eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa GórniczaZadanie A - Wykonanie druków, papierów firmowych i wizytówek dla Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej wraz z dostawą Zadanie B - Wykonanie druków specjalistycznych (USC) dla Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej wraz z dostawą

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-23

Dąbrowa Górnicza: Zadanie A - Wykonanie druków, papierów firmowych i wizytówek dla Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej wraz z dostawą Zadanie B - Wykonanie druków specjalistycznych (USC) dla Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej wraz z dostawą
Numer ogłoszenia: 371116 - 2009; data zamieszczenia: 23.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2956700, faks 032 2625032, 2956700.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dabrowa-gornicza.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie A - Wykonanie druków, papierów firmowych i wizytówek dla Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej wraz z dostawą Zadanie B - Wykonanie druków specjalistycznych (USC) dla Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej wraz z dostawą.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia poniżej kwoty dla dostaw i usług określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.). Wymagania i warunki minimalne dotyczące przedmiotu zamówienia, które Wykonawca musi zapewnić: Opis przedmiotu zamówienia 1. Wykaz druków stanowi załącznik 1A i 2B do SIWZ. 2. Druki z załącznika 2B muszą być spójne z obowiązującym komputerowym Systemem rejestracji Aktów Stanu cywilnego, którego autorem jest Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe Technika ul. Toszecka 2 w Gliwicach. 3. Zamówione druki, papier firmowy oraz wizytówki Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do siedziby Zamawiającego lub na wskazany przez Zamawiającego adres w obrębie Dąbrowy Górniczej, transportem, którym dysponuje Wykonawca w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od momentu złożenia telefonicznego zapotrzebowania przez Zamawiającego. 4. Paczki z drukami muszą być opisane zgodnie z ich zawartością oraz winny być zapakowane w pakowy papier/pudełko. Druki muszą być zapakowane w taki sposób i przy użyciu takich materiałów, które uniemożliwią, rozerwanie paczki, wysypanie się lub uszkodzenie ich zawartości w czasie transportu (między innymi usztywnione z dołu i z góry). 5. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w formie zamówień cząstkowych zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. 6. Wzory druków i papierów firmowych oraz wzory wizytówek w formie elektronicznej (z rozbiciem dla zadania A i B), zostały zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego - załącznik 5 do SIWZ. 7. Druki na Zadanie B wymienione w Załączniku nr 2B poz. od 1 do 11 należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie szczegółowych zasad sporządzania aktów stanu cywilnego, sposobu prowadzenia ksiąg stanu cywilnego, ich kontroli, przechowywania i zabezpieczenia oraz wzorów aktów stanu cywilnego, ich odpisów, zaświadczeń i protokołów - z dnia 26 października 1998 r. (Dz.U. Nr 136, poz. 884 z późn. zm.)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.90.00.00 - Różne druki 22.82.00.00 - Formularze 30.19.97.30 - Wizytówki 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy 22.42.00.00 - Papier ze znakiem wodnym .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dla zadania A i B O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. Stwierdzenie spełniania warunków - udziału w postępowaniu (formalnych) i zdolności do wykonywania zamówienia (merytorycznych) - wymaganych od wykonawców będzie dokonane w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz potwierdzające (spełnianie tych warunków ) dokumenty według formuły : spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Dla Zadania A i Zadania B. 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, który potwierdza prawo Wykonawcy do występowania w obrocie prawnym oraz wskazuje osobę-osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku, gdy nie wszystkie powyższe informacje znajdują się w dokumencie rejestrowym należy również załączyć inne dokumenty prezentujące powyższe dane np. statut, umowę spółki itp. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonych dokumentów, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopię poświadczoną notarialnie. 2. Oświadczenie, stwierdzające, ze wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust.1 ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy - Załącznik nr 3 do SIWZ - wskazana data podpisania oświadczenia Ponad to do oferty należy załączyć: 3.Wypełniony formularz ofertowy - Załącznik nr 1 i/lub 2 do SIWZ - wskazana data podpisania formularza. 4.Wypełniony formularz cenowy - Załącznik nr 1A (dla Zadania A) i/lub 2B (dla Zadania B) do SIWZ - wskazana data podpisania formularza. Załącznik nr 1A do SIWZ oraz Załącznik nr 2B do SIWZ stanowią odpowiednio Załącznik nr 1 do Umowy na Zadanie A i Załącznik nr 1 do Umowy na Zadanie B 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania: 1). wymagane w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje w postępowaniu osoba bądź osoby, których uprawnienie do reprezentowania nie wynika bezpośrednio z innych załączonych dokumentów, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza; 2). wymagane w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (dotyczy również spółki cywilnej), przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza; Uwagi: 1. Złożone dokumenty winny być zgodne z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. nr 87 poz. 605 z późn. zm.). 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 9.1. SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 2.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu ofert; 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2 uwag, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy określone w pkt 2.1. uwag stosuje się odpowiednio. 4. Wykonawca składa oświadczenia i dokumenty przetargowe pod odpowiedzialnością karną (dotyczącą składania nieprawdziwych zeznań i oświadczeń) wynikającą z art. 297 Kodeksu Karnego. W razie stwierdzenia, że złożone przez wykonawcę lub wykonawcę informacje są nieprawdziwe Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 304 k.p.k. - zawiadomi o tym fakcie właściwy organ ścigania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowa-gornicza.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, Wydział Administracyjno-Personalny pok. 403, IV piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, Biuro Obsługi Interesanta, stanowisko nr 13 - Informacja.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: I. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w pkt. 9 SIWZ. 2. Dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 10.1. SIWZ Wykonawcy składają odrębnie, natomiast w pkt 10.3., 10.4., 10.5., SIWZ łącznie, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 10.2. SIWZ winno zostać podpisane wspólnie na jednym druku przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 3. Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty. 4. Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 5. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. II. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie A: Wykonanie druków, papierów firmowych i wizytówek dla Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej wraz z dostawą.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagania i warunki minimalne dotyczące przedmiotu zamówienia, które Wykonawca musi zapewnić: Opis przedmiotu zamówienia 1. Wykaz druków stanowi załącznik 1A do SIWZ 2.Zamówione druki, papier firmowy oraz wizytówki Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do siedziby Zamawiającego lub na wskazany przez Zamawiającego adres w obrębie Dąbrowy Górniczej, transportem, którym dysponuje Wykonawca w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od momentu złożenia telefonicznego zapotrzebowania przez Zamawiającego. 3. Paczki z drukami muszą być opisane zgodnie z ich zawartością oraz winny być zapakowane w pakowy papier/pudełko. Druki muszą być zapakowane w taki sposób i przy użyciu takich materiałów, które uniemożliwią, rozerwanie paczki, wysypanie się lub uszkodzenie ich zawartości w czasie transportu (między innymi usztywnione z dołu i z góry). 4.Przedmiot zamówienia będzie realizowany w formie zamówień cząstkowych zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. 5. Wzory druków i papierów firmowych oraz wzory wizytówek w formie elektronicznej (dla zadania A), zostały zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego - załącznik 5 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.90.00.00-9, 22.82.00.00-4, 30.19.97.30-6, 79.82.30.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie B: Wykonanie druków specjalistycznych (USC) dla Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej wraz z dostawą.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagania i warunki minimalne dotyczące przedmiotu zamówienia, które Wykonawca musi zapewnić: Opis przedmiotu zamówienia 1. Wykaz druków stanowi załącznik 2B do SIWZ 2. Druki z załącznika 2B muszą być spójne z obowiązującym komputerowym Systemem rejestracji Aktów Stanu cywilnego, którego autorem jest Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe Technika ul. Toszecka 2 w Gliwicach. 3. Zamówione druki, papier firmowy oraz wizytówki Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do siedziby Zamawiającego lub na wskazany przez Zamawiającego adres w obrębie Dąbrowy Górniczej, transportem, którym dysponuje Wykonawca w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od momentu złożenia telefonicznego zapotrzebowania przez Zamawiającego. 4. Paczki z drukami muszą być opisane zgodnie z ich zawartością oraz winny być zapakowane w pakowy papier/pudełko. Druki muszą być zapakowane w taki sposób i przy użyciu takich materiałów, które uniemożliwią, rozerwanie paczki, wysypanie się lub uszkodzenie ich zawartości w czasie transportu (między innymi usztywnione z dołu i z góry). 5. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w formie zamówień cząstkowych zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. 6. Wzory druków i papierów firmowych oraz wzory wizytówek w formie elektronicznej (dla zadania B), zostały zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego - załącznik 5 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.42.00.00-0, 22.90.00.00-9, 79.82.30.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.