Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-12-21
Ogłoszenie nr 371668 - 2016 z dnia 2016-12-21 r.
Łódź: Drobne roboty budowlane instalacyjne, bieżące naprawy i konserwacje oraz usuwanie awarii w zakresie instalacji wodno - kanalizacyjnych, gazowych, centralnego ogrzewania (instalacje wewnętrzne, węzły ciepłownicze, kotłownie) i ciepłej wody użytkowej w budynkach i lokalach komunalnych stanowiących zasoby Zarządu Lokali Miejskich w podziale na 2 części
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Roboty budowlane
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Lokali Miejskich, krajowy numer identyfikacyjny
36375254600000, ul.
Al. Tadeusza Kościuszki
47,
90514
Łódź, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
42 652 96 70, faks
42 652 77 24, e-mail
zlm@zlm.lodz.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zlm.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA(jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Drobne roboty budowlane instalacyjne, bieżące naprawy i konserwacje oraz usuwanie awarii w zakresie instalacji wodno - kanalizacyjnych, gazowych, centralnego ogrzewania (instalacje wewnętrzne, węzły ciepłownicze, kotłownie) i ciepłej wody użytkowej w budynkach i lokalach komunalnych stanowiących zasoby Zarządu Lokali Miejskich w podziale na 2 części
Numer referencyjny 323/2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Drobne roboty budowlane instalacyjne, bieżące naprawy i konserwacje oraz usuwanie awarii w zakresie instalacji wodno - kanalizacyjnych, gazowych, centralnego ogrzewania (instalacje wewnętrzne, węzły ciepłownicze, kotłownie) i ciepłej wody użytkowej, bieżące naprawy i konserwacje oraz usuwanie awarii w budynkach i lokalach komunalnych stanowiących zasoby Zamawiającego.Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części. Część 1: drobne roboty budowlane i konserwacje w zakresie instalacji wodno - kanalizacyjnych, gazowych, centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, świadczone w budynkach i lokalach stanowiących zasoby Zamawiającego - Rejon Obsługi Najemców nr 4 przy ul. Lubelskiej 9/11 w Łodzi. Szczegółowy zakres czynności określony został w cenniku robót (formularzu cenowym).
Część 2: drobne roboty budowlane i konserwacje w zakresie instalacji wodno - kanalizacyjnych, gazowych, centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, świadczone w budynkach i lokalach stanowiących zasoby Zamawiającego - Rejon Obsługi Najemców nr 7 przy ul. Paderewskiego 47 w Łodzi. Szczegółowy zakres czynności określony został w cenniku robót (formularzu cenowym).
Roboty realizowane będą w dni powszednie oraz w dni wolne od pracy (soboty, niedziele i święta) w systemie całodobowym.
Roboty wykonywane będą w oparciu o zakresy czynności określone w formularzach cenowych zwanych cennikami robót oraz inne roboty nie wymienione w cennikach robót a związane z przedmiotem zamówienia.
Podstawą wykonania robót o których mowa wyżej są:
zlecenia pisemne wystawiane przez upoważnionych pracowników Zamawiającego, lub zgłoszenia telefoniczne (potwierdzane zleceniem pisemnym lub e-mailem w terminie późniejszym).
zlecenia telefoniczne bezpośrednio od najemców w przypadkach awarii stanowiących zagrożenie życia, zdrowia lub mienia. W takim przypadku Wykonawca przyjmuje zlecenie i ma obowiązek powiadomić Zamawiającego o zleceniu, zaś Zamawiający wystawia zlecenia w formie pisemnej w terminie późniejszym.
Realizacja zleceń:
Roboty będą zgłaszane pod wskazany przez Wykonawcę numer telefonu oraz adres e-mail i świadczone codziennie w godzinach pracy i po godzinach pracy Zarządu Lokali Miejskich w dni powszednie oraz w systemie ciągłym całodobowym w dni wolne od pracy (soboty, niedziele i święta).
Pilność realizacji zgłoszeń:
a) natychmiastowo - awarie i zgłoszenia stanowiące zagrożenia dla życia, zdrowia lub mienia mieszkańców. Maksymalny czas reakcji na zgłoszenie - 60 minut;
b) w ciągu 3 dni - sprawy pilne dla Zamawiającego lecz nie stanowiące zagrożenia życia, zdrowia lub mienia mieszkańców;
c) pozostałe - w terminie ........... dni (od 7 do 14 dni - zgodnie ze złożoną ofertą)
Wykonane przez Wykonawcę roboty wymagają pisemnego potwierdzenia przez Miejskiego Administratora Nieruchomości lub wyznaczonego pracownika Zamawiającego.
Wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia:
stosowania materiałów budowlanych posiadających atest i deklarację zgodności z obecnie obowiązującymi normami i aprobatami technicznymi;
przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy - zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. w sprawie Bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47 poz. 401);
odpowiedzialności za całość szkód powstałych na skutek prowadzonych prac;
zachowania praw osób trzecich;
udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia na okres min. 12 miesięcy.
sporządzania zestawień rozliczeniowych z otrzymanych zarejestrowanych zleceń za wykonane czynności na podstawie faktycznie wykonanych czynności (ilości jednostek miary) i cen jednostkowych (netto) w oparciu o cennik ryczałtowy cen jednostkowych (netto) - raz w miesiącu, z wyszczególnieniem każdej nieruchomości. Zestawienie obejmujące: nr zlecenia, adres nieruchomości, wykaz wykonanych czynności wraz z wbudowanym materiałem na nieruchomości, cenę jednostkową (netto) z cennika ryczałtowego i ilość oraz wartość iloczynową zleconej roboty, potwierdzone przez właściwego miejscowo administratora nieruchomości (MAN-a) lub wskazanego pracownika, stanowić będzie załącznik do wystawionych przez Wykonawcę faktur, z wyszczególnieniem każdej nieruchomości.
W przypadku wykonania czynności nie uwzględnionych w cenniku ryczałtowym, rozliczenie tych czynności nastąpi na podstawie kosztorysu powykonawczego sporządzonego przez Wykonawcę w oparciu o KNR-y.
Do prac zleconych nie ujętych w cenniku ryczałtowym:
a) koszt robocizny będzie kalkulowany: ilość roboczogodzin (R) wynikająca z katalogów KNR zostanie pomnożona przez stawkę roboczogodziny podaną w ofercie zł netto, do tak wyliczonej kwoty robocizny bezpośredniej zostaną dodane koszty pośrednie podane w ofercie a następnie zysk z oferty.
b) koszt materiałów będzie kalkulowany w następujący sposób: nakłady (ilości) materiałów (M) wynikające z katalogów KNR pomnożone zostaną przez średnie ceny materiałów wraz z kosztami zakupu wynikające z tabeli w publikacji kwartalnej wydawnictwa SEKOCENBUD zgodnie z wartościami obowiązującymi w bieżącym kwartale danego roku kalendarzowego. Materiały nie ujęte w w/w wydawnictwie "SEKOCENBUD" rozliczane będą na podstawie zaakceptowanych przez Zamawiającego rachunków zakupu, do których zostaną doliczone koszty zakupu w wysokości 5 %.
c) koszt pracy sprzętu będzie kalkulowany w następujący sposób: Ilość sprzętu (S) wynikająca z KNR pomnożona zostanie przez średnie ceny najmu (kolumna nr 7) z publikacji kwartalnej "SEKOCENBUD" zgodnie z wartościami obowiązującymi w bieżącym kwartale danego roku kalendarzowego. Do tak wyliczonego kosztu bezpośredniego sprzętu zostaną dodane koszty pośrednie, a następnie zysk - wskazane w ofercie. Przy pracach szczególnych Wykonawca uzgadnia wcześniej z inwestorem rodzaj jednostki sprzętowej i sposób obliczania nakładów (ilość maszynogodzin) pracy oraz cenę, do tak wyliczonych kosztów bezpośrednich zostanie doliczony koszt pośredni, a następnie zysk - wskazane w ofercie.
Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 290 ze zm.), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 380) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.).
II.5) Główny kod CPV): 45000000-7,
Dodatkowe kody CPV:
45300000-0,
50700000-2
II.6) Całkowita wartość zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67.1 pkt 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89.1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
W przetargu nieograniczonym na drobne roboty budowlane instalacyjne, bieżące naprawy i konserwacje oraz usuwanie awarii w zakresie instalacji wodno - kanalizacyjnych, gazowych, centralnego ogrzewania (instalacje wewnętrzne, węzły ciepłownicze, kotłownie) i ciepłej wody użytkowej, bieżące naprawy i konserwacje oraz usuwanie awarii w budynkach i lokalach komunalnych stanowiących zasoby Zamawiającego w podziale na 15 części - ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 356841 -2016 z dnia 01.12.2016r. do terminu składania ofert 16.12.2016 r. godz 11,00 nie wpłynęła żadna oferta na część 4 i 7 zamówienia.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Część Nr 1
Nazwa Drobne roboty budowlane i konserwacje w zakresie instalacji wodno - kanalizacyjnych, gazowych, centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, świadczone w budynkach i lokalach stanowiących zasoby Zamawiającego - Rejon Obsługi Najemców nr 4 przy ul. Lubelskiej 9/11 w Łodzi.
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Zakład Instalacji Sanitarnych SAN KAN,
,
ul. Prof. W. Deca 13,
94-238,
Łódź, kraj/woj.
łódzkie
Część Nr 2
Nazwa Drobne roboty budowlane i konserwacje w zakresie instalacji wodno - kanalizacyjnych, gazowych, centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, świadczone w budynkach i lokalach stanowiących zasoby Zamawiającego - Rejon Obsługi Najemców nr 7 przy ul. Paderewskiego 47 w Łodzi.
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Zakład Instalacji Sanitarnych SAN KAN,
,
ul. Prof. W. Deca 13,
94-238,
Łódź, kraj/woj.
łódzkie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 51/ZP/2025 " Dostawa aparatury naukowo- pomiarowej"
- Budowa instalacji oświetlenia awaryjnego budynku Sądu Okręgowego w Łodzi przy ul. Narutowicza 64.
- Budowa instalacji fotowoltaicznej na parkingu Sądu Rejonowego w Skierniewicach.
- 3/ZP/2025/S Świadczenie usług cateringowych w ramach Konferencji International Colloquium on Amphipoda organizowanej przez Uniwersytet Łódzki.
- Dostawa oprogramowania antywirusowego, oprogramowania do wizualizacji oraz oprogramowania wraz z licencjami dla systemów operacyjnych (serwer) dla Centrum Obsługi Przedsiębiorcy, w podziale na części
- ZP 17/25 Dostawa leków.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.