Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-16
Bielsko-Biała: Wykonanie świetlnej dekoracji świątecznej ulic Bielska-Białej.
Numer ogłoszenia: 370936 - 2010; data zamieszczenia: 16.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bielsko-Biała - Urząd Miejski w Bielsku-Białej , Plac Ratuszowy 1, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 4971497, faks 033 4971786, 8227539.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielsko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie świetlnej dekoracji świątecznej ulic Bielska-Białej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie świetlnej dekoracji świątecznej ulic Bielska-Białej. - Elementy należy wykonać według wytycznych zawartych w załączniku nr 4 do siwz, stanowiącym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. - Przed przystąpieniem do montażu elementów Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia do siedziby Zamawiającego 1 sztuki każdego wzoru, celem sprawdzenia zgodności z wytycznymi zawartymi w załączniku nr 4 do niniejszej specyfikacji. - Przed przystąpieniem do montażu elementów wykonawca jest zobowiązany do uzyskania zgody Miejskiego Zarządu Dróg z siedzibą przy ulicy Grażyńskiego 10 w Bielsk-Białej, na zajęcie pasa drogowego w czasie prowadzenia robót. - Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia OC oraz odpowiedniego ubezpieczenia obejmującego wynajęte elementy ( Zamawiający nie odpowiada za żadne uszkodzenia elementów ). Zakres usługi obejmuje. 1. Wynajem elementów świetlnych od dnia 3 grudnia 2010r. do 15 lutego 2011r. 2. Wykonanie montażu elementów dekoracji świątecznej w miejscach wskazanych przez Zamawiającego z przygotowaniem do podłączenia do sieci elektrycznej, w nieprzekraczalnym terminie od 3.12.2010r. do 15 grudnia 2010r. 3. Serwisowanie elementów dekoracji od dnia montażu do demontażu, obejmujące: - kontroli stanu mocowań, - kontroli sprawności elementów świetlnych, - naprawy usterek w ciągu 12 godzin od kontroli lub zgłoszenia przez Zamawiającego (ze szczególnym uwzględnieniem niedziel i dni świątecznych) w przypadkach zagrożenia ludzi lub mienia Wykonawca ma obowiązek przystąpić do usunięcia awarii lub usterki w ciągu 2 godzin od kontroli lub zgłoszenia przez Zamawiającego. 4. Demontaż elementów dekoracji świątecznej po okresie wynajmu - w terminie 16-18 luty 2011r. Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia, przetarg podzielono na 21 części: Część I: Wynajem, montaż, serwisowanie i demontaż elementów przeznaczonych do dekoracji ul. Wzgórze. Część II: Wynajem, montaż, serwisowanie i demontaż elementów przeznaczonych do dekoracji ul. Stojałowskiego. Część III: Wynajem, montaż, serwisowanie i demontaż elementów przeznaczonych do dekoracji ul. 11 Listopada - odcinek od ul. Barlickiego do ul. Komorowickiej. Część IV: Wynajem, montaż, serwisowanie i demontaż elementów przeznaczonych do dekoracji ul. Warszawskiej - odcinek od Ronda Solidarności do skrzyżowania przed Dworcem PKP. Część V: Wynajem , montaż, serwisowanie i demontaż elementów przeznaczonych do dekoracji ul. 3 Maja. Część VI: Wynajem, montaż, serwisowanie i demontaż elementów przeznaczonych do dekoracji ul Zamkowej. Część VII: Wynajem, montaż, serwisowanie i demontaż elementów przeznaczonych do dekoracji skrzyżowania ul. Partyzantów i Al. Gen. A, montaż, serwisowania i demontaż. Część VIII: Wynajem, montaż, serwisowanie i demontaż elementów przeznaczonych do dekoracji Placu Wojska Polskiego Część IX: Wynajem, montaż, serwisowanie i demontaż elementów przeznaczonych do dekoracji ul. Przechód Schodowy. Część X: Wynajem, montaż, serwisowanie i demontaż elementów przeznaczonych do dekoracji ul. Partyzantów - odcinek od ul. Sikorskiego do ul. Michałowicza. Część XI: Dzierżawa , montaż, serwisowanie i demontaż elementów przeznaczonych do dekoracji skrzyżowania ul. Partyzantów z ul. Michałowicza. Część XII: Wynajem, montaż, serwisowanie i demontaż elementów przeznaczonych do dekoracji ul. Partyzantów - odcinek od ul. Michałowicza do ul. Karpackiej. Część XIII: Wynajem, montaż, serwisowanie i demontaż elementów przeznaczonych do dekoracji skrzyżowania ul. Żywieckiej z ulicą Bora Komorowskiego. Cześć XIV: Wynajem, montaż, serwisowanie i demontaż elementów przeznaczonych do dekoracji ul. Słowackiego - na odcinku od ul. Piastowskiej do ul. Sixta. Część XV: Wynajem, montaż, serwisowanie i demontaż elementów przeznaczonych do dekoracji skrzyżowania Al. Gen. Andersa i ul. Gen Sosnkowskiego. Część XVI: Wynajem, montaż, serwisowanie i demontaż elementów przeznaczonych do dekoracji Placu Ratuszowego. Część XVII: Wynajem, montaż, serwisowanie i demontaż elementów przeznaczonych do dekoracji Placu Smolki - rejon pomnika Reksia. Część XVIII: Wynajem, montaż, serwisowanie i demontaż elementów przeznaczonych do dekoracji Placu Wolności. Część XIX: Wynajem, montaż, serwisowanie i demontaż elementów przeznaczonych do dekoracji ulicy Piastowskiej - skrzyżowania z ulicami: Słowackiego, Wyspiańskiego i Sobieskiego. Część XX: Wynajem, montaż, serwisowanie i demontaż elementów przeznaczonych do dekoracji Ronda Hulanka. Część XXI: Wynajem, montaż, serwisowanie i demontaż elementów przeznaczonych do dekoracji ulicy Barlickiego. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na poszczególne części, jako oddzielne części zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Uwaga ! Należność za wykonane usługi zostanie wypłacona Wykonawcy w dwóch ratach po 50% zaoferowanej ceny. Pierwsza rata zostanie wypłacona w terminie do 31 grudnia 2010r., natomiast druga rata w 2011r., po demontażu elementów świetlnych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.31.24.00 - 24.31.24.00 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego 50.90.00.00 - 50.90.00.00 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 21.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.02.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie warunku: dostarczenie dokumentu opisanego w części VI pkt II ppkt 2 siwz.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 usługi polegające na dekorowaniu terenów miejskich w okresie Świąt Bożego Narodzenia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Spełnienie warunku: dostarczenie dokumentów o których mowa w części VI pkt II ppkt 5siwz.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie warunku: złożenie oświadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do siwz).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie warunku: złożenie oświadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do siwz).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Projekty (wizualizacje) elementów wraz z podaniem wymiarów elementu, sporządzone przez Wykonawcę na podstawie wytycznych zawartych w załączniku nr 4 do nin. siwz.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, w celu udowodnienia, iż wykonawca będzie dysponował osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia- w przypadku, gdy wykonawca wskaże, że będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu osób zdolnych do wykonania zamówienia, innych podmiotów ( art. 26 ust. 2b ustawy Pzp). 2. Aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, w przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.bielsko.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Bielsku-Białej
Wydział Gospodarki Miejskiej
Plac Ratuszowy 7
43-300 Bielsko-Biała.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2010 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Wydziału Gospodarki Miejskiej Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej, Plac Ratuszowy 7 (pok. nr 6).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Remont lokalu mieszkalnego - pustostany nr 14 w budynku przy ul. Szkolnej 16 w Bielsku - Białej.
- Modernizacja toalet w budynku głównym Książnicy Beskidzkiej w Bielsku-Białej
- Modernizacja hali sportowej wraz z pracami towarzyszącymi dla budynku Zespołu Szkół Samochodowych i Ogólnokształcących przy ul. Filarowej 52 w Bielsku-Białej.
- Popowodziowe naprawy dróg na terenie miasta Bielska-Białej, z podziałem na dwie części zamówienia, zwane również "Zadaniami" (pełna nazwa zamówienia znajduje się w dokumentach zamówienia)
- Naprawa obiektów mostowych w leśnictwie Wielka Łąka
- Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w dzielnicy Kamienica w Bielsku-Białej w formule "zaprojektuj i wybuduj"
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony osób i mienia
- Usługa konserwacji dźwigu hydraulicznego i platform do transportu osób niepełnosprawnych
- Przeglądy serwisowe ciągników z uwagi na przepracowane motogodziny (RDW Gryfice)
- DZP/19/24 ŚWIADCZENIE USŁUG POLEGAJĄCYCH NA ZABEZPIECZENIU W WYZNACZONYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO TERMINACH OBSŁUGI CENTRUM NADZORU SZPITALA
- Konserwacja oraz prace remontowe systemów sygnalizacji pożarowej, detekcji gazu oraz elementów zasilania i sterowania klapami oddymiającymi w obiektach Politechniki Białostockiej
- Bieżące utrzymanie obiektów inżynieryjnych i urządzeń zabezpieczających ruch - wymiana asfaltowych przykryć przerw dylatacyjnych.
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.