eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleOBSŁUGA PUNKTU ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG KRAJOWYCH W GDDKIA O/OPOLE REJON W OPOLU

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-11-17

Opole: OBSŁUGA PUNKTU ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG KRAJOWYCH W GDDKIA O/OPOLE REJON W OPOLU
Numer ogłoszenia: 372138 - 2010; data zamieszczenia: 17.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 348610 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu, ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, faks 077 4544468.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OBSŁUGA PUNKTU ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG KRAJOWYCH W GDDKIA O/OPOLE REJON W OPOLU.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Prowadzenie (obsługa) Punktu Zimowego Utrzymania dróg krajowych: - dysponowaniem, koordynacja i nadzór nad wykonaniem przez Wykonawców usług zimowego utrzymania dróg przez sprzęt podstawiony na Obwodzie Drogowym w Strzelcach Opolskich ul. 1 Maja 57 w dni wolne od pracy, niedziele i święta, w tym terenowa i poprzez system monitoringu, - kontrola staniu zimowego utrzymania dróg - stanu nawierzchni jezdni, poboczy, chodników, ścieżek rowerowych, ustawionych zasłon przeciwśnieżnych, warunków przejazdu itp. - obsługa informacyjna punktu, w tym odbieranie i przekazywanie meldunków oraz informacji. Wykonywanie usług odbywać się będzie w godzinach od 6:00 rano dnia wolnego od pracy do godz. 6:00 rano następnego dnia roboczego po dniu wolnym od pracy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.90.00.00 - 93.90.00.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BADERA Firma Produkcyjno-Handlowo-Usługowa, Dalachów 354, 46-325 Rudniki, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 39528,00

  • Oferta z najniższą ceną: 39528,00 / Oferta z najwyższą ceną: 47433,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.