To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-11-12
Poznań: TERMOMODERNIZACJA HALI WARSZTATOWEJ WYDZIAŁU TECHNOLOGII DREWNA UP W POZNANIU PRZY UL. WOJSKA POLSKIEGO 38/42
Numer ogłoszenia: 371556 - 2014; data zamieszczenia: 12.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 311550 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, ul. Wojska Polskiego 28, 60-637 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8487023, 8487043, faks 061 8487043, 8487145.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: TERMOMODERNIZACJA HALI WARSZTATOWEJ WYDZIAŁU TECHNOLOGII DREWNA UP W POZNANIU PRZY UL. WOJSKA POLSKIEGO 38/42.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja przegród budowlanych : ścian i dachu, przebudowa instalacji wewnętrznych, modernizacja i remont sanitariatów oraz przebudowa magazynu na szatnię i umywalnię dla pracowników oraz szatnię dla studentów Hali warsztatowej Wydziału Technologii Drewna UP w Poznaniu przy ul. Wojska Polskiego 38/42. 3.2. Stan istniejący. Istniejący budynek warsztatowy Wydziału Technologii Drewna Uniwersytetu Przyrodniczego powstał w 1973 r i do dzisiaj jest użytkowany zgodnie z pierwotnym przeznaczeniem. Obiekt położony na terenie Uniwersytetu Przyrodniczego, na którym występują obiekty dydaktyczne, administracyjne i techniczne funkcjonalnie połączone układem dróg wewnętrznych uniwersytetu. Wokół budynku utwardzone dojścia piesze ułożone z płytek chodnikowych , od strony północnej i wschodniej drogi dojazdowe utwardzone kostką betonową i żelbetowymi płytami drogowymi . Place postojowe przy budynkach . Teren płaski, nie ogrodzony . Działka zadrzewiona, zagospodarowane tereny zielone. Uzbrojenie terenu - do działki doprowadzona sieć instalacji energetycznej , trafostacja w narożniku budynku, sieć wodociągowa, kanalizacja sanitarna oraz kanalizacja deszczowa doprowadzone do budynku . Zasilanie w ciepło z istniejącej sieci ciepłowniczej, w piwnicy wymiennikownia i wentylatorownia . Teren oświetlony . Hydrant zewnętrzny w uzbrojeniu sąsiedniej ulicy . Projektowane zagospodarowanie działki . Zagospodarowanie działki bez zmian. Układ drogowy, zieleń i istniejące sieci podziemne są zgodne z potrzebami modernizowanego budynku . Dane liczbowe . Powierzchnia zabudowy - budynek istniejący - 1.622,75 m2 - budynek po termomodernizacji - 1.713,60 m2 Powierzchnia użytkowa - 1.206,00 m2 ( bez zmian ) . 3.3. Ofertę należy przygotować na podstawie Dokumentacji Projektowej pod nazwą TERMOMODERNIZACJA HALI WARSZTATOWEJ WYDZIAŁU TECHNOLOGII DREWNA UP W POZNANIU PRZY UL. WOJSKA POLSKIEGO 38/42 (PROJEKT WYKONAWCZY), ślepych kosztorysów (materiał pomocniczy), oraz Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych i SIWZ. Na realizację projektu uzyskano pozwolenie na budowę - decyzja nr 2132/2011 z dnia 22.09.2011r. W trakcie robót termomodernizacyjnych budynek hali warsztatowej WTD będzie użytkowany w ograniczonym zakresie. Zamawiający będzie udostępniał użytkowany budynek etapami. W pierwszym etapie po podpisaniu umowy Zamawiający udostępni min. 1/4 powierzchni hali. W roku 2014 należy wykonać roboty wartości min. 10 % kosztów zamówienia. Zamawiający wykonał już montaż bram nr B1 i B2 wraz z konstrukcją. Zamówienie nie obejmuje wykonania ww. robót. 3.5. W ofercie należy ująć wszystkie koszty wykonania przedmiotu zamówienia, w tym między innymi : a) zapewnić bezpieczne wejście do budynków podczas prowadzenia prac. b) wywóz gruzu, nieczystości wraz z opłatą wysypiskową - utrzymywanie porządku na placu budowy, pozostawienie okolic obiektu w stanie nie gorszym od zastanego w momencie przekazania placu budowy. c) urządzenie i zagospodarowanie placu budowy (zaplecze, place składowe, drogi montażowe) d) płatnych prób, badań, pomiarów, regulacji instalacji, odbiorów technicznych i rozruchu f) dozorowanie budowy, koszt ochrony g) korzystanie z dróg publicznych, pozostawienie ich w stanie nie gorszym od zastanego w momencie przekazania placu budowy i organizację ruchu h) opracowanie dokumentacji powykonawczej, i) ubezpieczenie budowy na czas realizacji robót j) wszelkie prace i czynności niezbędne do osiągnięcia zakładanych parametrów technicznych i przekazania inwestycji do użytkowania k) koszt wszelkich przeglądów oraz usług serwisowych i konserwacyjnych zamontowanych urządzeń, w tym stolarki budowlanej, według wskazań producenta (łącznie z wymianą materiałów eksploatacyjnych) w okresie trwania gwarancji - 5 lat. Zastosowane w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentacji Zamawiającego. Wykonawca, który chce zaoferować materiały i urządzenia równoważne to wówczas musi je wykazać w ofercie i załączyć dokumentację potwierdzającą ich równoważność wymagania określone przez Zamawiającego w załączniku nr 10. W przypadku, gdy zastosowanie ww. materiałów lub urządzeń wymagać będzie zmiany dokumentacji technicznej, koszty tych zmian poniesie Wykonawca. Brak dołączenia załącznika nr 10, brak wskazania wyrobu dla każdej z w/w pozycji lub brak dołączenia kart technicznych wyrobu dla każdej z w/w pozycji, a także nie wykazanie równoważności w odniesieniu do wymogów Zamawiającego, powoduje odrzucenie oferty. Wypełniony załącznik nr 10 należy załączyć do oferty niezależnie od konieczności wykazania równoważności. 3.7. Miejsce realizacji: budynek hali warsztatowej WTD przy ul. Wojska Polskiego 38/42 w Poznaniu. Wymagania dotyczące robót - wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. oraz z zaleceniami inspektorów nadzoru. Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia, dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robot budowlanych oraz wytycznymi niniejszej specyfikacji i jej załącznikach. 3.8. Wymagania dotyczące materiałów i urządzeń - użyte materiały winny być w I gatunku jakościowym, posiadające dopuszczenia do stosowania w budownictwie, zapewniające pełną sprawność eksploatacyjną. Na etapie wykonywania inwestycji Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć deklaracje zgodności, certyfikaty na użyte materiały z wymaganymi załącznikami przed ich wbudowaniem. 3.9. Postanowienie dotyczące udziału podwykonawców w wykonaniu zamówienia publicznego. Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców w zakresie wykonywania robót ogólnobudowlanych. a) Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w zakresie wykonywania robot instalacyjnych, pod warunkiem, że posiadać będą odpowiednie kwalifikacje rozumiane jako doświadczenie w realizacji zakresu podobnego do przedmiotu zamówienia w zakresie im powierzonym. W przypadku wykonywania przedmiotu zamówienia publicznego z udziałem podwykonawców w zakresie robot instalacyjnych, Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakres), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo akceptacji podwykonawców. b) Wyłoniony Wykonawca zamówienie zrealizuje bez udziału podwykonawców lub z udziałem podwykonawców c) Przy pomocy podwykonawców zrealizuje następujące elementy zamówienia: Element zamówienia Wartość netto elementu d) Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane zamierzający zawrzeć umowę o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, jest obowiązany, w trakcie realizacji zamówienia publicznego na roboty budowlane, do przedłożenia zamawiającemu projektu tej umowy, a także projektu jej zmian, przy czym podwykonawca lub dalszy podwykonawca jest obowiązany dołączyć zgodę wykonawcy na zawarcie umowy o podwykonawstwo o treści zgodnej z projektem umowy. e) Termin zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy przewidziany w umowie o podwykonawstwo nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia wykonawcy, podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy faktury lub rachunku, potwierdzających wykonanie zleconej podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy dostawy, usługi lub roboty budowlanej. f) Niezgłoszenie przez Zamawiającego pisemnych zastrzeżeń do przedłożonego projektu umowy o podwykonawstwo i projektu jej zmian, której przedmiotem są roboty budowlane, w terminie 7 dni od dnia jej przedłożenia Zamawiającemu uważa się za akceptację projektu umowy przez Zamawiającego i projektu jej zmian. g) Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane przedkłada zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo i kopię jej zmian, której przedmiotem są roboty budowlane, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia. h) Niezgłoszenie przez Zamawiającego pisemnego sprzeciwu do umowy o podwykonawstwo i zmian tej umowy, której przedmiotem są roboty budowlane, w terminie 7 dni od dnia jej przedłożenia Zamawiającemu uważa się za akceptację umowy i zmian tej umowy przez Zamawiającego. i) Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane przedkłada zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo i jej zmian, której przedmiotem są dostawy i usługi, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia z wyłączeniem umów o podwykonawstwo o wartości mniejszej niż 0,5% wartości umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wyłączenie nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartości większej niż 50 000 zł. j) Podwykonawca może wystawić Wykonawcy fakturę na podstawie protokołu ostatecznego odbioru robót, realizowanych w ramach umowy o podwykonawstwo, podpisanego przez przedstawiciela podwykonawcy, kierownika budowy Wykonawcy, inspektora nadzoru inwestorskiego i przedstawiciela Zamawiającego. k) W przypadku uchylania się przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę zamówienia od obowiązku zapłaty Zamawiający dokona bezpośredniej zapłaty wymagalnego wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy, który zawarł zaakceptowaną przez Zamawiającego umowę o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, lub który zawarł przedłożoną zamawiającemu umowę o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy i usługi. l) Wynagrodzenie, o którym mowa w ust. § 6 projektu umowy, dotyczy wyłącznie należności powstałych po zaakceptowaniu przez Zamawiającego umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, lub po przedłożeniu zamawiającemu poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi. m) Bezpośrednia zapłata obejmuje wyłącznie należne wynagrodzenie, bez odsetek, należnych podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy. n) Przed dokonaniem bezpośredniej zapłaty Zamawiający umożliwi wykonawcy zgłoszenie pisemnych uwag dotyczących zasadności bezpośredniej zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy, o których mowa w ust. § 6 projektu umowy , w terminie 7 dni od dnia doręczenia tej informacji. o) Zapłata przez Zamawiającego na rzecz podwykonawcy dokonana będzie w terminie 30 dni od dnia zgłoszenia roszczenia 3.8. Wymagania dotyczące gwarancji: Wykonawcę obowiązuje udzielenie Zamawiającemu, co najmniej 5 lat gwarancji na przedmiot zamówienia. Wykonawca w okresie rękojmi i gwarancji jest zobowiązany na swój koszt do przeprowadzania przeglądów, serwisu i konserwacji wszystkich zamontowanych urządzeń, w tym stolarki budowlanej, (łącznie z wymianą materiałów eksploatacyjnych). a) Wraz z podpisaniem protokołu odbioru końcowego Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację powykonawczą wraz z niezbędnymi dokumentami, takimi jak: atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności.. 3.9. Reklamacje dot. stwierdzonych usterek i wad załatwiane będą z należytą starannością w terminie określonym przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Remontowo-Budowlana Jacek Niedziela, Siedleczek 18, 62-025 Kostrzyn, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2141378,74 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1983501,43
Oferta z najniższą ceną: 1983501,43 / Oferta z najwyższą ceną: 2774675,70
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup i dostawa sprzętu do biopsji mammotomicznej
- Instalacja stacjonarnego systemu detekcji gazów w budynku Centrum NanoBioMedyczne UAM ul. Wszechnicy Piastowskiej 3 w Poznaniu
- Remont schodów wewnętrznych i malowanie sali gimnastycznej
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Wymiana nawierzchni jezdni i chodnika w ul. Noteckiej w Poznaniu
- Remont pomieszczeń kuchennych
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
- Remont sanitariatów i korytarza w Szkole Podstawowej nr 46 w Bydgoszczy
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko ORLIK 2012 wraz z zapleczem w Jodłowej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.