Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-23
Warszawa: ZAKUP SYSTEMU DO SELEKTYWNEGO SCHŁADZANIA NOWORODKÓW 
WRAZ Z MONITOROWANIEM FUNKCJI MÓZGU
Numer ogłoszenia: 371908 - 2009; data zamieszczenia: 23.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Kliniczny im. Ks. Anny Mazowieckiej , ul. Karowa 2, 00-315 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5966160, faks 022 5966474, 8279354.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalkarowa.pl
 
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP SYSTEMU DO SELEKTYWNEGO SCHŁADZANIA NOWORODKÓW WRAZ Z MONITOROWANIEM FUNKCJI MÓZGU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup systemu do selektywnego schładzania noworodków wraz z monitorowaniem funkcji mózgu tj.: 1. przenośny elektroencefalogram o zintegrowanej amplitudzie aEEG monitorujący funkcje mózgu noworodka, 2. urządzenie chłodzące obszar głowy noworodka Zestawienie wymaganych parametrów technicznych zostały określone w załączniku nr 1a - opis przedmiotu zamówienia. Wykonawca może zaoferować wyłącznie wyroby medyczne, które zostały dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r.o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004r, Nr 93, poz. 896 z późn. zm.). Do obowiązków Wykonawcy w zakresie przedmiotu umowy należy ponadto: a. dostawa i oddanie do eksploatacji przedmiotu umowy, b. instalacja/montaż oraz przeprowadzenie instruktażu wstępnego i przeszkolenie pracowników wskazanych przez Zamawiającego w zakresie prawidłowej eksploatacji urządzeń, c. usługa gwarancyjno - serwisowa przedmiotu umowy przez czas trwania gwarancji. Warunki gwarancji - parametry oceniane zostały określone w załączniku nr 2 - Serwis gwarancyjny Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia 1. Zamawiający wymaga, aby dostarczony przez Wykonawcę w ramach przedmiotu zamówienia sprzęt posiadał termin gwarancji min 12 miesięcy. 2. W przypadku zaproponowania krótszego okresu gwarancji, oferta jako niespełniająca wymagań Zamawiającego zostanie odrzucona..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Pzp. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (spółka cywilna, konsorcjum). W takim przypadku, Wykonawcy powinni w sposób niebudzący wątpliwości określić: a) zasady reprezentacji (ustanowienie pełnomocnika) do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, b) przedsiębiorców odpowiedzialnych za złożoną ofertę i wykonanie zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił..
 - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]. Uwaga! W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców, b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]. Uwaga! W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców, c) oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych. Uwaga! W przypadku składania oferty wspólnej jedno oświadczenie składa podmiot reprezentujący Wykonawcę lub podpisują wszyscy wspólnie ubiegający się o zamówienie, d) oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych. Uwaga! W przypadku składania oferty wspólnej jedno oświadczenie składa podmiot reprezentujący Wykonawcę lub podpisują wszyscy wspólnie ubiegający się o zamówienie, Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów wymienionych w pkt. a), b), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Terminy wystawienia w/w dokumentów zgodnie z § 2.2 Rozporządzenia Prezesa RM z dnia 19 maja 2006 r..
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
 - 2 - Serwis gwarancyjny - 10
 
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalkarowa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Kliniczny im. Ks. Anny Mazowieckiej - Dział Zamówień Publicznych
ul. Karowa 2; 00-315 Warszawa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Szpital Kliniczny im. Ks. Anny Mazowieckiej - Dział Zamówień Publicznych ul. Karowa 2; 00-315 Warszawa.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Najem 3 używanych samochodów osobowych klasy D oraz 1 używanego samochodu osobowego klasy C
 - Usługi polegające na nadzorze i aktualizacji wraz z dostosowaniem w posiadanym przez Zamawiającego systemem telemedycznym i zintegrowanym systemem gromadzenia i przetwarzania danych medycznych.
 - Remont drewnianej posadzki foyer Teatru Dramatycznego w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
 - Wykonywanie diagnostyki drogowych obiektów inżynierskich, ekranów i bramownic w zakresie opinii technicznych, ekspertyz, analiz oraz badań podstawowych i specjalistycznych dotyczących oceny stanu(...)
 - Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach Stołecznego Zarządu Rozbudowy Miasta.
 - Usługi serwisu i wsparcia dla urządzeń HSM Thales LUNA S700 oraz oprogramowania
 
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Uzupełnienie zasobów niezbędnych do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej, poprzez zakup sprzętu i wyposażenia z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.
 - Zakup ambulansu/karetki pogotowia na potrzeby ochrony ludności
 - Zakup ambulansu typu C dla Zespołu Ratownictwa Medycznego wraz z dodatkowym wyposażeniem
 - Dzierżawa stacji uzdatniania wody.
 - Dostawa urządzeń medycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
 - Dostawa Systemu do cyfrowego PCR (dPCR) wraz z zestawem startowym oraz akcesoriami dla Kliniki Hematologii, Terapii Komórkowych i Chorób Wewnętrznych.
 
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





