eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Śląska › Dostawa, instalacja, konfiguracja i montaż sprzętu komputerowego i multimedialnego wraz z oprogramowaniem dla projektówNauczyciel - mistrz z kwalifikacjami realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działania 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty oraz Zdaj maturę idź na studia realizowanego w ramach, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-11-17

Ruda Śląska: Dostawa, instalacja, konfiguracja i montaż sprzętu komputerowego i multimedialnego wraz z oprogramowaniem dla projektów: Nauczyciel - mistrz z kwalifikacjami realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działania 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty oraz Zdaj maturę idź na studia realizowanego w ramach, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 372190 - 2010; data zamieszczenia: 17.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 343130 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 7 Specjalnych, ul. Bujoczka 2, 41-700 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 32 243 12 24, faks 32 244 00 11.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, instalacja, konfiguracja i montaż sprzętu komputerowego i multimedialnego wraz z oprogramowaniem dla projektów: Nauczyciel - mistrz z kwalifikacjami realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działania 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty oraz Zdaj maturę idź na studia realizowanego w ramach, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa i montaż z konfiguracją sprzętu komputerowego oraz multimedialnego dla projektów: Nauczyciel - mistrz z kwalifikacjami- realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działania 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty oraz Zdaj maturę idź na studia realizowanego w ramach, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego tj.: A.komputerów stacjonarnych typu All-in-one- 6 sztuk, B.urządzeń wielofunkcyjnych - 4 sztuki C.tablic interaktywnych - 7 sztuk, D.projektor multimedialny - 3 sztuki E.wizualizer - 1 sztuka F.programy komputerowe - 5 sztuk G.tusz do urządzeń wielofunkcyjnych/drukarek - 16 sztuk 3.Szczegółowe zestawienie asortymentowo - ilościowe przedmiotu zamówienia określa formularz ofertowy - Załącznik nr 8 do SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest do podania w formularzu nazwy handlowej - producenta oraz oznaczenia (nazwa, numer itp.) oferowanego towaru. 5.Oferowany sprzęt musi spełniać wszystkie parametry określone w niniejszym SIWZ oraz być fabrycznie nowy i wolny od wad. Sprzęt nie może nosić śladów używania i uszkodzenia. Produkt uznany za wadliwy Wykonawca niezwłocznie wymieni na wolny od wad. 6.Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań wynikających z umowy. 7.Montaż i konfiguracja elementów z grupy C to jest tablic interaktywnych będzie miała miejsce w następujących palcówkach: a.Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1, Ruda Śląska 41-709, ul. Gen. J. Hallera 6; b.Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2, Ruda Śląska 41-711, ul. Gliniana 2; c.Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 im. K. Goduli, Ruda Śląska 41-706, ul. Kłodnicka 91; d.Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 4 im. P. Latoski, Ruda Śląska 41-709, ul. Tołstoja 13; e.Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 5 im. J. Markowej, Ruda Śląska 41-709, Planty Kowalskiego 3; f.Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 6 im. M. Kopernika, Ruda Śląska 41-710, ul. Kałusa 3; g.Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 7 Specjalnych, Ruda Śląska 41-700, ul. Bujoczka 2 8.Pozostałe elementy zamówienia z grupy A, B, D, E, F, G Wykonawca winien dostarczyć do siedziby Zamawiającego, adres tj. do Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 7 Specjalnych, Ruda Śląska 41-700, ul. Bujoczka 2 9.W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi także transport zamawianego sprzętu wraz z wniesieniem do miejsc wskazanych przez Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy oraz przekazanie związanych z przedmiotem zamówienia dokumentów tj. instrukcji obsługi, kart gwarancyjnych itp. wypełnionych i podpisanych przez Wykonawcę lub producenta sprzętu, a także montaż sprzętu w szkołach wymienionych w rozdziale XII pkt. 7 a-g oraz 8 wraz z jego instruktażem. 10.W przypadku tablic interaktywnych Zamawiający wymaga przeprowadzenia szkolenia dla nauczycieli dotyczącego obsługi tablicy interaktywnej. 11.Odbiór sprzętu będzie potwierdzony Protokołem odbioru. 12.Elementy z grupy A tj. komputery oraz z grupy F tj. programy komputerowe, stanowią uzupełnienie istniejącej struktury sprzętowej oraz programowej Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 7 Specjalnych. Zamawiający w tej sytuacji w opisie przedmiotu zamówienia musi użyć nazw własnych systemu operacyjnego jakiego wymaga oraz programów komputerowych ponieważ dostarczenie innych nie zagwarantuje mu kompatybilności programowej i właściwej konfiguracji nowego sprzętu z istniejącą infrastrukturą. Wszystkie istniejące komputery w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 7 Specjalnych, działają na systemie operacyjnym: Windows XP Profesional, XP Home lub Wista 7 i wyposażone są w aplikacje Ms Office. Biblioteka szkolna pracuje na programie Mol Optivum, a zakup programu w ramach niniejszego zamówienia jest rozszerzeniem istniejącego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających programy równoważne tzn. nie gorsze niż te którymi obecnie dysponuje. Programy równoważne muszą zawierać w swoim składzie te same funkcje oraz posiadać te same zakresy pracy oraz być kompatybilne z istniejącą strukturą programową w szkole. W przypadku zaoferowania programów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie nazwę artykułu, producenta oraz jego właściwości. 13.Dopuszcza się złożenie oferty na sprzęt o lepszych parametrach niż opisane przez Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.21.30 - Kolorowe drukarki atramentowe 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 38.65.34.00 - Ekrany projekcyjne 38.65.21.00 - Projektory 51.61.00.00 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: realizacja w ramach projektu Nauczyciel - mistrz z kwalifikacjami realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu IX, Działania 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty oraz Zdaj maturę idź na studia realizowanego w ramach, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Aktin Sp. z o.o., ul. Grota - Roweckiego 38, 41-214 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 77718,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 88343,60

  • Oferta z najniższą ceną: 88343,60 / Oferta z najwyższą ceną: 88343,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.