Gdańsk: Wykonywanie czynności z dziedziny pomocy prawnej w zakresie:
- windykacji należności Gminy - GZNK ZB
- obsługi prawnej na rzecz GZNK ZB ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb Działu Komunalnych Nieruchomości Lokalowych
Numer ogłoszenia: 371363 - 2010; data zamieszczenia: 24.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Zakład Budżetowy , ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, faks 058 3458235.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gznk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie czynności z dziedziny pomocy prawnej w zakresie: - windykacji należności Gminy - GZNK ZB - obsługi prawnej na rzecz GZNK ZB ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb Działu Komunalnych Nieruchomości Lokalowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonywanie czynności z dziedziny pomocy prawnej w zakresie: 1. windykacji należności Gminy - GZNK ZB, a w szczególności: a) sporządzanie opinii prawnych oraz udzielenie porad i wyjaśnień egzekutorom Działu Windykacji i windykatorom BOM- ów, b) opiniowanie wniosków o rozłożenie na raty, odroczenie oraz umorzenie należności czynszowych Gminy Gdańsk, c) reprezentowanie Gminy przed sądami powszechnymi w sprawach dotyczących windykacji należności, 2. obsługi prawnej na rzecz GZNK ZB ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb Działu Komunalnych Nieruchomości Lokalowych, a w szczególności: a) opiniowanie wniosków w przedmiocie zamiany lokali, b) opiniowanie spraw związanych z przetargami na dzierżawę i najem lokali użytkowych, c) reprezentowanie Gminy Miasta Gdańska w sporach prawnych związanych z działalnością działu NNL. 3. Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorach umów na poszczególne zadania stanowiące załączniki do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu polegającego na posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania zawodu Radcy Prawnego.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego. 2. Wskazać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, które mają być realizowane przez podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście. 3. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do występowania w imieniu i na rzecz wykonawcy. 4. Złożyć Formularz cenowy, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 16 w godz. 9:00 - 12:00. Cena brutto - 12,20 PLN.
Warunki i sposób płatności: gotówka, zaliczenie pocztowe, przelew.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.01.2011 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 02.02.2011.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 04.01.2011 r. godzina 10:30, miejsce w siedzibie zamawiającego, Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, w pokoju nr 9 - świetlica OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI: Grażyna Berowska; stanowisko służbowe: starszy specjalista ds. zamówień publicznych; Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok.16, tel. 58 320 10 32; adres poczty elektronicznej: berowska@gznk.pl.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wykonywanie czynności z dziedziny pomocy prawnej w zakresie: - windykacji należności Gminy - GZNK ZB.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonywanie czynności z dziedziny pomocy prawnej w zakresie: 1. windykacji należności Gminy - GZNK ZB, a w szczególności: a) sporządzanie opinii prawnych oraz udzielenie porad i wyjaśnień egzekutorom Działu Windykacji i windykatorom BOM- ów, b) opiniowanie wniosków o rozłożenie na raty, odroczenie oraz umorzenie należności czynszowych Gminy Gdańsk, c) reprezentowanie Gminy przed sądami powszechnymi w sprawach dotyczących windykacji należności.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wykonywanie czynności z dziedziny pomocy prawnej w zakresie: - obsługi prawnej na rzecz GZNK ZB ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb Działu Komunalnych Nieruchomości Lokalowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonywanie czynności z dziedziny pomocy prawnej w zakresie: 1. obsługi prawnej na rzecz GZNK ZB ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb Działu Komunalnych Nieruchomości Lokalowych, a w szczególności: a) opiniowanie wniosków w przedmiocie zamiany lokali, b) opiniowanie spraw związanych z przetargami na dzierżawę i najem lokali użytkowych, c) reprezentowanie Gminy Miasta Gdańska w sporach prawnych związanych z działalnością działu NNL..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Prace remontowe w pomieszczeniach 210, 211 w budynku nr 12 Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej, przy ul. Gabriela Narutowicza 11/12 w Gdańsku.
- Dostawa zestawu mikrofonów i nadajników bezprzewodowych, opartego na cyfrowej transmisji radiowej do zastosowań profesjonalnych
- Dostawa macierzy dyskowej do przechowywania danych typu RACK i rozszerzenie zasobów pamięci RAM serwera obliczeniowego
- "Wykoszenie łąk w rezerwacie przyrody "Słone Łąki" i jego otulinie"
- Realizacja w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pod nazwą: "Skatepark dla młodzieży - wreszcie na Niedźwiedniku" I Etap realizowanego w ramach Budżetu Obywatelskiego 2022 w Gdańsku
- Przebudowa pomieszczeń KOR w ramach inwestycji pn.: "Poprawa dostępności i jakości świadczeń medycznych z zakresu ratownictwa medycznego [...]".
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług kontroli związanych z badaniem zamówień publicznych weryfikowanych przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
- Usługa doradztwa prawnego dla Projektu Muzeum Otwarte - Faza II modernizacji Muzeum Archeologicznego i Etnograficznego w Łodzi, budynki "A" i "C" zlokalizowane na Placu Wolności w Łodzi
- Wsparcie prawnika w punkcie informacyjnym w Centrum Integracji Cudzoziemców w Pile
- Usługi doradcze przy prywatyzacji.
- modernizacja ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków.
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.