w sprzeczności z zapisami SIWZ oraz ogłoszeniem o zamówieniu. W związku z powyższym zamawiający odrzucił obie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy - Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, jeżeli jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3. Art. 67 ust. 1 pkt 4 stanowi, że Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej reki jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. W wyżej wymienionym postępowaniu wszystkie oferty zostały odrzucone ze względu na niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia. Zarówno SIWZ, jak i ogłoszenie o zamówieniu w zakresie opisu przedmiotu zamówienia, przewidywało złożenie oferty na jedną z części postępowania przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego. Niezastosowanie się przez Wykonawców do tego wymogu stanowi okoliczność uzasadniającą odrzucenie ofert i tym samym unieważnienie postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na niezgodność z SIWZ w zakresie opisu przedmiotu zamówienia. Ponadto Zamawiający nie zmienia warunków zamówienia - zarówno istotne cechy zamówienia, wymagania stawiane wykonawcom, jak i istotne dla stron postanowień, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego pozostają bez zmian.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.