Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-12-23
Brwinów: ZAKUP USŁUG TRANSPORTOWYCH W ZAKRESIE PUBLICZNEGO TRANSPORTU MIESZKAŃCÓW GMINY NA TRASACH:
1) Błonie - Brwinów-Pruszków; Pruszków - Parzniew - Brwinów,
2) Brwinów-Żółwin-Brwinów
Numer ogłoszenia: 370863 - 2010; data zamieszczenia: 23.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Brwinów , ul. Grodziska 12, 05-840 Brwinów, woj. mazowieckie, tel. 7382567, faks 7295940.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.brwinow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP USŁUG TRANSPORTOWYCH W ZAKRESIE PUBLICZNEGO TRANSPORTU MIESZKAŃCÓW GMINY NA TRASACH: 1) Błonie - Brwinów-Pruszków; Pruszków - Parzniew - Brwinów, 2) Brwinów-Żółwin-Brwinów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usług transportowych w zakresie publicznego transportu mieszkańców Gminy na dwóch trasach komunikacyjnych: 1) trasa północna - dwie linie - Błonie -Brwinów-Pruszków; Pruszków-Parzniew-Brwinów. 2) trasa południowa: jedna linia - Brwinów-Żółwin-Brwinów. 2. Szczegółowy opis tras: 1) Błonie-Brwinów-Pruszków (trasa przebiega przez następujące miejscowości Moszna, Koszajec, Krosna, Biskupice, Czubin, Rokitno, Błonie): trasa wynosi 35 km. Trasa ta może być obsługiwana przez jeden autobus. Pierwszy kurs wyrusza o godz. 6.40 spod Brwinów PKP natomiast ostatni kurs - wyrusza o 16.20 spod PKP Błonie i kończy 17.55 Brwinów PKP. Ilość kursów zgodnie z załącznikiem nr 5 dotyczy trasy Błonie-Brwinów-Pruszków (północna strona Gminy Brwinów). 2) Pruszków - Parzniew -Brwinów (północna strona Gminy Brwinów): trasa wynosi 17 km. Ilość kursów zgodnie z załącznikiem nr 5 dotyczy trasy Pruszków-Parzniew-Brwinów (południowa strona Gminy Brwinów). Pierwszy kurs wyrusza o godz. 5.40 z Pruszków PKP natomiast ostatni kurs kończy się o godz. 18.05 Pruszków ul. Gomulińskiego. Uwaga: Trasy w pkt 1 i 2 mogą być obsługiwane przez 2 autobusy. 3) Trasa Brwinów - Żółwin -Brwinów: trasa wynosi 10 km. Obsługiwana jest przez jeden autobus. Ilość kursów zgodnie z załącznikiem nr 5 (rozkład jazdy) oraz przystanki wskazane w kolumnie pierwszej danego rozkładu jazdy. Pierwszy kurs wyrusza o godzinie 5.50 natomiast ostatni kurs -18.05 spod Urzędu Gminy Brwinów. 3. Przewóz osób w komunikacji regularnej będzie odbywał się zgodnie z rozkładem jazdy (załącznik nr 5) w dni robocze. 4.Wykonawca zobowiązuje się do: 1) wykonywania na warunkach ustalonych niniejszą umową usług w zakresie regularnej komunikacji autobusowej na ww. trasach przewozu zgodnie z rozkładem jazdy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ; 2) umożliwiania zakupu biletów w autobusie zgodnie z taryfą obowiązującą u Wykonawcy; 3) do stosowania ulg ustawowych; 5. Wpływy z biletów stanowić będą przychód Wykonawcy. 6. Zamawiający ustala wszystkie przystanki na trasach przejazdów po podpisaniu umowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zgodnie z art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zamówienia uzupełniające będą uregulowane odrębną umową zawartą w trybie z wolnej ręki.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- posiadają licencje na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób. 1. Ocena sposobu dokonywania spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o dostarczone dokumenty. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem z postępowania. 2. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawcy mają dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) Licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób. 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na załączniku nr 2;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnej zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących okolicznościach: 1) zmiany wysokości podatku VAT, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana przepisów podatkowych, 2) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w stosunku do terminu określonego w § 1 ust.4 umowy w przypadku wcześniejszego lub późniejszego wyczerpania wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 4 ust.2 umowy. 3) jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.brwinow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD GMINY BRWINÓW, 05-840 BRWINÓW, UL.KOŚCIUSZKI 4A, Zespół ds. Zamówień Publicznych, pokój nr 22.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2010 godzina 13:00, miejsce: URZĄD GMINY BRWINÓW, 05-840 BRWINÓW, UL.GRODZISKA 12, pokój nr 7.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BRWINOWA
- Remont nawierzchni ulic na terenie Gminy Brwinów Część I Remont nawierzchni ulicy Wilgotnej w Żółwinie Część II Remont nawierzchni ulicy Św. Józefa w miejscowości Brwinów
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Brwinowie
więcej: przetargi w Brwinowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Przewóz uczniów z terenu Gminy Zduńska Wola w roku szkolnym 2025/2026 oraz roku szkolnym 2026/2027"-powt.
- "Dowóz uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Nurcu-Stacji na podstawie zakupu biletów miesięcznych w roku szkolnym 2025/2026, 2026/2027"
- Dowozy dzieci szkolnych do Zespołu Szkół Specjalnych w Wolsztynie
- Świadczenie usługi miejskiej taksówki specjalistycznej dla mieszkańców miasta Gniezna
- Transport autokarowy studentów Instytutu Geografii ADP.2301.53.2025
- "Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Kaliska w formie zakupu biletów miesięcznych na okres od 01 września 2025 r. do 26 czerwca 2026 r."
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.