eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usług utrzymania i obsługi systemu CMAD (Centralnego Modułu Agregacji Danych)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-18

Warszawa: Świadczenie usług utrzymania i obsługi systemu CMAD (Centralnego Modułu Agregacji Danych)
Numer ogłoszenia: 370961 - 2008; data zamieszczenia: 18.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala , Al. Niepodległości 190, 00-608 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5926420, 5926590, faks 022 5926663.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług utrzymania i obsługi systemu CMAD (Centralnego Modułu Agregacji Danych).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług utrzymania i obsługi systemu CMAD (Centralnego Modułu Agregacji Danych). 2. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następujących usług dla systemu CMAD: a) Administrowanie systemem operacyjnym i bazą danych, b) Administrowanie serwerem ftp, c) Administrowanie systemem kontroli i bezpieczeństwa, d) Zapewnienie środowiska sprzętowo-systemowego do pracy systemu, e) Utrzymywanie pasma dostępowego, f) Konserwacja systemu, g) Obsługa systemu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.00.00 - Usługi przetwarzania danych 72.31.70.00 - Usługi przechowywania danych 72.31.80.00 - Usługi przesyłu danych 72.31.90.00 - Usługi dostarczania danych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych), w terminie do dnia 29-12-2008r. do godz. 11:00

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy - Pzp tj.: 1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Pzp. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a) Udokumentują należyte wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego projektu informatycznego trwającego minimum 12 miesięcy w zakresie świadczenia usług obsługi i utrzymania systemu informatycznego z wykorzystaniem własnej infrastruktury teleinformatycznej oraz technologii PKI dla instytucji wielodziałowej pracującej w co najmniej 10 rozproszonych lokalizacjach. b) Wskażą osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia, tj.: - co najmniej 2 administratorów z udokumentowanym co najmniej 2-letnim doświadczeniem zawodowym w zakresie administrowania systemami operacyjnymi MS Windows Server 2000/2003, - co najmniej 2 administratorów z udokumentowanym co najmniej 2-letnim doświadczeniem zawodowym w zakresie administrowania bazą danych Oracle, - co najmniej 2 programistów z udokumentowanym co najmniej 2-letnim doświadczeniem zawodowym w zakresie programowania bazy danych Oracle i narzędzi zapytań do bazy danych np. SQL*Plus, - co najmniej 2 specjalistów ds. bezpieczeństwa z udokumentowanym co najmniej 2-letnim doświadczeniem zawodowym w zakresie asysty technicznej i konsultacji w zakresie PKI, - co najmniej 2 specjalistów sieciowych z udokumentowanym co najmniej 2-letnim doświadczeniem zawodowym w zakresie technologii sieciowych, - co najmniej 2 konsultantów z udokumentowanym co najmniej 2-letnim doświadczeniem zawodowym w zakresie obsługi systemów informatycznych i udzielania konsultacji użytkownikom przy czym co najmniej jeden z nich musi wykazać się doświadczeniem w zakresie systemów informatycznych dotyczących ubezpieczeń społecznych. 3. Dysponują ośrodkiem lub ośrodkami zdolnymi do realizacji przedmiotu zamówienia gwarantującymi prawidłowe funkcjonowanie systemu CMAD co najmniej we wszystkie dni robocze KRUS w godz. 6.00 - 18.00. Przerwa w funkcjonowaniu systemu CMAD nie może trwać dłużej niż 5 dni roboczych a suma dni, w których system nie będzie działał nie przekroczy 10 dni w czasie trwania umowy. 4. Posiadają wdrożone procedury: a) zarządzania jakością zgodne z normą ISO 9001:2000 lub inną równoważną w zakresie przetwarzania danych, b) zarządzania bezpieczeństwem informacji (ISMS) zgodne z normą ISO 27001:2005 lub inną równoważną. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń metodą spełnia / nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty dołączone do oferty (wymienione w pkt V SIWZ). Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1. oświadczenie potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - Pzp (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ), 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( dotyczy podmiotów zbiorowych), 6. jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2, 3 i 5 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości tak w celu likwidacji jego majątku, jak również w celu zawarcia układu z wierzycielami - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, d) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - Prawo zamówień publicznych; dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 7. jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; wymagania dotyczące okresu ważności tego dokumentu określone w pkt 6 stosuje się odpowiednio, 8. wykaz zrealizowanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadający swym rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, tj. - co najmniej jednego projektu informatycznego trwającego minimum 12 miesięcy w zakresie świadczenia usług obsługi i utrzymania systemu informatycznego z wykorzystaniem własnej infrastruktury teleinformatycznej oraz technologii PKI dla instytucji wielodziałowej pracującej w co najmniej 10 rozproszonych lokalizacjach, 9. wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz ze wskazaniem zakresu prac, które będą im powierzone. Do wykazu muszą być załączone dokumenty potwierdzające ich wykształcenie, doświadczenie, nabycie umiejętności zawodowych wraz z kopiami certyfikatów lub zaświadczeń w zakresie wyspecyfikowanym i oczekiwanym przez Zamawiającego. 10. oświadczenie, że Wykonawca dysponuje ośrodkiem lub ośrodkami zdolnymi do realizacji przedmiotu zamówienia gwarantującymi prawidłowe funkcjonowanie systemu CMAD co najmniej we wszystkie dni robocze w godz. 6.00 - 18.00. Przerwa w funkcjonowaniu systemu CMAD nie może trwać dłużej niż 5 dni roboczych a suma dni, w których system nie będzie działał nie przekroczy 10 dni w czasie trwania umowy, 11. dokumenty potwierdzające wdrożenie procedur: a. zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań z normami jakościowymi, tj. ważny certyfikat potwierdzający, że Wykonawca ma wdrożony system zarządzania jakością w oparciu o wymagania normy ISO 9001:2000 lub innej równoważnej, b. zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań z normami jakościowymi, tj. ważny certyfikat potwierdzający, że Wykonawca ma wdrożony system zarządzania bezpieczeństwem informacji w oparciu o wymagania normy ISO 27001 : 2005 lub innej równoważnej. 12. w przypadku wystąpienia okoliczności o których mowa w art. 22 ust 1 pkt 2 ustawy Pzp, - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Ponadto na ofertę powinny się składać następujące oświadczenia i dokumenty: 13. wypełniony formularz oferty (wg wzoru zawartego w Rozdziale I SIWZ), 14. dowód wniesienia (wpłacenia) wadium, 15. oświadczenie Wykonawcy wskazujące, którą część zamówienia powierzy wykonaniu przez podwykonawców, zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy - Pzp (Rozdział I SIWZ Formularz Oferty - pkt 12), 16. oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza - pełnomocnictwa /upoważnienia/ do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy, 17. tłumaczenie na jęz. polski poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę dokumentów załączonych do oferty w jęz. obcym..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala, Al. Niepodległości 190, 00-608 Warszawa, pok. 225.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2008 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala, Al. Niepodległości 190, 00-608 Warszawa, pok. 101. - Kancelaria.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.