eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówUsługi prania



Ogłoszenie z dnia 2009-10-23

Rzeszów: Usługi prania
Numer ogłoszenia: 371786 - 2009; data zamieszczenia: 23.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Fryderyka Chopina , ul. Chopina 2, 35-055 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8666 096, faks 017 8666 097.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.rzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi prania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi: odbioru, transportu, prania, suszenia, prasowania, drobnych napraw (zszywanie, cerowanie, przyszywanie guzików, troczków), dezynfekcji chemiczno-termicznej, sortowania czystej bielizny pościelowej i odzieży roboczej wg komórek organizacyjnych szpitala oraz sterylizacji pieluch i bielizny noworodkowej. Szczegóły przedstawiają: - Opis przedmiotu zamówienia, - Formularz cenowy - Część nr 1, Załączniki, będące integralną częścią specyfikacji. Zakres zamówienia obejmuje świadczenie usług będących przedmiotem zamówienia przez okres 12 m-cy, w ilości: - bielizna szpitalna - 216 000 kg - pozycja nr 1; - odzież robocza - 15 600 kg - pozycja nr 2. Kat. CPC: 1 ; 27. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert : - alternatywnych, - równoważnych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.30.00.00 - Różne usługi 98.31.50.00 - Usługi prasowania 50.83.00.00 - Usługi w zakresie naprawy odzieży i wyrobów włókienniczych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Kwota wadium wynosi: 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; załączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, niżej opisane; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia i na tę okoliczność przedstawią w ofercie: A. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, tj. wykaz posiadanego wyposażenia pralni w urządzenia pralnicze, prasowalnice, maglownice, sterylizator, których wydajność na dobę zabezpieczy prawidłowe i terminowe wykonanie umowy. Załączyć do oferty wykaz wg wzoru przedstawionego w SIWZ. Zamawiający wymaga, by posiadane przez Wykonawcę narzędzia i urządzenia posiadały taką wydajność, która zabezpieczy wypranie bielizny szpitalnej i odzieży roboczej w ilości min. 800 kg na dobę. W przypadku złożenia przez Wykonawcę oświadczenia, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz będzie dysponować potencjałem technicznym, Wykonawca winien przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, w przypadku wskazania w ww. wykazie, narzędzi i urządzeń którymi będzie dysponował Wykonawca. B. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. usług odbioru, transportu, prania, suszenia, prasowania, drobnych napraw, dezynfekcji chemiczno-termicznej, sortowania czystej bielizny pościelowej i odzieży roboczej oraz sterylizacji pieluch i bielizny noworodkowej z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga wykonania co najmniej 2 usług o wartości po min. 820 000,00 zł brutto - wartość 1 usługi, spełniających wszystkie ww. wymagania i przedstawienia kserokopii dokumentów potwierdzających należyte wykonanie umowy w opisanym zakresie tj. referencji (lub innych dokumentów). Wzór Wykazu wykonanych usług do wypełnienia w załączeniu do SIWZ. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Zamawiający wymaga, by Wykonawca posiadał na swoim koncie kwotę w wysokości, co najmniej 69 000,00 zł lub zdolność kredytową do tej wysokości, potrzebną do zrealizowania usług przedmiotów zamówienia przez pierwszy miesiąc realizacji umowy. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp) i na tę okoliczność przedstawią niżej wymienione dokumenty. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach lub oświadczeniach. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 Ustawy Pzp (wzór w załączeniu do SIWZ jako Oświadczenie nr 1); 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Spółki cywilne przedstawiają zaświadczenie urzędu skarbowego dla wszystkich wspólników oraz zaświadczenie na całą spółkę cywilną z jej nazwą; 4.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U. nr 197, poz. 1661), nie dotyczy przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, w tym spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne. 6.Zdolność techniczna: Zamawiający wymaga przedstawienia: A. wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, tj. wykazu posiadanego wyposażenia pralni w urządzenia pralnicze, prasowalnice, maglownice, sterylizator, których wydajność na dobę zabezpieczy prawidłowe i terminowe wykonanie umowy. Załączyć do oferty wykaz wg wzoru przedstawionego w SIWZ. Zamawiający wymaga, by posiadane przez Wykonawcę narzędzia i urządzenia posiadały taką wydajność, która zabezpieczy wypranie bielizny szpitalnej i odzieży roboczej w ilości min. 800 kg na dobę. W przypadku złożenia przez Wykonawcę oświadczenia, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz będzie dysponować potencjałem technicznym, Wykonawca winien przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, w przypadku wskazania w ww. wykazie, narzędzi i urządzeń którymi będzie dysponował Wykonawca. B. wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. usługom odbioru, transportu, prania, suszenia, prasowania, drobnych napraw, dezynfekcji chemiczno-termicznej, sortowania czystej bielizny pościelowej i odzieży roboczej oraz sterylizacji pieluch i bielizny noworodkowej z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga wykonania co najmniej 2 usług o wartości po min. 820 000,00 zł brutto - wartość 1 usługi, spełniających wszystkie ww. wymagania i przedstawienia kserokopii dokumentów potwierdzających należyte wykonanie umowy w opisanym zakresie tj. referencji (lub innych dokumentów). Wzór Wykazu wykonanych usług do wypełnienia w załączeniu do SIWZ. 7. Zdolność ekonomiczna i finansowa: Zamawiający wymaga przedstawienia w ofercie: Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wymaga, by Wykonawca posiadał na swoim koncie kwotę w wysokości, co najmniej 69 000,00 zł, potrzebną do zrealizowania usług przedmiotów zamówienia przez pierwszy miesiąc realizacji umowy. W przypadku informacji bankowej o zdolności kredytowej wykonawcy - winna także zawierać dane dotyczące zdolności kredytowej wykonawcy co najmniej do wysokości kwoty wymienionej powyżej. Uwaga do informacji banku : 1. Nie uznaje się informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, zawierającej informację o wysokości posiadanych środków finansowych wyrażonych w postaci cyfrowej np. saldo wyraża się kwotą x-cyfrową lub zawierającej tylko informację o obrotach. 2. Informacja z banku potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy musi być sporządzona w formie umożliwiającej bezsporne potwierdzenie spełnienia warunku, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na określoną kwotę. Jeżeli na podstawie otrzymanych dokumentów Zamawiający nie będzie w stanie dokonać takiej oceny, to wezwie Wykonawcę do uzupełnienia dokumentów, ale nie będzie mógł zmienić ich rodzaju. 8. Potwierdzenie wniesienia wadium - kserokopia dowodu wpłaty w pieniądzu lub inny oryginalny dokument wpięty do oferty w kolejności. Informacja o oświadczeniach lub dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego: Zamawiający wymaga, by : 1. pomieszczenia, urządzenia, wyposażenie pralni, w której będzie wykonywana usługa, a także środki transportu spełniały wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia Zakładu Opieki Zdrowotnej (Dz.U.nr 213, poz. 1568 z późn. zm.), 2. stosowane przez Wykonawcę do wykonania usługi środki piorące spełniały wymagania zgodnie z obowiązującymi przepisami, 3. procedury (technologie) przyjmowania prania i dezynfekcji oraz transportu przedmiotów zamówienia odbywały się zgodnie z obowiązującymi przepisami, 4. Wykonawca posiadał pralnię, w której będzie świadczył usługi, spełniającą wszystkie wymogi Zamawiającego opisane w punkcie 1 powyżej. Na potwierdzenie powyższych wymagań proszę przedstawić w ofercie Oświadczenie nr 2 wg wzoru załączonego do SIWZ, że: 1. Wykonawca posiada/dysponuje pralnią, w której będzie świadczył usługi oraz środki transportu, spełniające wszystkie wymogi Zamawiającego opisane w niniejszej SIWZ, wraz z podaniem adresu tej pralni i numerów rejestracyjnych samochodów. Załączyć opinię, zaświadczenie lub równoważny dokument Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej o dopuszczeniu pralni do świadczenia usług pralniczych dla szpitala i o posiadaniu bariery higienicznej oraz o dopuszczeniu samochodów do transportu przedmiotów zamówienia. 2.stosowane przez Wykonawcę do wykonania usługi środki piorące spełniają wymagania zgodnie z obowiązującymi przepisami. Dołączyć wykaz środków piorących i dezynfekcyjnych lub piorąco - dezynfekcyjnych jakie będą stosowane do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3. Pisemny opis procedur (technologii) przyjmowania prania i dezynfekcji oraz transportu przedmiotów zamówienia wg wzoru załączonego do SIWZ. Uwaga: w przypadku dzierżawy pomieszczeń pralni lub innych form najmu pomieszczeń do wykonywania przedmiotu zamówienia proszę do oferty dołączyć : 1. dokument potwierdzający tytuł prawny Wykonawcy do korzystania z pomieszczeń pralni, w których świadczona jest usługa (w przypadku dzierżawy, najmu lub podobnych form, termin określony w umowie musi przypadać na okres na jaki zawarta będzie umowa z Zamawiającym). UWAGA: Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie przedstawiają pełnomocnictwo (może to wynikać także z umowy konsorcjum), o którym mowa w art. 23 Ustawy Pzp (dotyczy to m.in. s.c. i konsorcjów). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania (jeśli takie warunki postawiono w danym postępowaniu): a) W odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1 - 9 ustawy Prawo zamówień publicznych; b) Potencjał ekonomiczny, finansowy i kadrowy Wykonawców w sumie musi spełniać wymagane warunki; c) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie musi udokumentować, iż posiada doświadczenie w wykonywaniu usług przewidzianych mu do wykonania. Wykazane doświadczenie w sumie musi spełniać warunki wymagane od Wykonawców; d) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego; e) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem; f) Wadium może być złożone na konsorcjum lub spółkę cywilną .W takim przypadku powinno zawierać nazwy wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. Może także zawierać tylko nazwę wskazanego lidera konsorcjum , co też będzie prawidłowe; g) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu może złożyć lider (pełnomocnik, partner wiodący) w imieniu konsorcjum. W przypadku warunków merytorycznych dopuszcza się możliwość wspólnych oświadczeń wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, potwierdzających, iż łącznie spełniają warunki, o których mowa w art.22 ust.1 Pzp. Wypełniając dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub nazwę lidera konsorcjum, zgodnie z przedstawianym pełnomocnictwem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital.rzeszow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Fryderyka Chopina, Dział Zamówień Publicznych, ul. Szopena 2, 35-055 Rzeszów, pokój nr 9, budynek J.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego przy ul. Szopena 2, w Kancelarii Ogólnej pok. nr 3, bud. C.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W Sekcji II.2) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania podano 12 m-cy. Dokładny termin realizacji zamówienia to: po podpisaniu umowy przez 12 miesięcy, ale nie wcześniej niż od 16.11.2009r. W Sekcji w IV.2.1) Kryterium oceny ofert ze względu na program zaznaczono: Najniższa cena, winno być: Cena brutto oferty - 100%. Ponadto do oferty winny być dołączone następujące inne dokumenty: 1. Wypełniony w całości i podpisany Formularz cenowy wg wzoru załączonego do SIWZ, 2.Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień: Jeżeli osobą podpisującą ofertę nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej do oferty winno być dołączone pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie poświadczonego odpisu za zgodność z oryginałem. Sygnatura Sprawy: WSS.XII.255/T-E/65/09, Postępowanie nr 50. Planowany termin otwarcia ofert: 02.11.2009r., o godzinie 10.00. Miejsce otwarcia: w pokoju nr 9, bud. J Szpitala, w siedzibie Zamawiającego przy ulicy Szopena 2. Oferty złożone u Zamawiającego po upływie ww. terminu zostaną odesłane bez rozpatrywania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.