eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › Asysta techniczna i konserwacja oprogramowania systemu OTAGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-12-21

Ogłoszenie nr 371406 - 2016 z dnia 2016-12-21 r.

Piła: Asysta techniczna i konserwacja oprogramowania systemu OTAGO
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nazwa projektu lub programu:

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe: 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła, krajowy numer identyfikacyjny 63833000000, ul. Pl. Staszica  10, 64920   Piła, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 672 126 210, faks 672 123 566, e-mail bzp@um.pila.pl Adres strony internetowej (URL): www.pila.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA(jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Asysta techniczna i konserwacja oprogramowania systemu OTAGO
Numer referencyjny BZP.271.45.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego

II.2) Rodzaj zamówienia

Usługi


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: 1. telefoniczną pomoc, konsultacje i doradztwo w sprawie używania Programów (Podsystemów) zgodnie z zasadami określonymi w § 3 wzoru umowy; 2. usuwanie błędów zgłoszonych przez Zamawiającego zgodnie z zasadami ustalonymi w § 3 wzoru umowy; 3. aktualizację Programów wynikającą ze zmiany przepisów prawnych, powszechnie obowiązujących w ustalonym we wzorze umowy zakresie funkcjonalnym; 4. udzielenie Zamawiającemu prawa do otrzymywania, kolejnych wydań Programów i związanych z nimi zmian w dokumentacji użytkowej i administratora; 5. pomoc i doradztwo w administrowaniu Programami; 6. cztery jednodniowe planowane wizyty konsultacyjne w siedzibie Zamawiającego jednego konsultanta, po uprzednim zgłoszeniu potrzeby wizyty przez Zamawiającego w terminie uzgodnionym z Wykonawcą; 7. dwie jednodniowe wizyty konsultacyjne w siedzibie Wykonawcy dla maksymalnie 5 osobowej grupy; 8. wykonywanie modyfikacji podsystemów OTAGO na wniosek Zamawiającego w zakresie limitu roboczogodzin wynoszącym 30 godzin oraz na warunkach określonych we wzorze umowy.


II.5) Główny kod CPV): 50312500-0,
Dodatkowe kody CPV: 72000000-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie  67 ust. 1 pkt 1) lit. b) ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Usługa świadczenia asysty technicznej i konserwacji Zintegrowanego Systemu Informatycznego Wspomagającego Zarządzanie Miastem "OTAGO" może być wykonana tylko przez jednego Wykonawcę z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów. Firma Asseco Data Systems S.A. jest wyłącznym właścicielem praw autorskich na oprogramowanie systemu OTAGO eksploatowane w Urzędzie Miasta Piły. Asysta techniczna i konserwacja wymusza konieczność dokonywania zmian i poprawek w Programach Systemu OTAGO, a jej Wykonawcą może być wyłącznie Asseco Data Systems S.A., która posiada prawa autorskie oraz zasoby niezbędne do świadczenia powyższych usług.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

Asseco Data Systems S.A.,  kontakt@assecods.pl,  ul. Żwirki i Wigury 15,  81-387,  Gdynia,  kraj/woj. pomorskie


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.