To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-11-08
Zabrze: Usługa edukacyjna polegająca na przeprowadzeniu zajęć dodatkowych Strony internetowe w ramach projektu Sukcesem szkoły sukces absolwentów
Numer ogłoszenia: 370828 - 2011; data zamieszczenia: 08.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 349482 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 10, ul. Chopina 26, 41-807 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2711177, faks 032 2711177.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa edukacyjna polegająca na przeprowadzeniu zajęć dodatkowych Strony internetowe w ramach projektu Sukcesem szkoły sukces absolwentów.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna polegająca na przeprowadzeniu zajęć dodatkowych strony internetowe dla uczniów Zespołu Szkół nr 10 w Zabrzu, w ramach projektu Sukcesem szkoły sukces absolwentów nr POKL.09.02.00-24-131/09 realizowanego w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionie Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. W ramach zamówienia przeprowadzone zostaną zajęcia prowadzone dla uczniów w Zespole Szkół nr 10 w Zabrzu. Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dodatkowych dla uczniów. Utworzone zostaną dwie grupy 10 osobowe. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Każdą część będą stanowić poszczególne zajęcia: Część 1 Liczba uczestników: 1 grupa licząca 10 uczestników Liczba godzin: Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia wynosi 77 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych). Usługa edukacyjna - Zajęcia przygotowujące ucznia/uczennicę do pracy projektanta, integratora stron WWW - stron statycznych oraz do tworzenia rozbudowanych dynamicznych stron WWW - język PHP. Zamówienie dotyczy: - przeprowadzenia 77 godzin zajęć dydaktycznych w dwóch grupach dla uczniów technikum. - Opracowania programu tych zajęć - Przygotowania potrzebnych materiałów dydaktycznych dla uczestników. - Prowadzenia właściwej dokumentacji dotyczącej prowadzonych zajęć na drukach przygotowanych przez Zleceniodawcę - Kompletowania i weryfikacji list obecności uczestników na zajęciach - Przestrzegania zasad informacji i promocji Europejskiego Funduszu Społecznego - Poprawnego wypełniania kart czasu pracy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do umowy. - Przygotowywanie informacji na temat zajęć na potrzeby sprawozdawczości - Wypełnienie ankiety ewaluacyjnej - Gromadzenia dokumentacji dydaktycznej wykorzystywanej podczas zajęć - Przygotowanie i przeprowadzenie testu końcowego Część 2 Liczba uczestników: 1 grupa licząca 10 uczestników Liczba godzin: Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia wynosi 80 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych). Usługa edukacyjna - Zajęcia przygotowujące ucznia/uczennicę do pracy projektanta, integratora stron WWW - stron statycznych oraz do tworzenia rozbudowanych dynamicznych stron WWW - język PHP. Zamówienie dotyczy: - przeprowadzenia 80 godzin zajęć dydaktycznych w dwóch grupach dla uczniów technikum. - Opracowania programu tych zajęć - Przygotowania potrzebnych materiałów dydaktycznych dla uczestników. - Prowadzenia właściwej dokumentacji dotyczącej prowadzonych zajęć na drukach przygotowanych przez Zleceniodawcę - Kompletowania i weryfikacji list obecności uczestników na zajęciach - Przestrzegania zasad informacji i promocji Europejskiego Funduszu Społecznego - Poprawnego wypełniania kart czasu pracy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do umowy. - Przygotowywanie informacji na temat zajęć na potrzeby sprawozdawczości - Wypełnienie ankiety ewaluacyjnej - Gromadzenia dokumentacji dydaktycznej wykorzystywanej podczas zajęć - Przygotowanie i przeprowadzenie testu końcowego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.31.00.00 - Usługi edukacji młodzieży 80.21.00.00 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest finansowane w ramach projektu Sukcesem szkoły sukces absolwentów nr POKL.09.02.00-24-131/09-01 realizowanego w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionie Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Jarosław Szkabarnicki, Świętego Marka 17/8, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5005,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5005,00
Oferta z najniższą ceną: 5005,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5005,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Grzegorz Sitek, Klonowa 1/53, 41-800 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5200,00
Oferta z najniższą ceną: 5200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5200,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- WYMIANA NAWIERZCHNI DROGOWEJ NA TERENIE SZPITALA
- Dostawa sprzętu jednorazowego do cewnikowania serca i urządzeń do stymulacji serca dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o.
- ,.Kompleksowa organizacja wydarzenia kulturalnego na terenie Strefy Carnall Sztolni Królowa Luiza w Zabrzu, w ramach Carnall Festiwal 2024''.
- Dostawa odczynników.
- Zakup sprzętu medycznego tj. stanowiska do audiometrii i tympanometrii oraz do badań ABR oraz stanowiska do badań: V-HIT i VEMP dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o.
- ,,Cykliczna dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Zabrzu na 2024 r. na część 2" II półrocze
więcej: przetargi w Zabrzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.