To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-21
Ogłoszenie nr 371931 - 2016 z dnia 2016-12-21 r.
Latowicz: Wyposażenie pracowni przedmiotowych w Gminie Latowicz(II przetarg nieograniczony)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu"Kompetencje na start", nr RPMA.10.01.01-14-3898/15 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej X "Edukacja dla rozwoju regionu" Działania 10.1 "Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży" Poddziałania 10.1.1 "Edukacja ogólna (w tym w szkołach zawodowych)" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 326147 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Latowicz, krajowy numer identyfikacyjny
71158273000000, ul.
ul. Rynek
6,
05334
Latowicz, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
025 7521080 w. 15, faks
025 7521080 w. 29, e-mail
uglatowicz@interia.pl
Adres strony internetowej (URL): http://latowicz.samorzady.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyposażenie pracowni przedmiotowych w Gminie Latowicz(II przetarg nieograniczony)
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IPPR.271.9.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie obejmuje: a)dostawę, wraz z transportem, wyposażenia oraz sprzętu do pracowni przedmiotowych szkół podstawowych i gimnazjalnych znajdujących się na terenie Gminy Latowicz, powiat miński tj. Szkoła Podstawowa w Dębem Małym, Zespół Szkół w Latowiczu i Zespół Szkół w Wielgolesie; b)jeżeli jest to uzasadnione rodzajem przedmiotu zamówienia, zakres zamówienia obejmuje także montaż i uruchomienie przedmiotu zamówienia; c)zamówienie musi być podzielone na osobne paczki dla każdej pracowni w danej szkole - szczegółowe informacje w tym zakresie Zamawiający przekaże Wykonawcy po zawarciu umowy. 2.Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj i ilość wyposażenia i sprzętu został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ- Szczegółowa specyfikacja oraz w specyfikacji technicznej zamawianego sprzętu i wyposażenia stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ . Wymienione w Szczegółowej Specyfikacji Zamówienia wyposażenie oraz sprzęt powinny być fabrycznie nowe, nieużywane, posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz muszą posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE). 3.Koszt dostawy należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze/rachunku. 4.Zakres dostawy przewidzianej do realizacji w ramach projektu z podziałem na poszczególne placówki, biorące udział w projekcie obejmuje: a)dostawa wyposażenia do pracowni przyrodniczej i matematycznej w Szkole Podstawowej w Dębem Małym, Dębe Małe 68, 05-334 Dębe Małe; b)dostawa wyposażenia do pracowni przyrodniczej, biologicznej, chemicznej, fizycznej, geograficznej i matematycznej Zespołu Szkół w Latowiczu, ul. Rynek 24, 05-334 Latowicz; c)dostawa wyposażenia do pracowni przyrodniczej, biologicznej, chemicznej, fizycznej, geograficznej i matematycznej Zespołu Szkół w Wielgolesie, ul. Szkolna 11, 05-334 Wielgolas. d)miejscem dostaw są pracownie wymienione powyżej. 5.Wszystkie dostarczone produkty winny być zgodne z koncepcją uniwersalnego projektowania opartego na ośmiu regułach: 1. Użyteczność dla osób o różnej sprawności 2. Elastyczność w użytkowaniu 3. Proste i intuicyjne użytkowanie 4. Czytelna informacja 5. Tolerancja na błędy 6. Wygodne użytkowanie bez wysiłku 7. Wielkość i przestrzeń odpowiednie dla dostępu i użytkowania 8. Percepcja równości Podział przedmiotu zamówienia na zadania (części zamówienia): 1. Zadanie 1: Globusy, mapy (zgodnie z tabelą nr 2 w zał. nr 1) 2. Zadanie 2: Odczynniki chemiczne (zgodnie z tabelą nr 4 w zał. nr 1) 3. Zadanie 3: Przewodniki, atlasy (zgodnie z tabelą nr 8 w zał. nr 1) 4. Zadanie 4: Sprzęt laboratoryjny (zgodnie z tabelą nr 11 w zał. nr 1) Okres gwarancji dostawcy: 12 miesięcy
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
39162100-6
Dodatkowe kody CPV:
39162000-5,
39162110-9,
38000000-5,
39162100-6,
33696300-8,
39180000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Globusy, mapy |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2643.02 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 4200 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Odczynniki chemiczne |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1620.43 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2600 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Przewodniki, atlasy |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT808.94 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1300 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Sprzęt laboratoryjny |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT14593.46 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 25174,20 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI LATOWICZ
więcej: przetargi LATOWICZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.