eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Błędów › przetarg nieograniczony o wartości zamówienia przekraczającej wyrażaną w złotych równowartość kwoty 14.000 euro na zagospodarowanie centrum miejscowości Błędów poprzez wymianę płyt chodnikowych na kostkę brukową

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-23

Błędów: przetarg nieograniczony o wartości zamówienia przekraczającej wyrażaną w złotych równowartość kwoty 14.000 euro na zagospodarowanie centrum miejscowości Błędów poprzez wymianę płyt chodnikowych na kostkę brukową
Numer ogłoszenia: 371330 - 2009; data zamieszczenia: 23.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Błędowie , ul. Sadurkowska 13/1, 05-620 Błędów, woj. mazowieckie, tel. 048 6680656, faks 048 6680655.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bledow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony o wartości zamówienia przekraczającej wyrażaną w złotych równowartość kwoty 14.000 euro na zagospodarowanie centrum miejscowości Błędów poprzez wymianę płyt chodnikowych na kostkę brukową.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana płyt chodnikowych na kostkę brukową we wsi Błędów który swoim zakresem obejmuje wykonanie następujących elementów : 1.Rozebranie krawężników i obrzeży betonowych, nawierzchni z betonu, gruzu, wjazdów i chodników, 2.Regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych, telekomunikacyjnych, skrzynek żeliwnych zaworów wodociągowych i gazowych, 3.Mechaniczne wykonanie koryta na wjazdach (35 cm) i chodnikach (15 cm) z wywozem urobku na odległość do 3 km, 4.Ustawienie krawężników i obrzeży betonowych, 5.Wykonanie i zagęszczenie warstwy odsączającej z piasku pod chodniki, 6.Wykonanie na wjazdach podbudowy betonowej z betonu B-10, 7.Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej szarej o grubości 8 cm na wjazdach w ilości 2340,88 m2 i kolorowej o grubości 6 cm na chodnikach w ilości 5399,33 m2, 8.Uzupełnienie masą asfaltową szczelin pomiędzy krawężnikiem a nawierzchnią ulic, 9.Ręczne plantowanie dna i skarp wykopów, oczyszczenie rowów z namułu i przepustów, 10.Wykonanie rowu krytego z rur PCV na podłożu z betonu, studni rewizyjnej, studzienki ściekowej, przepustu pod zjazdem z rur żelbetowych na ławie fundamentowej,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 20.000 (dwadzieścia tysięcy złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia. Zamawiający, w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę wymaganych warunków, dokona oceny spełniania tych warunków w oparciu o załączone do oferty dokumenty wymienione w punkcie X SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu zamawiający żąda: a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust.1 i art. 24 . Kryteria zdolności do uczestnictwa w przetargu obowiązują wszystkich ubiegających się o uczestniczenie w przetargu, partnerów Joint Venture/ Konsorcjum i wszystkich podwykonawców. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: a)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat (tj. w roku 2009, 2008, 2007, 2006, 2005) robót budowlanych polegających na wymianie lub budowie chodników z kostki brukowej wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie(referencje), z podaniem ich wartości, roku i miejsca wykonania. Wykazać należy minimum 2 roboty o wartości min. 500 tys. zł każda (wzór wykazu w SIWZ). b)Wykaz osób i podmiotów, odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia, wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych i wykonywanych przez nich czynności tj.(Kierowników budowy, mistrzów zmianowych itp. Nie podawać operatorów sprzętów i pracowników fizycznych) Do oferty należy dołączyć w/w kopie uprawnień. Wzór wykazu określa załącznik w SIWZ. Osoby przewidziane do realizacji zamówienia winny posiadać odpowiednie uprawnienia w branży budowlanej w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda: a)Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na okres trwania zamówienia na sumę ubezpieczeniową co najmniej 50.000 PLN b)Przystępujący do przetargu winni ponadto złożyć oświadczenie stwierdzające, że od dnia sporządzenia w/w dokumentów nie zaszły zmiany w ich sytuacji..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bledow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Błędów ul.Sadurkowska 13 05-620 Błędów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Błędowie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach działania 313,322,323 Odnowa Wsi.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.