Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-13
Gdańsk: DOSTAWA URZĄDZEŃ OŚWIETLENIA SCENICZNEGO
DO OPERY BAŁTYCKIEJ W GDAŃSKU
ORAZ SZKOLENIE WYZNACZONYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO PRACOWNIKÓW
Numer ogłoszenia: 372344 - 2013; data zamieszczenia: 13.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Opera Bałtycka w Gdańsku , Aleja Zwycięstwa 15, 80-219 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 7634912/13, faks 58 7634914.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.operabaltycka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: podmiot prowadzący działalność kulturalną.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA URZĄDZEŃ OŚWIETLENIA SCENICZNEGO DO OPERY BAŁTYCKIEJ W GDAŃSKU ORAZ SZKOLENIE WYZNACZONYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO PRACOWNIKÓW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych urządzeń oświetlenia scenicznego do Opery Bałtyckiej w Gdańsku oraz szkolenie wyznaczonych przez Zamawiającego pracowników. Dostawa obejmuje następujące urządzenia oraz usługi: 1.Ruchome głowice typu WASH sterowane sygnałem DMX zwane dalej ZESTAW WASH - ilość zestawów 6 (sześć), w skład każdego zestawu wchodzą: a) jedna skrzynia transportowa b) dwie profesjonalne ruchome głowice typu WASH klasy MAC TW1 lub równoważne sterowane sygnałem DMX z żarówkami halogenowymi niskonapięciowymi c) dwa komplety uchwytów umożliwiające montaż do konstrukcji rurowych d) dwie linki zabezpieczające e) cztery żarówki halogenowe niskonapięciowe 2.Ruchome głowice Typu SPOT sterowane sygnałem DMX zwane dalej ZESTAW SPOT- ilość zestawów 3 (trzy), w skład każdego zestawu wchodzą: a) jedna skrzynia transportowa b) dwie profesjonalne ruchome głowice typu SPOT klasy Clay PakyAlpha Spot HPE700 lub równoważne sterowane sygnałem DMX z żarówkami wyładowczymi c) dwa komplety uchwytów umożliwiające montaż do konstrukcji rurowych d) dwie linki zabezpieczające e) cztery żarówki wyładowcze 3. Dystrybutor zasilania i splitter DMX zwane dalej ZESTAW DYSTRYBUTOR-SPLITTER- ilość zestawów 2 (dwa), w skład zestawu wchodzą: a) jedna skrzynia transportowa b) jeden dystrybutor mocy c) jeden splitter DMX 4. Okablowanie zwane dalej ZESTAW OKABLOWANIE- ilość zestawów 2 (dwa), w skład zestawu wchodzą: a) jedna skrzynia transportowa b) cztery kable zasilające 32A c) jeden kabel zasilający 63A d) sześć długich kabli DMX e) dziesięć krótkich kabli DMX f) dziesięć terminatorów DMX g) cztery rozdzielnie 32A 5. Regulatorów przenośnych zwanych dalej ZESTAW REGULATORÓW - ilość zestawów 1 (jeden), w skład zestawu wchodzą: a) regulator 12-obwodowy b) kabel zasilający 63A 6. Szkolenie obsługi, w której skład wchodzą: a) I etap b) II etap 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdział 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 8. Podane nazwy urządzeń są przykładowe i mają na celu doprecyzowanie wymagań Zamawiającego. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty, nazwy własne czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne, lub też określone jest pochodzenie urządzenia lub jego części - należy przyjąć, że Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Za równoważne, w stosunku do wskazanych urządzeń, Zamawiający uzna takie, oferowane przez Wykonawcę urządzenia, które pod względem wykonawczym, funkcjonalnym, technicznym, estetycznym, jakościowym i użytkowym będą równoważne do opisanego w przedmiocie zamówienia. Za równoważne pod względem: a) wykonawczym i funkcjonalnym - Zamawiający rozumie takie urządzenia, które umożliwią na etapie ich eksploatacji osiągnięcie zakładanych walorów oświetleniowych i użytkowych, b) technicznym, estetycznym, jakościowym i użytkowym - Zamawiający rozumie takie urządzenia, które posiadają równoważne pod względem technicznym budowę, zastosowane materiały, jakość wykonania, trwałość, do zawartych w opisie przedmiotu zamówienia urządzeń oświetlenia. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę urządzeń równoważnych, obowiązek udowodnienia ich równoważności z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty wykazu tych urządzeń wraz z podaniem nazwy producenta oraz opisu technicznego proponowanych urządzeń (w języku polskim) i kart katalogowych (w języku polskim lub dołączyć tłumaczenie w języku polskim) oraz dokonać jego opisu w odrębnym załączniku. Wykonawca udzieli co najmniej 24-miesięcznej gwarancji i rękojmi od daty dostawy potwierdzonej w protokole zdawczo-odbiorczym, na każde urządzenie..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.00.00.00 - Sprzęt bezpieczeństwa, gaśniczy, policyjny i obronny 32.35.20.00 - Anteny i reflektory 31.52.00.00 - Lampy i oprawy oświetleniowe 31.00.00.00 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie 31.22.41.00 - Wtyki i gniazda 31.16.19.00 - Układy sterowania napięcia .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wymagane jest wykazanie wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: 3 dostaw dotyczących oświetlenia inteligentnego o wartości netto minimum 300.000,00 zł każda, oraz załączenie dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda : a)kart katalogowych producenta potwierdzających parametry oferowanych urządzeń. Karty muszą być wystawione przez producentów zaoferowanych urządzeń w języku polskim lub dodatkowo posiadać tłumaczenie na język polski, b)fotografii urządzeń (fotografia może być elementem karty katalogowej producenta).
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Inne niezbędne dokumenty, które Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest złożyć: a)Formularz OFERTA, wg wzoru zamawiającego, o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 1 do siwz. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykonawcy składają jeden formularz OFERTA. b)Formularz cenowy, wg załącznika nr 1a do siwz c)Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. d)Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, według wzoru, stanowiącego Załącznik nr 2 do siwz. e)Pisemne zobowiązanie podmiotów oddających do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Przykładowy wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 4A do siwz. Zamawiający wymaga, aby składany dokument wskazywał: --zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, --sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, --charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, --zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku udostępnienia: wiedzy i doświadczenia należy wskazać konkretną formę uczestnictwa w realizacji zamówienia (np. podwykonawstwo, doradztwo, konsultacje).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 6 do siwz
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.operabaltycka.pl/pl/o-teatrze/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2013 godzina 08:30, miejsce: siedziba Zamawiającego sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA do 5 listopada 2013 r., w tym: - dostawa urządzeń oraz szkolenie - etap I - 3 tygodnie od dnia podpisania umowy, jednak nie później niż do 25 października 2013r., - szkolenie - etap II - wyznaczonych przez Zamawiającego pracowników od 30 października do 5 listopada 2013 r..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa zasilaczy transformatorowych nawrotnych dla Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej.
- Ubezpieczenie pojazdów Zamawiającego w okresie od 01.01.2026 roku do 31.12.2027 roku
- Dostawa specjalistycznego sprzętu laboratoryjnego dla Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniki Gdańskiej.
- Najem długoterminowy 6 samochodów dla Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego w Gdańsku
- "Wronia Górka bez barier - uporządkowanie i zagospodarowanie dojścia na Wronią Górkę od ul. Wroniej" oraz "Zielona Wronia" - realizacja obu zadań z zakresu Budżetu Obywatelskiego 2022.
- Dostawa energii elektrycznej dla Muzeum Narodowego w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakupy bieżące w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Dostawa wyposażenia w ramach zadania pn.: Realizacja zadań ochrony ludności i obrony cywilnej w Powiecie Dębickim - drugie zamówienie
- Wymiana słupów i opraw na obwodnicy śródmiejskiej we Wrocławiu w ciągu ul. Kuklińskiego, Jeziorańskiego i w ciągu mostu Milenijnego dla Gminy Wrocław
- "Zakup agregatu prądotwórczego, zakup namiotu oraz zakup asortymentu zasobów ochrony ludności"
- Zakup sprzętu i wyposażenia strażackiego
- Doposażenie systemu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w sprzęt ratowniczy i logistyczny w Powiecie Wielickim
więcej: Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





