eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wągrowiec › Zakup kruszywa wraz z dostawą

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-12

Wągrowiec: Zakup kruszywa wraz z dostawą
Numer ogłoszenia: 371668 - 2014; data zamieszczenia: 12.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 220607 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Wągrowcu, ul. Gnieźnieńska 53, 62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie, tel. 67 2685480, faks 67 2685480.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup kruszywa wraz z dostawą.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Informacje ogólne Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest zakup kruszywa naturalnego łamanego kamiennego o frakcji 0 - 31,5 mm wraz z dostawą. Dostawa obejmuje oprócz sprzedaży samego kruszywa, załadunek, rozładunek i transport do siedziby PZD w Wągrowcu ul. Gnieźnieńska 53. 2. Termin realizacji dostawy w okresie do 30 dni od daty podpisania umowy. 3. Wymagania dotyczące kruszywa: Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszywa naturalnego łamanego kamiennego z surowców z rodzaju: melafir lub gabro. Zamawiający zastrzega, iż nie przewiduje udzielenia zamówienia publicznego na zakup kruszywa łamanego kamiennego typu wapiennego lub niesortu (zawierającego glinę, iły itp.) Kruszywo nie może zawierać elementów szkodliwych dla środowiska oraz niebezpiecznych dla użytkowników dróg. Kruszywo musi spełniać wymagania PN-EN 13242:2004. Każda dostarczona partia kruszywa posiadać będzie odpowiedni certyfikat lub deklarację zgodności z wymaganą normą. Dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań dostarczone zostaną do Zamawiającego przy odbiorze kruszywa. 4. Wielkość zamówienia oszacowano na ca 1 200,00 ton o frakcji kruszywa 0-31,5 mm. 5. Sposób realizacji zamówienia: Realizacja zamówienia odbywać się będzie zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego, w porozumieniu z panem Andrzejem Targowskim tel. 67 268 54 80. Do każdej partii dostawy Wykonawca dołączy dokument Wz wystawiony przez Wykonawcę. W przypadku braku w/w dokumentu dostawa będzie zwrócona na koszt Wykonawcy. Zamawiający ma prawo przed odbiorem dostawy zażądać ważenia kontrolnego na wadze wskazanej przez Zamawiającego w obecności przedstawiciela Wykonawcy (kierowca). W przypadkach stwierdzenia różnicy podczas ważenia kontrolnego, Zamawiający w obecności przedstawiciela Wykonawcy (kierowca) sporządzi protokół różnic. Wykonawca umożliwi Zamawiającemu sprawdzenie kruszywa naturalnego łamanego kamiennego w dniu odbioru. Sprawdzenie będzie polegało na upewnieniu się, że kruszywo jest wolne od wad, a w szczególności, że jest zgodne pod względem ilościowym i jakościowym z zamówieniem. 6. Sposób zapłaty: Wynagrodzenie Wykonawcy, zgodnie ze złożoną Ofertą, za wykonaną i odebraną dostawę wypłacone będzie na podstawie rachunku lub faktury VAT wystawionej w oparciu o protokół końcowy odbioru przedmiotu umowy, na Powiatowy Zarząd Dróg w Wągrowcu, ul. Gnieźnieńska 53, 62-100 Wągrowiec (nr NIP 766 16 40 504), który dokona zapłaty. Powiatowy Zarząd Dróg w Wągrowcu ma obowiązek zapłaty faktur w terminie do 21 dni licząc od daty jej doręczenia Zamawiającemu. Zamawiający dopuszcza możliwość jednej częściowej płatności, po osiągnięciu minimum 50 % dostarczonego kruszywa.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ENERGOPOZ Spółka z ograniczoną odpowiedzialnościa, Osiedle Piastowskie 16, 61-148 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 106200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 87010,20

  • Oferta z najniższą ceną: 87010,20 / Oferta z najwyższą ceną: 126006,12

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.