eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Usługa edukacyjna polegająca na przeprowadzeniu zajęć dodatkowych Strony internetowe w ramach projektu Sukcesem szkoły sukces absolwentów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-11-08

Zabrze: Usługa edukacyjna polegająca na przeprowadzeniu zajęć dodatkowych Strony internetowe w ramach projektu Sukcesem szkoły sukces absolwentów
Numer ogłoszenia: 370828 - 2011; data zamieszczenia: 08.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 349482 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 10, ul. Chopina 26, 41-807 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2711177, faks 032 2711177.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa edukacyjna polegająca na przeprowadzeniu zajęć dodatkowych Strony internetowe w ramach projektu Sukcesem szkoły sukces absolwentów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna polegająca na przeprowadzeniu zajęć dodatkowych strony internetowe dla uczniów Zespołu Szkół nr 10 w Zabrzu, w ramach projektu Sukcesem szkoły sukces absolwentów nr POKL.09.02.00-24-131/09 realizowanego w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionie Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. W ramach zamówienia przeprowadzone zostaną zajęcia prowadzone dla uczniów w Zespole Szkół nr 10 w Zabrzu. Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dodatkowych dla uczniów. Utworzone zostaną dwie grupy 10 osobowe. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Każdą część będą stanowić poszczególne zajęcia: Część 1 Liczba uczestników: 1 grupa licząca 10 uczestników Liczba godzin: Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia wynosi 77 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych). Usługa edukacyjna - Zajęcia przygotowujące ucznia/uczennicę do pracy projektanta, integratora stron WWW - stron statycznych oraz do tworzenia rozbudowanych dynamicznych stron WWW - język PHP. Zamówienie dotyczy: - przeprowadzenia 77 godzin zajęć dydaktycznych w dwóch grupach dla uczniów technikum. - Opracowania programu tych zajęć - Przygotowania potrzebnych materiałów dydaktycznych dla uczestników. - Prowadzenia właściwej dokumentacji dotyczącej prowadzonych zajęć na drukach przygotowanych przez Zleceniodawcę - Kompletowania i weryfikacji list obecności uczestników na zajęciach - Przestrzegania zasad informacji i promocji Europejskiego Funduszu Społecznego - Poprawnego wypełniania kart czasu pracy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do umowy. - Przygotowywanie informacji na temat zajęć na potrzeby sprawozdawczości - Wypełnienie ankiety ewaluacyjnej - Gromadzenia dokumentacji dydaktycznej wykorzystywanej podczas zajęć - Przygotowanie i przeprowadzenie testu końcowego Część 2 Liczba uczestników: 1 grupa licząca 10 uczestników Liczba godzin: Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia wynosi 80 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych). Usługa edukacyjna - Zajęcia przygotowujące ucznia/uczennicę do pracy projektanta, integratora stron WWW - stron statycznych oraz do tworzenia rozbudowanych dynamicznych stron WWW - język PHP. Zamówienie dotyczy: - przeprowadzenia 80 godzin zajęć dydaktycznych w dwóch grupach dla uczniów technikum. - Opracowania programu tych zajęć - Przygotowania potrzebnych materiałów dydaktycznych dla uczestników. - Prowadzenia właściwej dokumentacji dotyczącej prowadzonych zajęć na drukach przygotowanych przez Zleceniodawcę - Kompletowania i weryfikacji list obecności uczestników na zajęciach - Przestrzegania zasad informacji i promocji Europejskiego Funduszu Społecznego - Poprawnego wypełniania kart czasu pracy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do umowy. - Przygotowywanie informacji na temat zajęć na potrzeby sprawozdawczości - Wypełnienie ankiety ewaluacyjnej - Gromadzenia dokumentacji dydaktycznej wykorzystywanej podczas zajęć - Przygotowanie i przeprowadzenie testu końcowego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.31.00.00 - Usługi edukacji młodzieży 80.21.00.00 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest finansowane w ramach projektu Sukcesem szkoły sukces absolwentów nr POKL.09.02.00-24-131/09-01 realizowanego w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionie Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Jarosław Szkabarnicki, Świętego Marka 17/8, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5005,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5005,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5005,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5005,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grzegorz Sitek, Klonowa 1/53, 41-800 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5200,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.