To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-01-28
Wieliczka: Zakup wraz z dostawą tabletów
Numer ogłoszenia: 37074 - 2013; data zamieszczenia: 28.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 11978 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wielicki, ul. Dembowskiego 2, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 012 2880210, faks 012 2880040.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą tabletów.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1/. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą 24 sztuk fabrycznie nowych tabletów. 2/. Specyfikacja techniczna: a/. Matryca: min. 10.1 cala, pojemnościowa, multi-touch, 16 mln. kolorów, - rozdzielczość: min. 1280x800 b/.Pamięć wewnętrzna min. 16GB c/.Pamięć RAM min. 1024 MB d/.System operacyjny ANDROID, wersja 4.0 lub nowszy e/.Komunikacja: - modem 3G (GPRS, EDGE, HSDPA, HSUPA), - Bluetooth 3.0lub wyższy, - WiFi 802.11 a/b/g/n f/. Procesor Dual Core 1GHz lub szybszy g/.Odbiornik GPS h/.Czas rozmów 10h, i/. Czas czuwania 1800h, j/.waga nie większa niż 600 g, k /. Etui wielofunkcyjne: etui + podstawka + adapter USB 3/. Gwarancja 24m-ce door to door 4/. Sprzęt musi być zgodny z europejskimi normami technicznymi określonymi jako zharmonizowane Normy Europejskie (hEN), co oznacza, że dany wyrób jest zgodny z ogólnymi przepisami bezpieczeństwa, określonymi w dyrektywach oznakowania CE. 5/. Specyfikacja przedmiotu zamówienia zawarta w ofercie Wykonawcy (formularz asortymentowo-cenowy - załącznik F do SIWZ) musi odpowiadać specyfikacji szczegółowo określonej przez Zamawiającego. Dopuszczalne jest oferowanie przedmiotu zamówienia o takich samych lub wyższych parametrach technicznych niż określone w opisie dokonanym przez Zamawiającego. 6/. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: a/., Koszt dostawy wraz z wniesieniem na miejsce wskazane przez Zamawiającego (tj.: Wieliczka, ul. Dembowskiego 2) pokrywa we własnym zakresie Wykonawca. b/. Udzielenie gwarancji na okres min 24 miesiące. Gwarancja door to door nie może być ograniczona żadnymi warunkami. c/. Czas reakcji serwisu do 24 godzin, usuwanie usterek maksymalnie 3 dni robocze od daty dokonania zgłoszenia telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej przez Zamawiającego. d/. Oferowany sprzęt musi być zgodny w całości z normą CE, e/. Wykonawca dostarczy oraz przekaże pracownikowi dokonującemu odbioru ze strony Zamawiającego sprzęt w oryginalnym opakowaniu wraz z dokumentacją użytkową, gwarancją itp. dokumentami niezbędnymi do użytkowania sprzęt.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.32.00 - Komputer tablet .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 16.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHU EDDOM, ul. Narutowicza 6A, 99-200 Poddębice, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34829,27 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 39999,60
Oferta z najniższą ceną: 34686,00 / Oferta z najwyższą ceną: 53136,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku 2026 dla PS nr 2 w Wieliczce
- "Zabezpieczenie komory Warszawa (ocios północny wraz z częścią stropu) na mpoz. Kazanów".
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętów i materiałów do wypożyczalni SCWEW" w ramach projektu pn. "Specjalistyczne Centrum Wspierające Edukację Włączającą we Włocławku" z podziałem na VI części
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz akcesoriów komputerowych, obejmująca w szczególności dostawę 22 sztuk komputerów przenośnych oraz 22 tabletów
- Zakup, dostawa i instalacja sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu pn.: "Rozwój kompetencji młodych logistyków - podniesienie jakości kształcenia zawodowego w ZSZ nr 2 w Kutnie"
- Zakup sprzętu i oprogramowania informatycznego (II)
więcej: Komputer tablet »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





