To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-12-18
Warszawa: Dostawy w III Oddziale ZUS w Warszawie tj.: Część A - materiałów eksploatacyjnych - tonerów i taśm do drukarek; Część B - części zamiennych i naprawczych do drukarek; Część C - części zamiennych i naprawczych do drukarek; Część D - materiałów eksploatacyjnych i zamiennych oraz elementów zestawów komputerowych .
Numer ogłoszenia: 370843 - 2008; data zamieszczenia: 18.12.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 319315 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych III Oddział w Warszawie, ul. Senatorska 6/8, Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8319194/95, faks 022 5382549.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy w III Oddziale ZUS w Warszawie tj.: Część A - materiałów eksploatacyjnych - tonerów i taśm do drukarek; Część B - części zamiennych i naprawczych do drukarek; Część C - części zamiennych i naprawczych do drukarek; Część D - materiałów eksploatacyjnych i zamiennych oraz elementów zestawów komputerowych ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawy w III Oddziale ZUS w Warszawie tj.: Część A - materiałów eksploatacyjnych - tonerów i taśm do drukarek; Część B - części zamiennych i naprawczych do drukarek; Część C - części zamiennych i naprawczych do drukarek; Część D - materiałów eksploatacyjnych i zamiennych oraz elementów zestawów komputerowych ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 75409.84 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawy w III Oddziale ZUS w Warszawie tj.: Część A - materiałów eksploatacyjnych - tonerów i taśm do drukarek.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRAXIS ŁÓDŹ PILECKA I PETLAK" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"PRAXIS ŁÓDŹ PILECKA I PETLAK" SPÓŁKA JAWNA
- PRAXIS ŁÓDŹ Pilecka i Petlak Spółka Jawna, ul. Wólczańska 66, 90-516 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 17704.93
- Oferta z najniższą ceną: 17574.00 oferta z najwyższą ceną: 23550.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem.
- Zaprojekt., uzgodn. i wykon. progów zwal. na ul. Gościniec i ul. K. Dąbrowskiego na ter. m. st. Warszawy oraz ul. Błękitnej w miejsc. Zakręt, wyk. oznakowania, montaż barier, latarni oraz ogrodzenia
- Usługa telekomunikacyjna dostępu do dedykowanej sieci APN GSM dla Systemu Ostrzegania i Alarmowania Ludności (SOiA) w celu zapewnienia bezpiecznej i niezawodnej komunikacji danych.
- Usługa w zakresie wywozu nieczystości stałych z kompleksów administrowanych przez 1 BLTR - sprawa 26/2025
- Wymiana instalacji elektrycznej w częściach wspólnych budynku przy ul. Żelaznej 91 w Warszawie na podstawie dokumentacji technicznej.
- Przebudowa wejścia tylnego do budynku N [lokalizacja: Warszawa, ul. Powsińska 69/71]
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia w celu rozszerzenia oferty kulturalnej Miejskiego Domu Kultury w Makowie Mazowieckim
- Zakup pierwszego wyposażenia (wyposażenie komputerowe) do budynku schroniska - Centrum Edukacji Humanitarnej
- "Modernizacja infrastruktury teleinformatycznej 2/25"
- Zakup sprzętu komputerowego, akcesoriów i oprogramowania
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Kultury Podgórza w Krakowie
- Dostawa wyposażenia dla Zespół Szkół Zawodowych nr 1 w Kielcach w ramach projektu pn. "Nowe kwalifikacje szansą na lepszą pracę"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.