Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-07
Pabianice: Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Pabianicach ul. Wiejska 55-61 w okresie od 01.04.2011r do 31.12.2011r
Numer ogłoszenia: 37186 - 2011; data zamieszczenia: 07.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Pabianicach , ul. Wiejska 55/61, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 2137551, faks 042 2137640.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pabianice-dps.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: pomoc społeczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Pabianicach ul. Wiejska 55-61 w okresie od 01.04.2011r do 31.12.2011r.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Barszcz czerwony koncentrat 200g 45 szt 2. Chrzan z kwaskiem cytrynowym 300g 60 szt 3. Ćwikła z kwaskiem cytrynowym 350g 50 szt 4. Dżem wiśniowy 280g 950 szt 5. Dżem b/c 195g 1000 szt 6. Fasola Jaś paczkowana 500g 60 kg 7. Fasola konserwowa 460g 190 szt 8. Groszek konserwowy 400g 600 szt 9 Groch suchy łupany paczkowany 400g 67 kg 10. Koncentrat pomidorowy 30% 950g 190 szt 11. Koncentrat pomidorowy 30% 200g 150 szt 12. Kompot wiśniowy 900g 1500 szt 13. Ogórki konserwowe 900g 750 szt 14. Kukurydza konserwowa 400g 130 szt 15. Przecier szczawiowy 320g 190 szt 16. Sok malinowy Paola lub równoważny 570g 320 szt 17. Cukier paczkowany 1kg 3400 kg 18. Cukier puder 400g 80 szt 19. Cukier waniliowy 32g 180 szt 20. Sól paczkowana 1kg 640 kg 21. Makaron paczkowany 500g 1150 kg 22. Herbata Assam 100g 130 kg 23. Kawa typu Inka lub równoważna 150g 120 szt 24. Kakao typu Wedel lub równoważne 100g 150 szt 25. Liść laurowy 15g 110 szt 26. Majeranek 20g 130 szt 27. Pieprz naturalny 20g 380 szt 28. Żelatyna typu Winiary lub równoważna 50g 90 szt 29. Cynamon 20g 120 szt 30. Przyprawa typu Warzywko 75g 300 szt 31. Proszek do pieczenia 30g 280 szt 32. Papryka konserwowa 670g 380 szt 33. Zupa pieczarkowa w proszku 1200 szt 34. Zupa grochowa w proszku 110 szt 35. Aromat 10g 270 szt 36. Budyń śmietankowy 4500 szt 37. Kisiel wiśniowy 4500 szt 38. Słodzik 100 tabletek 340 szt 39. Rosołki typu knorr lub równoważne 60g 330 szt 40. Ocet 500g 75 szt 41. Przyprawa w płynie 1l 60 szt 42. Musztarda delikatesowa 190g 450 szt 43. Kwasek cytrynowy 30g 350 szt 44. Majonez typu Motyl lub równoważny 265g 370 szt 45. Ziele angielskie 15 90 szt 46. Mięta expresowa 80 szt 47. Papryka słodka w proszku 20g 40 szt 48. Miód 25g 6000 szt 49. Keczup łagodny 380g 200 szt 50. Ryż paczkowany 1kg 750 kg 51. Mąka ziemniaczana paczkowana 1kg 150 kg 52. Mąka poznańska paczkowana 1kg 2500 kg 53. Kasza gryczana 500g 380 kg 54. Kasza manna paczkowana 1kg 350 kg 55. Kaszka typu Ovita lub równoważna 40 szt 56. Kasza jęczmienna paczkowana 1kg 380 kg 57. Płatki owsiane 500g 80 kg 58. Olej uniwersalny 1l 380 szt 59. Olej uniwersalny 0,50l 45 szt 60. Margaryna zwykła 250g 600 kg 61. Kleik ryżowy 30 szt 62. Suchary 20 szt.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 15.85.00.00 - Produkty z ciasta makaronowego 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potwierdzeniem spełnienia tego warunku będzie podpisanie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji i załączenie go do oferty.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potwierdzeniem spełnienia tego warunku będzie podpisanie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji, który winny być załączone do oferty.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potwierdzeniem spełnienia tego warunku będzie wypełnienie i podpisanie załącznika nr 2 do specyfikacji, który winny być załączony do oferty.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potwierdzeniem spełnienia tego warunku będzie wypełnienie i podpisanie załącznika nr 2 do specyfikacji, który winny być załączony do oferty.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potwierdzeniem spełnienia tego warunku będzie wypełnienie i podpisanie załącznika nr 2 do specyfikacji, który winny być załączony do oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pabianice-dps.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Pabianicachh 95-200 Pabianice ul. Wiejska 55-61.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2011 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Pabianicachh 95-200 Pabianice ul. Wiejska 55-61.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Zakup samochodu osobowego - elektrycznego dla Starostwa Powiatowego w Pabianicach
- Zorganizowanie wyjazdu (przejazd, zakwaterowanie i wyżywienie) w ramach 7 dniowego wyjazdu na terenie Polski dla 25 +/- 5 (w tym 3 osoby kadry) na potrzeby realizacji projektu: "Aktywna Przemiana"
- Modernizacja infrastruktury dla rowerzystów i pieszych na terenie Miasta Pabianic - II części
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad inwestycją pn. Utworzenie pracowni rezonansu w Pabianickim Centrum Medycznym Sp. z o.o.
- Zakup, dostawa oraz montaż wyposażenia i urządzeń gastronomicznych niezbędnych do zapewnienia funkcjonowania kuchni zlokalizowanej w Dziale Żywienia Pabianickiego Centrum Medycznego Sp. z o. o.
- Wywóz odpadów wytworzonych w związku z działalnością zamawiającego z terenów administrowanych przez zamawiającego - 2026 rok
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Integracyjnego nr 32 Tęczowa Dolina w Słupsku
- "Dostawa produktów żywnościowych dla Przedszkola Miejskiego nr 5 "Wesoła Piąteczka" w Słupsku"
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w roku 2026
- Dostawa artykułów żywnościowych do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Tarnowie w 2026 roku
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA PUBLICZNEGO IM. ŚW. JANA PAWŁA II W SIECHNICACH
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Publicznej Szkoły Podstawowej w Warlubiu w 2026 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





