To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-22
Ogłoszenie nr 372222 - 2016 z dnia 2016-12-22 r.
Łagów: Przebudowa budynku OTL w Sędku dla potrzeb Domu Dziennego Pobytu Seniora
w ramach Programu "Senior- Wigor"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 332281-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łagów, krajowy numer identyfikacyjny
54531400000, ul.
ul. Rynek
62,
26025
Łagów, państwo
Polska, woj.
świętokrzyskie, tel.
41 343 70 54, faks
41 343 70 51, e-mail
urzad@lagowgmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa budynku OTL w Sędku dla potrzeb Domu Dziennego Pobytu Seniora w ramach Programu "Senior- Wigor"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest adaptacja budynku OTL w Sędku dla potrzeb Domu Dziennego Pobytu Seniora. W ramach zamówienia zostaną wykonane prac w zakresie zmiany sposobu użytkowania istniejącego budynku OTL w Sędku w celu przystosowania piętra budynku do funkcji Domu Dziennego Pobytu Seniora a także zostanie zakupione wyposażenie. 2. Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje: a) Część I -Zadanie 1- Adaptacja budynku na potrzeby Dziennego Domu "Senior- Wigor". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiar robót, rysunki techniczne stanowiące integralna część siwz. Roboty należy wykonać z materiałów Wykonawcy. W ramach niniejszego zadania wykonawca zobowiązany jest do wykonania następujących prac: 1) Docieplenie stropodachu z wełny mineralnej i papy termozgrzewalnej, 2) Wyburzenie części ścian działowych i wykonanie nowych, 3) Przebudowa wewnętrznych instalacji wod - kan., 4) Wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej do istniejącej lokalnej oczyszczalni ścieków 5) Wymiana instalacji elektrycznej, 6) Wykonanie instalacji wentylacyjnej, 7) Malowanie pomieszczeń, 8) Wymiana posadzek, 9) Remont ścian, posadzek i sufitów łazienek, 10) Wyposażenie klatki schodowej w platformę dla osób niepełnosprawnych. CPV 45.45.30.00-7- Roboty remontowe i renowacyjne, 45.11.13.00-1- Roboty rozbiórkowe, b) Część II- Zadanie 2 - Dostawa wyposażenia na potrzeby Dziennego Domu "Senior- Wigor". 1) Zadanie obejmuje dostawę i montaż wyposażenia: pokoju pielęgniarki, kuchni terapeutycznej i zmywalni, sali dla prowadzenia zajęć aktywności ruchowej, strefy prania i prasowania, wyposażenie elektroniczne. 2) Dostawa wyposażenia w szczególności obejmuje: materac do ćwiczeń szt. 10, leżanka/kozetka szt. 1, drabinka gimnastyczna pojedynczą szt. 3, rowerek stacjonarny szt. 1, rower magnetyczny szt. 1, mata pod rowerek szt. 2, rotor do kończyn górnych i dolnych szt. 2, piłki gimnastyczne szt. 15, steper z linkami szt. 1, steper prosty szt. 2, balkonik szt. 1, drążek do aktywizacji mięśni głębokich szt. 2, wałek rehabilitacyjny szt. 3, przyrząd do ćwiczeń sensorycznych szt. 15, mobilizator stawu skokowego szt. 5, pompka do piłek gimnastycznych szt. 1, fotel szt. 6, stół konferencyjny szt. 5, krzesło konferencyjne szt. 25, stół do jadalni szt. 6, taboret szt. 3, krzesło do jadalni szt. 23, pralka automatyczna szt. 1, żelazko szt. 1, deska do prasowania szt. 1, suszarka stojąca do ubrań szt. 1, kozetka lekarska szt. 1, taboret medyczny na kółkach szt. 1, krzesło pod prysznic (taboret) szt.1, termometr bezdotykowy szt. 1, apteczka pierwszej pomocy szt. 1 umywalka z szafka zestawem do montażu szt. 2, fotel obrotowy szt. 2, suszarka do włosów szt. 1, ciśnieniomierz szt. 1, inhalator szt. 1, szafa medyczna szt. 1, parawan medyczny szt. 1, szafa kartotekowa szt. 1, waga łazienkowa szt. 1, kuchnia gazowa z piekarnikiem szt. 1,butla gazowa do kuchenki z reduktorem i wężem szt. 1, kuchenka mikrofalowa szt. 1, czajnik elektryczny szt. 3, kosz na śmieci szt. 17szczotka do wc. Szt. 3, szczotka do zamiatania na kiju szt. 2, zestaw wiadro z mopem komp. 1, telewizor szt.1, odtwarzacz DVD szt. 1, komplet kabli do podłączenia sprzętu DVD szt. 2, wieża audio szt. 1, listwa antyprzepięciowa szt. 3, laptop szt. 1, kanapa narożna szt. 2, stół okrągły szt. 3, ława szt. 2, fotel do sali spotkań szt. 15, fotele z poręczami/ podłokietnikami szt. 5, szafa na sprzęt RTV szt. 1, szafka biblioteczna szt. 2, drukarka ze skanerem szt. 1 płyty muzyczne szt.10, płyty z filami szt.10, lustro łazienkowe szt.4, zegar ścienny szt. 2, lodówka szt. 1, okap kuchenny z filtrem węglowym szt1, zestaw garnków kpl. 1, dzbanek do filtrowania wody- kpl.2, naczynia obiadowe kpl.3, sztućce komp. 3, termos szt. 4, podkładki pod naczynia szt. 20, taca szt. 3, koc szt. 15, fotel bujany szt. 1, fotel szt.2, suszarka do rąk szt. 3, dozownik na mydło szt. 5, pojemnik na papier toaletowy szt. 3,1, szafki ubraniowe szt. 18, zestaw mebli kuchenny blatem kpl. 1, wieszak stojacy szt. 4, biurko z szafką szt. 1, biurko szt. 1 zmywarka do naczyń szt. 1 Opis przedmiotu zamówienia zgodnie z CPV 39.10.00.00-3 Meble 39.70.00.00-9 Sprzęt gospodarstwa domowego 33.19.61.00-1- Sprzęt dla osób starszych 3. Wymagania stawiane wykonawcy: 1) Dostarczone materiały muszą być fabrycznie nowe, z bieżącej produkcji, wolne od wad. 2) Do każdej partii dostarczonych produktów należy załączyć deklaracje zgodności wraz z certyfikatem fabrycznej kontroli jakości. Każda dostawa będzie szczegółowo uzgadniana szczegółowo pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. 3) Po każdej dostawie zostanie spisany protokół odbioru. 4) Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi wykonawca. 5) Wady towaru powstałe z winy wykonawcy, których zamawiający nie mógł stwierdzić przy odbiorze, zostaną usunięte przez wykonawcę poprzez wymianę towaru na nowy w terminie 7 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego. 6) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu dostarczonego asortymentu niespełniającego wymogów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego. 7) Wymagana jest należytą staranność przy realizacji zobowiązań umownych. 8) Wyposażenie określone w załączniku nr S1B do SIWZ stanowi wyposażenie przykładowe, które spełnia pod względem funkcjonalnym gabarytowym i kolorystycznym oczekiwania Zamawiającego. 9) Zamawiający oczekuje trwałych, estetycznie wykonanych mebli oraz pozostałego wyposażenia o wysokich walorach użytkowych. 10) Meble oraz pozostałe wyposażenie budynku musi być zgodne z wymaganiami bezpieczeństwa, wytrzymałości i trwałości, winny spełniać wymogi obowiązujących przepisów prawa. Spełnienie powyższych wymagań musi być potwierdzone stosownymi dokumentami (atestami, certyfikatami, oświadczeniami oraz innymi dokumentami potwierdzającymi, że wyposażenie budynku może być zastosowane i wykorzystywane w pomieszczeniach przeznaczonych na czasowy i stały pobyt ludzi. 11) Dostarczone meble i wyposażenie zostanie rozmieszczone i zamontowane w budynku w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, 12) Meble oraz pozostałe wyposażenie po ustawieniu musi być stabilne i gotowe do użytkowania, a wszelkie elementy służące do bezpiecznego przetransportowania uprzątnięte.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45530000-7
Dodatkowe kody CPV:
45111300-1,
45262500-6,
45421000-4,
45421000-8,
45450000-6,
45310000-3,
45332200-5,
45332300-6,
39100000-3,
39700000-9,
33196100-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
| CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: a) Część I -Zadanie 1- Adaptacja budynku na potrzeby Dziennego Domu "Senior- Wigor". |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT654821.86 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 603134.61 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
| CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: b) Część II- Zadanie 2 - Dostawa wyposażenia na potrzeby Dziennego Domu "Senior- Wigor" |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT67582.83 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 111581.06 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI ŁAGÓW
więcej: przetargi ŁAGÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





