Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-09
Pionki: Rozbiórki obiektów budowlanych na terenie Nadleśnictwa Kozienice
Numer ogłoszenia: 372416 - 2011; data zamieszczenia: 09.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Kozienice , ul. Partyzantów 62, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 048 6123908, faks 048 6123908.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.radom.lasy.gov.pl/kozienice
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna PGL LP.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbiórki obiektów budowlanych na terenie Nadleśnictwa Kozienice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu rozbiórek oraz uporządkowaniu terenu po rozbiórkach obiektów budowlanych zlokalizowanych na terenie Nadleśnictwa Kozienice. Przedmiot zamówienia obejmuje rozbiórkę następujących obiektów budowlanych: Część I - Kociołki a)budynek murowany nr inw. 109/156. Część II - Januszno a)budynek mieszkalny nr inw. 110/132 w miejscowości Januszno. b)budynek stodoły drewnianej nr inw. 108/133 w miejscowości Januszno. c)budynek obory drewnianej nr inw. 108/134 w miejscowości Januszno. Część III - Pionki a)budynek stodoły drewnianej nr inw. 108/122 w Pionkach, ul. dr M. Garszwo. b)budynek piwnicy murowanej nr inw. 108/1338 w Pionkach, ul. dr M. Garszwo. Część IV - Lewaszówka a)budynek obory drewnianej nr inw. 108/211 w miejscowości Lewaszówka. b)budynek stodoły drewnianej nr inw. 108/210 w miejscowości Lewaszówka. c)budynki kuchni letniej i piwnicy w miejscowości Lewaszówka. d)budynek schronu na paliwo nr inw. 104/212 w miejscowości Lewaszówka..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1, 45.11.11.00-9, 45.11.12.20-6, 45.11.12.13-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla poszczególnych części zamówienia w następującej wysokości: Cz. I - 800,00 zł (słownie: osiemset złotych), Cz. II - 800,00 zł (słownie: osiemset złotych), Cz. III - 800,00 zł (słownie: osiemset złotych), Cz. IV - 500,00 zł (słownie: pięćset złotych)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca złoży stosowne oświadczenie zgodnie z SIWZ. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca złoży stosowne oświadczenie zgodnie z SIWZ. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca złoży stosowne oświadczenie zgodnie z SIWZ. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest dysponowanie przy realizacji zamówienia 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wpisaną do właściwej izby inżynierów budownictwa, posiadającej aktualne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 50 000 zł. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
zgodnie z SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Określone zostały w rozdziale XIX ust. 3 SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radom.lasy.gov.pl/kozienice
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Partyzantów 62, 26-670 Pionki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2011 godzina 10:30, miejsce: ul. Partyzantów 62, 26-670 Pionki, pokój nr 34 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kociołki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budynek murowany nr inw. 109/156, spalony, częściowo podpiwniczony, posadowiony na ławach fundamentowych. Wymiary budynku: długość max 14,4 m, szerokość max 11 m, powierzchnia użytkowa parteru - 102,8 m2, powierzchnia użytkowa piwnic - 34,4 m2..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Januszno.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a)Budynek mieszkalny nr inw. 110/132 w miejscowości Januszno, murowany, parterowy, częściowo podpiwniczony, z poddaszem użytkowym, powierzchnia zabudowy - 128,25 m2, powierzchnia użytkowa - 145,05 m2, kubatura 756 m2. Ilość tarcicy przewidziana do odzyskania - 7 m3. b)Budynek stodoły drewnianej nr inw. 108/133 w miejscowości Januszno. Jest to budynek parterowy, niepodpiwniczony, jednoprzestrzenny, bez poddasza użytkowego, powierzchnia zabudowy - 159,90 m2, powierzchnia użytkowa - 148,17 m2, kubatura 692,17 m2. Ilość tarcicy przewidziana do odzyskania - 28 m3. c)Budynek obory drewnianej nr inw. 108/134 w miejscowości Januszno. Jest to budynek parterowy, niepodpiwniczony, z poddaszem użytkowym, powierzchnia zabudowy - 53,90 m2, powierzchnia użytkowa - 46,68 m2, kubatura 221,00 m2. Ilość tarcicy przewidziana do odzyskania - 15 m3..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pionki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a)Budynek stodoły drewnianej nr inw. 108/122 w Pionkach, ul. dr M. Garszwo. Jest to budynek niepodpiwniczony, wykonany w technologii tradycyjnej z bali drewnianych umieszczonych częściowo na ścianie murowanej z kamieni. Ilość tarcicy przewidziana do odzyskania - 33 m3. b)Budynek piwnicy murowanej nr inw. 108/1338 w Pionkach, ul. dr M. Garszwo. Jest to budynek parterowy częściowo zagłębiony poniżej poziomu terenu. Ilość tarcicy przewidziana do odzyskania - 3 m3..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Lewaszówka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a)Budynek obory drewnianej nr inw. 108/211 w miejscowości Lewaszówka. Jest to budynek parterowy, niepodpiwniczony, z poddaszem użytkowym. Ilość tarcicy przewidziana do odzyskania - 19 m3. b)Budynek stodoły drewnianej nr inw. 108/210 w miejscowości Lewaszówka. Jest to budynek parterowy, niepodpiwniczony, jednoprzestrzenny, bez poddasza użytkowego. Ilość tarcicy przewidziana do odzyskania - 10 m3. c)Budynki kuchni letniej i piwnicy w miejscowości Lewaszówka. Kuchnia letnia to budynek parterowy, niepodpiwniczony, wykonany w technologii tradycyjnej z drewna. Piwnica to budynek murowany posadowiony poniżej poziomu terenu. Ilość tarcicy przewidziana do odzyskania - 15 m3. d)Budynek schronu na paliwo nr inw. 104/212 w miejscowości Lewaszówka. Jest to niewielki budynek parterowy, częściowo zagłębiony poniżej poziomu terenu, wykonany w technologii murowanej z bloczków betonowych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PIONEK
- Remont budynku Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w SPZZOZ w Pionkach
- Budowa drogowego układu komunikacyjnego w rejonie ulicy Polnej w Pionkach
więcej: przetargi w Pionkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa istniejącej kotłowni w ramach budowy nowego źródła ciepła w Jabłonnie na terenie działki nr ew.4/5 obręb 0005 przy ul. Modlińskiej 105 w Jabłonnie, gm. Jabłonna
- Remont podłogi sali D.222 w Zamku Piastowskim w Legnicy (zadanie budżetowe: "Modernizacja Zamku Piastowskiego")
- Wykonanie robót budowlanych w budynku Powiatowego Centrum P.P.P. i D.E. polegających na: Część I - Przebudowie ściany frontowej, Część II - Przebudowie klatki schodowej i korytarza
- Termomodernizacja - ocieplenie elewacji budynku Remizy OSP przy ul. Słonecznej 12 w Zachowicach
- MODERNIZACJA TOALETY Z PRZYSTOSOWANIEM DLA POTRZEB OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W PS NR 5 W RAMACH PROJEKTU PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK
- Malowanie pomieszczeń w Biurach Powiatowych ARiMR z siedzibami w Choszcznie, Złocieńcu, Nowogardzie i Pyrzycach oraz wymiana kotłów gazowych c.o. w Biurach Powiatowych w Złocieńcu i Nowogardzie
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.