Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-07-18
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kudowa-Zdrój: odbudowa i remont Hali Spacerowej w Zabytkowym Parku Zdrojowym w Kudowie-Zdroju Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Miasta Kudowy-Zdrój, do kontaktów: Jarosław Dorociak, ul. Zdrojowa 24, 57-350 Kudowa-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 074 8661926, fax 074 8661351, e-mail: kudowa@kudowa.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.kudowa.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne, Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: odbudowa i remont Hali Spacerowej w Zabytkowym Parku Zdrojowym w Kudowie-Zdroju. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Park Zdrojowy w Kudowie-Zdroju. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu wraz z częściową odbudową konstrukcji stalowej i dachowej obiektu zabytkowej Hali Spacerowej w Parku Zdrojowym w Kudowie Zdroju, a w szczególności: -demontaż elementów ozdobnych i konstrukcyjnych, ich czyszczenie, zabezpieczenie i powtórny montaż, -oczyszczenie całej konstrukcji z farby i korozji oraz wykonanie nowych warstw antykorozyjnych, -uzupełnienie brakujących elementów dekoracyjnych oraz obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, -wymiana przekrycia hali z łukowej blachy trapezowej, -naprawa i uzupełnienie elementów konstrukcyjnych, -roboty fundamentowe, wykonanie konstrukcji, montaż przekrycia dachu w zakresie odbudowywanej części obiektu, -wykonanie nowej nawierzchni utwardzonej z materiałów naturalnych (granit) w obrysie obiektu, -wykonanie instalacji oświetlenia zewnętrznego i wewnętrznego 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Należy złożyć dokumenty potwierdzające doświadczenie w wykonywaniu stalowych przekryć łukowych lub powłokowych oraz doświadczenie w pracach na zabytkach nieruchomych 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Oryginalny kod CPV: 45.42.11.60 - Instalowanie wyrobów metalowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.60 - Instalowanie wyrobów metalowych Oryginalny kod CPV: 45.22.32.00 - Roboty konstrukcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.32.00 - Roboty konstrukcyjne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Odbudowa (skrzydło o pow zabydowy 298 m2) oraz remont z wymianą przekrycia łukowego z blachy fałdowej (skrzydło o pow. 425 m2) 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.07.2006
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 8 000.00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej czynności lub działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Ustanawia się następujące warunki szczegółowe udziału w postępowaniu: 2.1.Wiedza i doświadczenie: a)Wykonawca dysponuje osobami, które posiadają uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz posiadają kwalifikacje do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych zgodne z zapisami aktów wykonawczych wydanych na podstawie art. 37 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad nimi (Dz.U. z 2003 r. nr 162. poz. 1568, z późn. zm.), tj. Rozp. Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. z 2004 r. nr 150, poz. 1579) § 8, ust. 1 oraz § 13. b)w okresie ostatnich 5 lat przed ogłoszeniem przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności Wykonawcy jest krótszy - w tym okresie - Wykonawca wykonał roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tzn. zrealizował przynajmniej: - roboty polegające na remoncie bądź budowie obiektów o konstrukcji stalowej z przekryciami łukowymi i renowacji lub wykonywaniu nowych powłok antykorozyjnych na konstrukcjach stalowych o wartości łącznej nie mniejszej niż 600 tys. zł, w tym jedna o wartości nie mniejszej niż 300 tys. zł. c)roboty wykazane, opisane w pkt b) wykonane zostały należycie, d)w okresie 5 lat przed datą ogłoszenia przetargu opisane w pkt b) roboty zostały rozpoczęte i zakończone. 2.2.Potencjał techniczny: a)posiadają do dyspozycji sprzęt, rodzajowo i ilościowo, niezbędny do realizacji zamówienia w założonym terminie, przy czym min. wymagane są: a.urządzenia do piaskowania powierzchni stalowych (piaskarki z osprzętem) - 2 szt. b.sprężarka powietrza o wydatku 6 m3/min - 1 szt. c.agregat do malowania hydrodynamicznego z osprzętem - 1 szt. 2.3.Sytuacja ekonomiczna i finansowa zapewniająca wykonanie zamówienia: a)osiągnięcie w każdym z ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności Wykonawcy jest krótszy - za ten okres - przychodów ze sprzedaży i zrównanych z nimi na poziomie ponad 500 tys. zł rocznie, b)ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej dotyczącej wykonywania robót objętych przedmiotem zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie w formule (spełnia / nie spełnia) O stopniu spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie decydować: A.Wartość łączna wykonanych w ostatnich pięciu latach robót budowlanych o rodzaju takim jak roboty będące przedmiotem zamówienia (Wykonawca, który wykaże najwyższą wartość uzyska 70 punktów, pozostali Wykonawcy wprostproporcjonalnie mniej) B.Wysokość kwoty przychodu rocznego przedstawionego w dokumentach przedstawionych wg pkt 5. (Wykonawca, który wykaże najwyższą wartość uzyska 30 punktów, pozostali Wykonawcy wprostproporcjonalnie mniej) Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do wniosku o dopuszczenie do udziału następujące dokumenty: 1.Na potwierdzenie prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie przedmiotu zamówienia - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z upoważnieniem do podpisania wniosku o dopuszczenie dla osoby go podpisującej, jeśli nie wynika ono z dokumentów rejestrowych. 2.Na potwierdzenie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania przedmiotu zamówienia - wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające warunkowi wskazanemu w dziale IV pkt 2.1 ppkt b) ogłoszenia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 3.Na potwierdzenie posiadania potencjału technicznego koniecznego do wykonania przedmiotu zamówienia - wykaz sprzętu, jakim dysponuje wykonawca wraz z podaniem typu, ilości, wieku sprzętu i sposobem dysponowania, przy czym min. wymagania wskazane są w dziale IV pkt 2.2 ppkt a) ogłoszenia. 4.Na potwierdzenie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia i posiadania wymaganych prawem uprawnień - wykaz osób, które będą wykonywać przedmiot zamówienia w imieniu Wykonawcy, wraz z określeniem zakresu powierzonych im czynności oraz podaniem ich kwalifikacji zawodowych potwierdzonych wymaganymi przez prawo dokumentami zgodnie z działem IV pkt 2.1 ppkt a) ogłoszenia. 5.Na potwierdzenie potencjału ekonomicznego Wykonawcy - sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdani albo, jeśli Wykonawca nie jest zobowiązany do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty, zysk oraz zobowiązania i należności, za ostatnie trzy lata obrotowe. Przy czym w każdym z lat obrotowych przychód roczny z działalności podstawowej nie może być mniejszy niż 500 000 zł. 6.Na potwierdzenie nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: a)Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne wynikające z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 6 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2006 godzina 10:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Projekt został zakwalifikowany do dofinansowania z funduszy ZPORR w ramach działania 3.1 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11.07.2006.
INNE PRZETARGI Z KUDOWY ZDROJU
więcej: przetargi w Kudowie Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sali gimnastycznej wraz z połączeniem komunikacyjnym do istniejącej Szkoły Podstawowej w Roztoce-Brzezinach
- Wykonanie remontu sanitariatów szkolnych na parterze Zespołu Szkół Poligraficzno - Medialnych im. Zenona Klemensiewicza, os. Tysiąclecia 38 w Krakowie.
- Budowa kompletnych instalacji fotowoltaicznych w Gminie Konstancin-Jeziorna na dachach budynków SP nr 1, SP nr 4 w Słomczynie, Przedszkola nr 2 w Konstancinie-Jeziornie
- "Przebudowa stacji uzdatniania wody w Ponikwi Małej w systemie "zaprojektuj i wybuduj""
- Budowa sali gimnastycznej z zapleczem oraz dodatkowymi salami lekcyjnymi i przewiązką przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Czarnym Potoku
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Władysławów - Lubiejew
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.