Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-13
Rumia: Budowa ulicy Lipowej w Rumi - etap II.
Numer ogłoszenia: 37183 - 2009; data zamieszczenia: 13.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Rumia , ul. Sobieskiego 7/204, 84-230 Rumia, woj. pomorskie, tel. 058 6719410, faks 058 6796517.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.rumia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulicy Lipowej w Rumi - etap II..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1) budowa nawierzchni drogowej, 2) budowa kanalizacji deszczowej, 3) przebudowa linii napowietrzno-kablowych nn 0,4 kV, ulicy Lipowej na odcinku od ul. Mostowej do Placu Kaszubskiego w Rumi. - Zakres prac obejmuje wykonanie następujących robót: 1) roboty rozbiórkowe: a) rozbiórka nawierzchni z płyt bet gr. 15 cm - 75,00 m2, b) rozbiórka krawężników betonowych - 70,00 mb; 2) roboty nawierzchniowe: a) budowa nawierzchni z kostki kamiennej rzędowej 16 cm - 310,00 m2, b) budowa nawierzchni chodnika z koski kamiennej gr. 8 cm - 70,00 m2, c) budowa nawierzchni z kostki bet gr. 8 cm - 4 524,00 m2; 3) oznakowanie pionowe: a) montaż słupków - 4 szt., b) tablice do znaków drogowych - 6 szt.; 4) umocnienie skarpy humusem - 400,00 m2; 5) prace sanitarne: a) regulacja studzienek kanalizacyjnych - 16 szt., b) regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych - 30 szt. 6) budowa kanalizacji deszczowej: a) budowa kolektora z rur PVC o 400 mm - 216,100 mb, b) budowa kanału z rur PVC o 315 mm - 245,80 mb, c) budowa kanału z rur PVC o 250 mm - 50,20 mb, d) budowa przykanalików z rur PVC o 200 mm - 133,30 mb, e) budowa studni wpustowych o 500 mm z kratą ryglowaną i koszem - 48 szt., f) budowa studni rewizyjnych o 1200 - 24 szt.; 7) przebudowa linii elektroenergetycznych NN;.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 50000 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; 5) udzielą gwarancji na przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy; 6) wyrażają zgodę na wszystkie warunki określone w SIWZ oraz projekcie umowy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów, według formuły spełnia - niespełna..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp składa następujące dokumenty: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp oraz oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 pzp.; 2) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik; 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem składania ofert. 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Warunki wymienione w części A pkt 1, 3, 4, 5 i 6 mają zastosowanie do wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, natomiast wymagania wymienione w części A pkt 2 wykonawcy spełniają łącznie. B. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, kontraktów o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj. budowie dwóch nawierzchni drogowych z kostki betonowej o pow. co najmniej 4000 m2 i wartości nie mniejszej niż 1.500.000,00 zł brutto każdy, oraz dwóch kontraktów polegających na wykonaniu sieci kanalizacji deszczowej o długości co najmniej 500 mb i wartości każdego z nich nie mniejszej niż 500.000 zł, z podaniem daty i miejsca ich wykonania (kontrakty mogą być łączne) 2) wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (z załączeniem uprawnień budowlanych dla kierownictwa robót w branży drogowej, sanitarnej i elektrycznej oraz zaświadczeń o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa); 3) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 2, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; Warunki wymienione w części B wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniają łącznie. C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: - dowód wpłaty wadium; - polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Suma gwarancyjna w zakresie prowadzonych robót (kontraktowa) oraz szkód rzeczowo-finansowych (deliktowa) nie może być niższa niż 1.000.000,00 zł. Warunki wymienione w części C wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełniają łącznie. D. Inne dokumenty lub oświadczenia: 1) wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 1; 2) szczegółowy kosztorys ofertowy - szczegółowa wycena poszczególnych robót wraz ze spisem i kosztami koniecznymi do ich wykonania materiałów, robocizny i sprzętu. E. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w tekście w części A, B, C i D..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rumia.eu (BIP - zamówienia publiczne - przetargi aktualne).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Rumia, 84-230 Rumia, ul. Sobieskiego 7, Pokój nr 213.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2009 godzina 12:30, miejsce: Urząd Miasta Rumia, 84-230 Rumia, ul. Sobieskiego 7, Pokój nr 204.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Czechowicza oraz budowa odcinka ul. Traugutta w miejscowości Pogórze, gmina Kosakowo
- "Modernizacja, rozbudowa i remont części istniejących budynków w kompleksie "Instytutu Fizyki PAN" w ramach inwestycji pn. "Remont i budowa Centrum Kompetencji Mikroelektroniki i Fotoniki II."
- SVA/4620-633/2025 Budowa kotłowni olejowej wraz z zewnętrzną instalacją odbiorczą c.o. i c.w.u. na terenie kompleksu wojskowego w Rzucewie
- Budowa wiaty autokarowej w Rykach w ramach zadania pn: "Budowa i modernizacja infrastruktury oraz zakup autobusów na potrzeby transportu publicznego Gminy Ryki" - etap III
- Wykonanie remontu oraz termomodernizacji budynków usytuowanych przy ul. F. Chopina 8 oraz przy ul. L.Waryńskiego 25 w Żyrardowie w ramach projektu pn."Domy pełne historii - etap II.
- Budowa drogi leśnej nr 123 na terenie Leśnictwa Mokra
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





