To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-22
Ogłoszenie nr 372061 - 2016 z dnia 2016-12-22 r.
Stara Kiszewa: Zakup, dostawa i instalacja sprzętu sieciowego, komputerowego, multimedialnego i wyposażenia pracowni przedmiotowych oraz zakup i wdrożenie platformy elearningowej dla szkół biorących udział w projekcie pn.: "Nowoczesna edukacja szansą na lepszy start" realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuRegionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 361905-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stara Kiszewa, krajowy numer identyfikacyjny
54714100000, ul.
ul. Ogrodowa
1,
83430
Stara Kiszewa, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
058 6876020, 6876024, faks
, e-mail
urzadgminy@starakiszewa@pl
Adres strony internetowej (URL): www.starakiszewa.bip.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup, dostawa i instalacja sprzętu sieciowego, komputerowego, multimedialnego i wyposażenia pracowni przedmiotowych oraz zakup i wdrożenie platformy elearningowej dla szkół biorących udział w projekcie pn.: "Nowoczesna edukacja szansą na lepszy start" realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RG-ZP. 272.7.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:budowa/rozbudowa (w wymaganym zakresie), w szkołach biorących udział w projekcie, systemu okablowania strukturalnego LAN wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą (szafy RACK, patchpanele, listwy zasilające, oraz pozostałe niezbędne elementy), w celu podłączenia nowych punktów dostępowych sieci WiFi w miejscach prowadzenia zajęć; dostawa urządzeń aktywnych sieci (zapór ogniowych Firewall i przełączników sieciowych), ich montaż i konfiguracja w dedykowanych szafach RACK, w pomieszczeniach ustalonych z Zamawiającym, w tym wykonanie, jeżeli niezbędne, nowych lokalnych punktów dostępowych (LPD) sieci LAN oraz punktów zasilających dla nowych urządzeń aktywnych; dostawa i wdrożenie punktów dostępowych sieci bezprzewodowej WiFi w miejscach i ilościach ustalonych z Zamawiającym, w celu zapewnienia dostępu do Internetu w miejscach prowadzenia zajęć; dostawa, uruchomienie i skonfigurowanie platformy edukacyjnej z zasobami dydaktycznymi dla wszystkich jednostek edukacyjnych, zgodnie z wymaganiami podanymi w dokumentacji i przeprowadzenie szkoleń dla pedagogów wskazanych przez Zamawiającego; dostawę i uruchomienie pracowni komputerowojęzykowych we wszystkich szkołach, łącznie 32 zestawy komputerowe składające się z komputera laptop, słuchawek, systemu operacyjnego, pakietu biurowego i oprogramowania antywirusowego oraz podłączenie komputerów do sieci we wskazanych pomieszczeniach; dostawę wyposażenia pracowni biologicznochemicznofizycznej oraz przyrodniczej (3 komplety), z interfejsami nauczyciela i ucznia, z oprogramowaniem szkolnym, zgodnie z ukompletowaniem i wymaganiami przedstawionymi w dokumentacji, niezbędną konfiguracją urządzeń wchodzących w skład wyposażenia pracowni i przeprowadzenie szkoleń użytkownika dla osób wskazanych przez Zamawiającego; dostawę z uruchomieniem 10 zestawów komputer 2w1 składających się z komputera klasy tablet z dodatkową klawiaturą, wyposażonych w system operacyjny i oprogramowanie antywirusowe; dostawę urządzenia wielofunkcyjnego do ZKiW w Starych Polaszkach; dostawę wraz z montażem 2 zestawów interaktywnych w ZKiW Stare Polaszki i SP Góra, składających się z tablicy interaktywnej, projektora cyfrowego, dedykowanego uchwytu do mocowania projektora oraz niezbędnego okablowania systemowego i audiowideo AV; przygotowanie protokołów odbioru prac dla wszystkich elementów dostaw i usług; przeprowadzenie testów funkcjonalnych; instruktaż wskazanych pracowników szkół objętych zadaniem w zakresie zrealizowanych dostaw urządzeń, oprogramowania i usług;
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
30213100-6
Dodatkowe kody CPV:
48000000-8,
30236000-2,
32322000-6,
80420000-4,
32400000-7,
32410000-0,
39162100-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT313000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 384990 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego
na podstawie art. art. 39
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Oferta oceniona została jako najkorzystniejsza, spełniająca wymogi określone w SIWZ. Podstawą prawną dokonanego
wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny
INNE PRZETARGI STARA KISZEWA
więcej: przetargi STARA KISZEWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.