eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › P/5/2008 Dostawa artykułów biurowych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-02-25

Opole: P/5/2008 Dostawa artykułów biurowych.
Numer ogłoszenia: 37229 - 2008; data zamieszczenia: 25.02.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 25206 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi, ul. Wodociągowa, 45-221 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5414100, fax 077 5414237.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: P/5/2008 Dostawa artykułów biurowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia w trybie przetargu nieograniczonym jest: 1.1. dostawa do magazynu technicznego zamawiającego artykułów biurowych i papieru na potrzeby Zespołu Pakiet I - artykuły biurowe Pakiet II - papier do drukarek według zestawienia stanowiącego załącznik nr 1A do SIWZ, spełniający założenia jakościowe i techniczne określone w ww. załączniku, z rozbiciem na 2 zadania. 1.2. Wspólny słownik zamówień (CPV) - 30192000-1 21125400-9 21125692-2 1.3. Zamawiający zastrzega, że podane ilości są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmniejszeniu o 30% w zależności od potrzeb Zamawiającego. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Np. zamawiający zezwala wycenić przedmiot zamówienia w opakowaniu innej wielkości niż żądana przez niego, a ilość opakowań odpowiednio przeliczyć (przy czym Zamawiający podał maksymalną wielkość opakowania), tak aby ogólna ilość danej pozycji była zgodna z SIWZ pod warunkiem, że zostaną spełnione pozostałe parametry oferowanego produktu. Dokonując takiego przeliczenia Wykonawca skreśla ilość i wielkość opakowania podaną przez Zamawiającego i nadpisuje wyliczone wielkości. Zamawiający nie wymaga zaokrąglania wyliczonej ilości do pełnego opakowania. Za równoważny zostanie uznany również artykuł posiadający wszystkie wymienione cechy niezgorsze niż wymagane przez Zamawiającego, może posiadać również inne dodatkowe parametry/opcje. 3. Termin realizacji zamówienia 3.1. całości przedmiotu zamówienia - sukcesywnie od daty podpisania umowy r. do przez okres 12 miesięcy 3.2. zamówień cząstkowych - do 2 dni roboczych od złożenia zamówienia cząstkowego. 3.3. częstotliwość dostaw - maksymalnie 2 razy w tygodniu 4. Wymagany termin płatności - 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury VAT po każdorazowej dostawie. Oryginalny kod CPV: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Oryginalny kod CPV: 21.12.54.00 - Papier do drukowania Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.30 - Papier do drukowania Oryginalny kod CPV: 21.12.56.92 - Papier kserograficzny Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.44 - Papier kserograficzny .

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 21.12.54.00-9, 21.12.56.92-2.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 34147,59 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet 1.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARTIM Sp. z o.o., ul. Oleska 121, 45-231 Opole,, kraj/woj. opolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 16612,33
  • Oferta z najniższą ceną: 16612,33 / oferta z najwyższą ceną: 16790,14
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: pakiet 2.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPHU Roan Kasprzak Anna, ul. Kwiatowa 2, 49-300 Brzeg,, kraj/woj. opolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 17535,26
  • Oferta z najniższą ceną: 17535,26 / oferta z najwyższą ceną: 17797,88
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.