Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-07-18
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Jaworzno: ulica Śląska - budowa drogi Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Miejski, do kontaktów: Mariusz Rosiak, ul. Grunwaldzka 33, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6181500, fax 032 6181501, e-mail: zamowienia@um.jaworzno.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.jaworzno.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ulica Śląska - budowa drogi. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Jaworzno. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych zadania inwestycyjnego pn: ulica Śląska - budowa drogi. Zakres robót obejmuje budowę nawierzchni dla trzech odcinków drogi o łącznej długości 390,34 m w tym, 289,84 m z kostki betonowej z wyłączeniem zatoki postojowej 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres robót obejmuje budowę nawierzchni dla 3 odcinków drogi o łącznej długości 390,34 m w tym 289,84 m kostki betonowej; z wyłączeniem zatoki postojowej 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 3
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysiące złotych). Wadium w formie pieniężnej - przelew lub wpłata na rachunek Zamawiającego w Banku PeKaO S.A. o/Jaworzno Nr 71124013561111000023213843 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia; 2)posiadają niezbędną wiedzę oraz dysponują potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wymagany potencjał kadrowy to osoba odpowiedzialna za prowadzenie robót, z którą bezpośrednio kontaktować się będzie zamawiający i inspektor nadzoru posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanym bez ograniczeń w specjalności drogowej. Osoba ta powinna wykazać przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; 3)posiadają doświadczenie zawodowe z należycie wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówień, z których każde obejmuje swym zakresem co najmniej wykonanie robót budowlanych polegających na budowie 600 m² drogi o nawierzchni z kostki betonowej; 4)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na wartość nie mniejszą niż 200 000,00 zł; 5)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów, wymaganych postanowieniami SIWZ Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Aktualny (tzn. wystawiony lub potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 2)Aktualne zaświadczenia naczelnika właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (za aktualne uznaje się zaświadczenia wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 3)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Należy złożyć informację dla osób wymienionych we wskazanych przepisach - w zależności od formy prawnej wykonawcy. 4)Oświadczenie stwierdzające, że wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych 5)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6)Kserokopia dokumentów stwierdzających przygotowanie zawodowe do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej wraz z aktualnym zaświadczeniem o członkostwie w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa dla osoby odpowiedzialnej za prowadzenie robót. 7)Kopia polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu, potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejsza niż określono warunku udziału w postępowaniu. 8)Wykaz wykonanych robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawca winien wykazać, iż spełnia warunek udziału w postępowaniu. W przypadku wykonawców występujących wspólnie wymaga się złożenia dokumentów określonych w pkt. 1 - 5 dla wszystkich wykonawców składających ofertę. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1-4 , Wykonawca składa dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form,w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r., Nr 87, poz.605)
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jaworzno.pl. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Warunki i sposób płatności: Opłata dotyczy wyłącznie wersji papierowej SIWZ, która można pobrać w siedzibie zamawiającego: ul. Grunwaldzka 33, Biuro Zamówień Publicznych, pok. Nr 232 oraz 233 lub drogą pocztową po uprzednim złożeniu do Zamawiającego stosownego wniosku w formie pisemnej lub faxem. W/w kwotę należy wpłacić przed pobraniem materiałów w kasie UM lub przelewem na rachunek UM w Banku PEKAO S.A. I Oddział w Jaworznie nr 09124013561111001005986852. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2006 godzina 09:45. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 16.08.2006, godzina 10:00, Urząd Miejski w Jaworznie, ul Grunwladzka 33, sala 045.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 12.07.2006.
INNE PRZETARGI Z JAWORZNA
- Świadczenie w roku 2026 usług sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych, sanitariatów, korytarzy, pomieszczeń socjalnych (kuchni) i ciągów komunikacyjnych w 2 budynkach OKE w Jaworznie
- SUKCESYWNE DOSTAWY WRAZ Z TRANSPORTEM ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH W I I II KWARTALE 2026 ROKU
- Sukcesywne dostawy 24 tyś l. oleju opałowego do SP 20 oraz 10 tyś l. oleju opałowego do PM 4 w Jaworznie w I półroczu 2026 r,
- "SUKCESYWNE DOSTAWY WRAZ Z TRANSPORTEM ARYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH W OKRESIE OD STYCZNIA DO CZERWCA 2026"
więcej: przetargi w Jaworznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbudowa po powodzi na obszarze powiatu nyskiego - Przebudowa i rozbudowa infrastruktury drogowej w ulicach: Bohaterów Warszawy, Mariackiej, Partyzantów, Norwida w wyniku powodzi w Nysie
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3951W w Sokołowie Podlaskim - ul. Lipowa.
- PRZEBUDOWA ULIC W REJONIE OSIEDLA WYZWOLENIA 1,2,3,4,5 I 6 OD STRONY POŁUDNIOWEJ WRAZ Z CHODNIKIEM I INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ
- Rozdział kanalizacji ogólnospławnej na sieć kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z przebudową sieci wodociągowej i modernizacją nawierzchni - ulica Zielona w Koźminie Wielkopolskim
- Roboty budowlane związane z inwestycją: Budowa dróg dla pieszych i rowerów w ciągu dróg wojewódzkich Podlasia - "Rozbudowa DW Nr 684 w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów w m. Biała".
- Przebudowa i remont nawierzchni drogi powiatowej Nr 2970S ul. Wiejska w Pisarzowicach
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





