Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-12-18
Kielce: Dostawa do siedziby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach sprzętu i oprogramowania komputerowego
Numer ogłoszenia: 370781 - 2008; data zamieszczenia: 18.12.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 321559 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach, ul. Św. Leonarda 7, Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3661512, faks 041 3660905.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: fundusz celowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa do siedziby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach sprzętu i oprogramowania komputerowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach fabrycznie nowego, gotowego do pracy sprzętu i oprogramowania komputerowego w ilości oraz o minimalnych parametrach podanych w SIWZ, wraz z fabryczną gwarancją. Zadanie I - Komputery przenośne (notebooki) i akcesoria: notebook - 6 szt., torba na notebook - 7 szt., linka zabezpieczająca notebook - 12 szt., klawiatura - 7 szt., mysz - 7 szt. Zadanie II - Komputery stacjonarne i monitory: komputer stacjonarny - 6 szt., monitor LCD 19 cali z głośnikami - 6 szt. Zadanie III - Drukarki: drukarka atramentowa A3 kolorowa - 2 szt., drukarka laserowa mono - 1 szt., drukarka laserowa color A3 - 1 szt., drukarka laserowa mono - wielofunkcyjna - 1 szt. Zadanie IV - Oprogramowanie: pakiet aplikacji biurowych - 12 szt., aplikacja do zarządzania projektami - 4 szt., upgrade do posiadanych aplikacji MS Project - 2 szt., program do konwersji dokumentów PDF i pakietu Office - 1 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.72.70 - Torby na komputery przenośne 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe 30.23.74.10 - Myszka komputerowa 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.50 - Drukarki atramentowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 48.31.00.00 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów 48.33.10.00 - Pakiety oprogramowania do zarządzania projektami 48.92.00.00 - Pakiety oprogramowania do automatyzacji prac biurowych .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 61894.50 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Część przedmiotu zamówienia jest planowana do dofinansowania ze środków UE w ramach programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko - XV oś priorytetowa Pomoc techniczna - Fundusz Spójności.
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Komputery przenośne (notebooki) i akcesoria
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Compex Computers Sp. z o.o., ul. Targowa 18, 25-520 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 19382
- Oferta z najniższą ceną: 19382 oferta z najwyższą ceną: 20480
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Komputery stacjonarne i monitory
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Complex Computers Sp. z o.o., ul. Targowa 18, 25-520 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 15492
- Oferta z najniższą ceną: 15492 oferta z najwyższą ceną: 16036.80
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Drukarki
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Kundera Marek MARKSOFT, ul. Warszawska 25A, 25-512 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 10500
- Oferta z najniższą ceną: 10500 oferta z najwyższą ceną: 11408.80
- Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Oprogramowanie
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RYNEK 13 PIASECKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
RYNEK 13 PIASECKI SPÓŁKA JAWNA
- Rynek 13 Dorota Krzysiek, Jacek Piasecki Spółka Jawna, pl. Gen. J. Bema 2/9, 50-265 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 16520.50
- Oferta z najniższą ceną: 16520.50 oferta z najwyższą ceną: 18146
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- 13/TP/2025"Kompleksowa usługa prania bielizny ogólnoszpitalnej dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej MSWiA w Kielcach im. Św. Jana Pawła II."
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków w Kielcach oraz w budynku biurowym Miejskiego Zarządu Budynków w okresie od 01.01.2026r. do 30.06.2026r.
- Dostawa chemicznych środków czystości, artykułów gospodarczych i higienicznych do obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kielcach w roku 2026
- Modernizacja dachu i elewacji budynku WOMP w Kielcach - postępowanie powtórzone II
- Dostawa biurek z elektryczną regulacją wysokości dla Politechniki Świętokrzyskiej w związku z realizacją projektu pn. "Uczelnia przyjazna społeczności akademickiej" nr FERS.03.01-IP.08-0011/24
- "Dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych typu SUV/Crossover z napędem Full Hybrid, wyprodukowanych w roku 2025, w ramach leasingu operacyjnego" - powt.
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz monitorów interaktywnych
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I WYPOSAŻENIA
- Dostawa wyposażenia w ramach projektu "Kształcenie zawodowe sukcesem powiatu ryckiego"
- Dostawa telebimu 4 m x 6 m do sali widowiskowej w budynku GCKiS w ramach zadania pn. " Budowa Gminnego Centrum Kultury i Sportu - Etap I
- Dostawa telebimu 4 m x 6 m do sali widowiskowej w budynku GCKiS w ramach zadania pn. " Budowa Gminnego Centrum Kultury i Sportu - Etap I
- "Zakup sprzętu komputerowego z oprogramowaniem oraz zestawu multimedialnego"
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





