eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › przedmiotem zamówienia jest konserwacja i renowacja budynku KW PSP w Poznaniu ul. Masztalarska 3 - II etap

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-07-26

POZYCJA 37222

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Poznań: przedmiotem zamówienia jest konserwacja i renowacja budynku KW PSP w Poznaniu ul. Masztalarska 3 - II etap

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej, do kontaktów: Hieronim Węclewski, Marek Geisler, ul. Masztalarska 3, 60-967 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8215261, fax 061 8215566, e-mail: kwpsppoznan@psp.wlkp.pl, http://psp.wlkp.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przedmiotem zamówienia jest konserwacja i renowacja budynku KW PSP w Poznaniu ul. Masztalarska 3 - II etap. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: - roboty budowlane obejmujące m.in. rozbiórkę w określonych miejscach murowanych ścian działowych, skucie posadzek, demontaż istniejących instalacji, sufitów podwieszanych oraz obudowy ścian i słupów z płyty GK, wykończenie istniejących murów, stropów kolebkowych oraz żeliwnych słupów, przebudowa klatki schodowej, wykonanie ścian działowych (GK i szklanych), sufitów podwieszanych oraz posadzek, - wykonanie i modernizacja istniejącej instalacji elektrycznej i teletechnicznej, - wykonanie i modernizacja istniejącej instalacji wodno-kanalizacyjnej oraz ciepłej wody użytkowej, - wykonanie i modernizacja istniejącej instalacji centralnego ogrzewania, - wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej, - wykonanie instalacji klimatyzacji, - wykonanie dokumentacji powykonawczej. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Poznań. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.61.21 - Obiekty straży pożarnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.21 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Konserwacja i renowacja budynku KW PSP w Poznaniu ul. Masztalarska 3- II etap. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 18.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 70.000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 2.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonali min. 1 robotę budowlaną stanowiącą przedmiotowi zamówienia. 2.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22.ust.1 pkt 1-4 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.3. Wykonawca udzieli na oferowane roboty budowlane minimum 36- miesięcznej gwarancji. 2.4. Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.5. Wykonawca wniesie wadium w wysokości i formie określonej w niniejszej SIWZ. 2.6. Zatrudni kierownika budowy z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi w branży konstrukcyjno - budowlanej i kierowników robót w branżach sanitarnej i elektrycznej. 2.7. Zatrudni konserwatora o specjalności elementy i detale architektoniczne. 2.8. Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę szkody minimum 100.000 PLN. 2.9. Posiadanie zdolności do sfinansowania z własnych środków lub środków kredytowych poszczególnych etapów inwestycji, w wysokości nie mniejszej niż 300.000,00 PLN. 2.10. Wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5 % całkowitej ceny podanej w ofercie.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 03.09.2005, cena - 250.0. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 09.09.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 09.09.2005, godzina 10:15, siedziba zamawiającego pok. 317.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 19.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.