To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-11-09
Bydgoszcz: Wykonanie usług promocyjnych, na rzecz Zamawiającego podczas kampanii promocyjnej prowadzonej w związku z prapremierą widowiska artystycznego
pn. Pola Negri, które odbędzie się w Bydgoszczy w dniu 4 grudnia 2011r.
Numer ogłoszenia: 371008 - 2011; data zamieszczenia: 09.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 331038 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Bydgoszczy, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 32 88 157, faks (052) 58 58 273.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług promocyjnych, na rzecz Zamawiającego podczas kampanii promocyjnej prowadzonej w związku z prapremierą widowiska artystycznego pn. Pola Negri, które odbędzie się w Bydgoszczy w dniu 4 grudnia 2011r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie usług promocyjnych, na rzecz Zamawiającego podczas kampanii promocyjnej prowadzonej w związku z prapremierą widowiska artystycznego pn. Pola Negri, które odbędzie się w Bydgoszczy w dniu 4 grudnia 2011r..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Studio Buffo Sp. z o.o., ul. Konopnickiej 6, 00-491 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 142276,42 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 175000,00
Oferta z najniższą ceną: 175000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 175000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie działań promocyjnych na rzecz Zamawiającego, tj. Miasta Bydgoszczy, podczas kampanii promocyjnej, organizowanej przez Wykonawcę, w związku z realizacją projektu artystycznego pn. Pola Negri. W dniu 4 grudnia 2011 roku w HSW Łuczniczka w Bydgoszczy odbędzie się światowa premiera widowiska pn Pola Negri, którego reżyserem jest Janusz Józefowicz, a autorem muzyki - Janusz Stokłosa. Pełne prawa autorskie do przedstawienia pn Pola Negri należą do Wykonawcy, tj. Studio Buffo Sp. z o.o., z siedzibą przy ul. Marii Konopnickiej 6 w Warszawie. Niezwykle istotnym elementem przemawiającym za udziałem Miasta w kampanii promocyjnej ww widowiska jest fakt, iż to właśnie w Bydgoszczy będzie miała miejsce prapremiera tego przedstawienia. Pola Negri to widowisko niezwykle innowacyjne, łączące w sobie elementy teatru, musicalu, baletu i filmu, dodatkowo wzbogacone użyciem technologii 3D. Niezwykle interesująca fabuła ukazująca burzliwą biografię gwiazdy światowego kina - Poli Negri, w połączeniu z nowatorskimi efektami pozwoliła na stworzenie atrakcyjnego spektaklu, który przyciągnie na premierę w Bydgoszczy niewątpliwie tłumy widzów. Będzie to pierwszy projekt tego typu w Polsce, stwarzający Bydgoszczy szerokie możliwości promocyjne. Wykonawca podczas kampanii promocyjnej zapewnia: obecność logotypu miasta w ogólnopolskiej kampanii medialnej, reklamy Bydgoszczy podczas pokazów w największych polskich miastach (planowane jest wystawienie widowiska w Gdańsku, Katowicach, Lublinie, Poznaniu, Wrocławiu) oraz logotyp miasta na wszystkich elementach graficznych przy okazji pokazu w Bydgoszczy, takich jak: plakaty, zaproszenia, programy, ulotki, a także używanie sformułowania premiera w Bydgoszczy w materiałach reklamowych oraz podczas wydarzeń bezpośrednio związanych z projektem Pola Negri. Nie ulega wątpliwości iż ww. działania promocyjne przyniosą Miastu bardzo duże korzyści marketingowe. Wykonawca zorganizuje również w Bydgoszczy konferencję prasową z udziałem twórców i występujących w widowisku gwiazd w terminie poprzedzającym prapremierę. Nadto, lokalizacja premiery projektu w Bydgoszczy stanowi dla Zamawiającego niepowtarzalną szansę na ukazanie Miasta jako gospodarza wielkiego wydarzenia kulturalnego, Miasta, które w sposób szczególny dba o rozwój kulturalny swoich mieszkańców. Popularyzowanie kultury stanowi bowiem w dzisiejszych czasach narzędzie służące umocnieniu pozytywnego wizerunku miasta. W tym stanie rzeczy udzielenie zamówienia ww Wykonawcy w tym przedmiocie - w trybie zamówienia z wolnej ręki jest w pełni uzasadnione i wyczerpuje przesłanki zawarte w art. 67 ust.1 pkt 1 lit b uPzp
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa sprzętu medycznego
- Dostawa toru wizyjnego 4K ICG
- Usługa ochrony osób i mienia
- WZPiFP-91-25 Dostawa krzeseł biurowych
- WZPiFP-95-25 Dostawa mebli metalowych
- Remont ul. Jana Pawła II w Bydgoszczy - droga wojewódzka 239 w ramach zadania "Budowa i modernizacja ulic oraz obsługa terenów inwestycyjnych w tym dróg dla rowerów
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Promocja miasta Ostrowca Świętokrzyskiego poprzez sport - piłka nożna
- Promocja Miasta Białystok przez sport w 2025 roku - 2. edycja
- Promocja zadania realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 pn. "Budowa obwodnicy Końskich w ciągu DW 749 - I etap (od DW 728 do DW 749) dł. ok. 2,0 km"
- Wykonanie usługi przygotowania i realizacji kampanii pn. "Jak szkoła to dwa koła"
- Produkcja nośników reklamowych na potrzeby działalności Zarządu Infrastruktury Sportowej w Krakowie w 2025 r.
- Opracowanie oraz kompleksowa realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej o charakterze wizerunkowym, o szerokim zasięgu, mającej na celu budowanie i wzmacnianie rozpoznawalności Branżowego Centrum...
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.