Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-23
Inowrocław: ZP 3-09 Dostawa ryb.
Numer ogłoszenia: 37072 - 2009; data zamieszczenia: 23.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Solanki" Uzdrowisko Inowrocław Sp. z o.o. , ul. Solankowa 77, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3563100, faks 052 3574016.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Skarbu Państwa Lecznictwo Uzdrowiskowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP 3-09 Dostawa ryb..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę filetów z ryb, ryb wędzonych i śledzi na potrzeby Solanki Uzdrowisko Inowrocław Sp. z o.o. w Inowrocławiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu ilościowo - wartościowym zał. nr 2 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.10.00 - Ryby mrożone 15.23.40.00 - Ryby wędzone 15.23.30.00 - Ryby w solance .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium nie wymagane.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 7.1.Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień - aktualny dokument stwierdzający wpis do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 7.2.Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - oświadczenie z art. 22 U.P z. p. . na form. ofertowym zał. nr 1 do SIWZ. 7.3.Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - oświadczenie z art. 22 U. P. z. p. na form. ofertowym zał. nr 1 do SIWZ. 7.4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - oświadczenie z art. 22 U. P. z. p. na form. ofertowym zał. nr 1 do SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.z p. zm. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty: A.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. A.2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. B.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: B.1) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.solanki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację na zamówienie wysłane na nr faxu 052 - 3563266 lub 052-3574016 wysyłamy pocztą lub można odebrać osobiście w Sekcji Zaopatrzenia i Transportu adres jw. tel. 052-3563266. SIWZ bezpłatna..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Solanki Uzdrowisko Inowrocław Sp. z o.o Ulica Solankowa 77 Kod 88-100 Inowrocław Pokój 29 - Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Świadczenie usług psychologicznych na rzecz Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Inowrocławiu
- Opracowanie dokumentacji projektowej koncepcji osiedla mieszkaniowego, wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę pojedynczego budynku mieszkalnego wielorodzinnego, z niezbędną infrastrukturą
- Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą zewnętrzną na dz. nr ewid. 13/62 i 13/63 oraz budową parkingu na dz. nr 13/61 w m. Potulice
- Dostarczanie paliw na potrzeby jednostek organizacyjnych Miasta Inowrocławia
- Remont drogi powiatowej 2559C ulica Ustronie w Janikowie
- Budowa budynku wielorodzinnego mieszkalnego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną w m. Piaseczno gm. Sępólno Krajeńskie
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej w Bratoszewicach na 2026 rok"
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2026
- Dostawa produktów spożywczych dla Żłobka Samorządowego w Myślenicach
- Sukcesywna dostawa mrożonek dla PZPW w Rzeszowie w tym projektów: RaP STEAM oraz Zdrowo-cyfrowo w przedszkolu II, zamówienie z podziałem na 3 części.
- Dostawa i zakup artykułów spożywczych, warzyw i owoców, mrożonek, nabiału, mięsa i wędlin, drobiu, jaj, ryb do Szkoły Podstawowej nr 16 z Oddziałami Integracyjnymi im. M. Konopnickiej w Żorach w 2026r
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych, mięsa wieprzowego, drobiowego, wędlin oraz mrożonek owocowo- warzywnych i rybnych.
więcej: Ryby mrożone »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





