eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puszczykowo › Dostawa odczynników do badań laboratoryjnych wraz z dzierżawą analizatorów i Laboratoryjnego Systemu Informatycznego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-04-11

Puszczykowo: Dostawa odczynników do badań laboratoryjnych wraz z dzierżawą analizatorów i Laboratoryjnego Systemu Informatycznego
Numer ogłoszenia: 37073 - 2016; data zamieszczenia: 11.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 39812 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital w Puszczykowie im. Prof. S.T. Dąbrowskiego S. A., ul. Kraszewskiego 11, 62-041 Puszczykowo, woj. wielkopolskie, tel. 61 8984094, 8984000, faks 61 8984056.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Osoba prawna, o której mowa w art. 3 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników do badań laboratoryjnych wraz z dzierżawą analizatorów i Laboratoryjnego Systemu Informatycznego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników do badań laboratoryjnych wraz dzierżawą analizatorów oraz Laboratoryjnego Systemu Informatycznego (LSI) wraz z jego instalacją, wdrożeniem i włączeniem w Szpitalny System Informatyczny. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) dostawę odczynników do badań laboratoryjnych, 2) dostawę materiałów zużywalnych niezbędnych do wykonania badań, 3) dostawę materiałów niezbędnych do rejestracji badań, 4) dzierżawę trzech analizatorów (biochemia, immunochemia, analityka ogólna) wraz z wyposażeniem dodatkowym (wirówka laboratoryjna w ilości 2 sztuk oraz mikroskop do oglądania osadów moczu) o parametrach nie gorszych niż określone w Załączniku nr 1 do SIWZ, 5) dostawę Laboratoryjnego Systemu Informatycznego o parametrach nie gorszych niż określone w Załączniku nr 1 do SIWZ, 6) serwis techniczny iaplikacyjny dla analizatorów, wyposażenia dodatkowego oraz Laboratoryjnego Systemu Informatycznego, 7) instalację trzech analizatorów wraz z wyposażeniem dodatkowym oraz instalację i wdrożenie LSI, wraz z przeprowadzeniem testów sprawności, 8) przeszkolenie co najmniej 4 pracowników w zakresie obsługi analizatorów, wyposażenia dodatkowego i Laboratoryjnego Systemu Informatycznego, 9) włączenie LSI do Szpitalnego Systemu Informatycznego z pełną integracją umożliwiającą: a) zlecanie badań laboratoryjnych z poziomu oddziału z Eskulapa, b) odbieranie wyników badań laboratoryjnych w Eskulapie, c) automatyczne przejście zleceń z Eskulapa do LSI bez konieczności osobnej rejestracji. Wykonawca zapewni również: 1) możliwość wykonania badań we wskazanym przez siebie laboratorium na swój koszt, w przypadku awarii analizatora, której usunięcie przekroczy 6 godzin od momentu zdiagnozowania uszkodzenia. Wykonawca zapewni również transport do wskazanego miejsca i złoży oświadczenie, że badania są tam wykonywane zgodnie z obowiązującymi przepisami; 2) prawidłowe warunki pracy dla oferowanego sprzętu poprzez zainstalowanie klimatyzacji w pomieszczeniu o powierzchni 5,9 m x 6,3 m i wysokości 2,9 m z dwoma oknamio wymiarach 2,2 m x 1,7 m; 3) w przypadku analizatora, który nie jest wolnostojący dodatkowe wyposażenie niezbędne do prawidłowej pracy analizatora, tj. stół o odpowiednich parametrach lub adaptacja obecnego środowiska pracy; 4) włączenie w LSI analizatorów będących przedmiotem zamówienia oraz analizatorów wskazanych przez Zamawiającego; 5) udział Zamawiającego w międzynarodowej kontroli jakości w zakresie wykonywanych parametrów. Dostawa analizatorów, wyposażenia dodatkowego i Laboratoryjnego Systemu Informatycznego wraz z jego włączeniem w Szpitalny System Informatyczny nastąpi w terminie określonym w ofercie, jednak nie dłuższym niż 30 dni od dnia zawarcia umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ. Warunki dostawy i odbioru przedmiotu zamówienia określono w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. Termin ważności odczynników do badań laboratoryjnych oraz materiałów zużywalnych nie może być krótszy niż 4 miesiące od dnia każdorazowej dostawy Zamawiającemu. Z pierwszą dostawą Wykonawca dostarczy karty charakterystyk substancji niebezpiecznych ujętych w wykazie MZiOS zawartych w odczynnikach (dopuszczalny nośnik elektroniczny), metodyki oznaczeń w języku polskim oraz instrukcje obsługi oferowanego wyposażenia w języku polskim. Oferowany asortyment powinien być dopuszczony do obrotu i używania na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej oraz spełniać wymogi określone przez przepisy prawa powszechnie obowiązującego, w szczególności musi spełniać wszelkie wymagania zawarte w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. z 2015 r. poz. 876). Wykonawca odpowiedzialny będzie za prawidłową realizację umowy, w tym za przebieg, terminowe wykonanie poszczególnych dostaw oraz jakość przedmiotu umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 38.43.45.20 - Analizatory krwi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Roche Diagnostics Polska Sp. z o.o., ul. Wybrzeże Gdańskie 6B, 01-531 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 672983,45 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 724634,33

  • Oferta z najniższą ceną: 724634,33 / Oferta z najwyższą ceną: 724634,33

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.